kaan dean
Üye
n900 yeni cikan sorunlar
arkadaslar dun gece telefonumu doldurmak icin kabloyu taktim. sabah kalktigimda telefon kapanmisti telefonu actigimda ise ekran geldi sonra yan sagdaki tusla ekrani kapatmak istedim fakat ekran kitleniyor ama ekran arkasi oldugu gibi duruyor du bu arada tuslar islemiyordu. sonrasinda diger bir sorun oldu internet arayicisini actim baglanti sec denilen yerde baglantilari gostermiyor ama evin wirelesine baglaniyor anlamadim neden bunlarin kaynaklandigini



zaten bende şu maxicep in yeni temasına daha alışamadım önceki daha iyiydi bu karman corman olmuş... biliyorsun msn de olurum buraya pek giremesemde sorunların olursa ordanda yazabilirsin