Değil mi3 liralık kakaolu dondurmaya benziyo![]()

Kakaobune ya![]()

Hastaydım abi_є_®_¢_α_N_™;3435696' Alıntı:Hakan nasıl bir psikolojiyle,hangi ruh hali ile, neden, nereden aklına gelerek açtın sen bu konuyu çok merak ediyorum![]()
Acayip ateşliydim
Kafam uçmuştu
Oldu bir kaza 
Hastaydım abiAcayip ateşliydim
Kafam uçmuştu
Oldu bir kaza
![]()

_є_®_¢_α_N_™;3435802' Alıntı:
Cırcır olmuştun herhalde böyle bir konu açtığına göre aklından çıkmıyor demektir![]()


Yok abi acayip nezleydim![]()


_є_®_¢_α_N_™;3435950' Alıntı:

Teşekkür ederim abigeçmişolsun Hakan .. iyisin dimi artık![]()

Yavaş yavaş iyileşiyorum 
