Sakın ama sakın girmeyin !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
Evet kardeşini sopa:
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Abimm korkuyom koru beni :perde:
 
minoo

minoo

Üye
Yok yaaa sopa: sopa: sopa:
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:perde::perde:
 
minoo

minoo

Üye
:sarıl:
 

Burak

Üye
kahvaltı zehir oldu.
 
-efşan

-efşan

Üye
konuyu görünce direk bi türk olarak daldım içeri :ehe şu anda gülmekten yarıldım...:D:zuhaha::kop::kop2:
megerse içeride b*k varmışta o yüzden dalmışım :D
aynen yaa aynı hatayı bende yaptım bi de ne göreyiim
KAKA:):):)
 
serecans

serecans

Üye
dumani ustunde sicak belli :)
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
bana içine süt dökülen çikolata parçaçıklı kakaolu pastayı anımsattı ilk başta

----------Eklendi @ 12:06:04 ---------- Yazıldı @ 12:03:28 ----------

ama şuaN burNuma kötü KokuLar geLMeye başLadı:|+o(
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobra_FighterTR
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:d::d:
 

Sidretül Münteha

Üye
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:aha::aha:
 

saray1

Üye
:off::off::off::off::off:SICAK ÇİKOLATA DEĞİL Mİ ? GERÇEKTEN YEDİM BEN HE HEE HEE HEE HEE HEE :aha::aha::aha::aha::aha::aha::aha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobra_FighterTR

pelın_

igrenç ya:)))):):):
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Evet sıcak çikolata ama biraz katısı bu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Sidretül Münteha

Sidretül Münteha

Üye
öyyğykkkkkkk :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobra_FighterTR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt