o zor birazEvet kardeşini![]()

aynen yaa aynı hatayı bende yaptım bi de ne göreyiimkonuyu görünce direk bi türk olarak daldım içerişu anda gülmekten yarıldım...
megerse içeride b*k varmışta o yüzden dalmışım![]()



kahvaltı zehir oldu.


Sakın ama sakın girmeyin diye 

heMiDe kocaMan..b*k mu varda girdiniz içeri![]()
OrtaLık yeRe S.çmıŞLar
Ben size demiştim girmeyin diye![]()

bana içine süt dökülen çikolata parçaçıklı kakaolu pastayı anımsattı ilk başta
----------Eklendi @ 12:06:04 ---------- Yazıldı @ 12:03:28 ----------
ama şuaN burNuma kötü KokuLar geLMeye başLadı![]()

