2.EL Samsung Wave S8500 Alırken ?

Sponsorlu Bağlantılar

dengesis

dengesis

Üye
Bundan sonra demek ki telefon alırken neye bakıyoruz arkadaşlar hangisi daha pahalıysa evrensel olarak iyi olan budur :)
 


Keş Remzi

Keş Remzi

Üye
gitti gidiyorda sıfır 600 tl 1 tane kalmış dükkanın elinde satışa çıkarmış alma sakın
 
cehili

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Wave1'n piyasasını biliyorum. Ama şuan sıfırını bulmak imkansız. Gittigidiyor da falan 600 liralık cihazlar yurtdışından getirtilip kayıt altına alınan garantisi olmayan cihazlar.
Zaten ben cihazı aldım bugun yarın elimde olur.700 Tl ye 22 ay telpa garantili temiz bir telefon aldım.
 
Kirchhoff

Kirchhoff

Üye
Bundan sonra demek ki telefon alırken neye bakıyoruz arkadaşlar hangisi daha pahalıysa evrensel olarak iyi olan budur :)

Ben wave yi ekranı küçük diye tercih ettiğimi söyledim. Fiyatlarıda karşılaştırma olsun diye, bu fiyatlarada bulunabildiğini bilmesi için belirttim. Bazı arkadaşlara küçük ekranı tercih etmek neden garip geliyor? Bence wave piyasadaki küçük ekranlı, zarif akıllı telefon boşluğunu layığıyla dolduruyor. Herkes cebinde panel tv mi taşımalı? Telefon çalınca cebimden çıkarıp "alo" demeye utanır insan :)
 
dengesis

dengesis

Üye
Ben wave yi ekranı küçük diye tercih ettiğimi söyledim. Fiyatlarıda karşılaştırma olsun diye, bu fiyatlarada bulunabildiğini bilmesi için belirttim. Bazı arkadaşlara küçük ekranı tercih etmek neden garip geliyor? Bence wave piyasadaki küçük ekranlı, zarif akıllı telefon boşluğunu layığıyla dolduruyor. Herkes cebinde panel tv mi taşımalı? Telefon çalınca cebimden çıkarıp "alo" demeye utanır insan :)

Açıklaman için teşekkür ederim biz görmüyoruz tabii ki görmemizi sağladığın için. Kimsenin tercihine laf söyledim mi şimdi fikir paylaşıyoruz ama insan sahip olduğunu ya da düşündüğünü yanlış olsa da sonuna kadar savunduğu için karşısındaki doğru söylese de anlamıyor. Özellikle forumlarda bu tarz anlaşmazlıklara çok denk geldim. O yüzden bazı şeyleri mantıklı düşünelim bu adam neden böyle diyor diye. Ondan sonra sorgulayıp hee böyle demek istiyormuş demek ki diye bir karar vermek lazım. Düşünmek ve karar verebilmek gibi bir yetiniz yoksa bunda yapabilecek birşey yok. Özellikle söylüyorum kimsenin tercihlerine birşey dediğim yok sadece saygı.

Hayır doğru düzgün tartışma bile yapamıyoruz ben diyorum ki bu yönüyle Wave 2. Paldır güldür birader sen ne diyorsun Wave daha iyi. Bu nasıl iş anlamıyorum. Desen Wave'in bu özelliği Wave 2'den daha iyi he orada durup tartışırız. Biraz aklımızla konuşalım tartışalım. Burada ne tartışma olur ne birşey. Bir cevap istiyorsan sensin senin dediğin doğru. Oldu mu şimdi tatmin oldun mu? Öyleyse ne mutlu sana.
 
033mehmet

033mehmet

Üye
sana kesinlikle wave 2 yi öneririm ben 680 tl ye kullanılmamış garantili olarak aldım ekran inanki samoledi aratmıyor nerdeyse aynı bana samoled ağır geliyor kontras ve parlaklık arttırılmış gibi sanki ama s-clcd yaygınlaşıyor yani yeni çıkmış birşey değil daha önceden başka markalarda kullanmış samsung da ileriye dayanık projeleri var s lcd ile ilgili yani küçümsenicek bir ekran değil dediğim gibi samoled ile s-lcd arasında fark var ama ekran büyüklüğü bu farkı kapatıyor;)

----------Eklendi @ 02:08:02 ---------- Yazıldı @ 02:05:58 ----------

bu arada bada 2.0 ilk wave 2 için sunulacak..
 
Kirchhoff

Kirchhoff

Üye
Açıklaman için teşekkür ederim biz görmüyoruz tabii ki görmemizi sağladığın için. Kimsenin tercihine laf söyledim mi şimdi fikir paylaşıyoruz ama insan sahip olduğunu ya da düşündüğünü yanlış olsa da sonuna kadar savunduğu için karşısındaki doğru söylese de anlamıyor. Özellikle forumlarda bu tarz anlaşmazlıklara çok denk geldim. O yüzden bazı şeyleri mantıklı düşünelim bu adam neden böyle diyor diye. Ondan sonra sorgulayıp hee böyle demek istiyormuş demek ki diye bir karar vermek lazım. Düşünmek ve karar verebilmek gibi bir yetiniz yoksa bunda yapabilecek birşey yok. Özellikle söylüyorum kimsenin tercihlerine birşey dediğim yok sadece saygı.

Hayır doğru düzgün tartışma bile yapamıyoruz ben diyorum ki bu yönüyle Wave 2. Paldır güldür birader sen ne diyorsun Wave daha iyi. Bu nasıl iş anlamıyorum. Desen Wave'in bu özelliği Wave 2'den daha iyi he orada durup tartışırız. Biraz aklımızla konuşalım tartışalım. Burada ne tartışma olur ne birşey. Bir cevap istiyorsan sensin senin dediğin doğru. Oldu mu şimdi tatmin oldun mu? Öyleyse ne mutlu sana.

Ben wave daha iyi yada kötü dedim mi? Küçük diye tercih ettiğimi ve arkadaşa yardımcı olsun diye gördüğüm fiyatları söyledim. Bunu çok daha önceki bir mesajımda da söylemiştim. İsteyen dilediği kıstası göz önüne alarak değerlendirir telefonu. Birisi küçük diye alır diğeri büyük diye, birisi pahalı diye tercih eder diğeri f/p diye, birisi herkes alıyor diye ister diğeri kullanımı kolay diye. Eline alır, içine siner, bütçesi yeter ve satın alır. Bu kadar basit. Teknik detaylara boğulmasına gerek yoktur.


Hem benim kişisel görüşüm bir akıllı telefon olarak Wave 2 Wave'den daha iyidir.

Wave 2 gerçekten bir akıllı telefon kullanıyorsunuz havası veriyor büyük ekranıyla.
Oha lan! Süper teknik bir değerlendirme bu. Bu konuda böyle derinlemesine bir analiz görmemiştim. Bu süper yoruma verilen cevaplar o kadar acizki, bakalım ne denmiş:

*Wave2 çok büyük ve ben büyük ekran sevmiyorum.
*Wave1'i zaten ince ve kibarlığı beni cezbediyor
*Galaxy S2 piyasada mı acaba Türkiye'ye gelmedi diye biliyorum. Onun için şuan en iyi ekran Wave1de.
*wave2 çıktıgında wave 1 den fiyat olarakta düşüktü halende öle
*wave alcaklar halen wave 1 arıyo 2. eli çok az mikratda bulunuyo ekran teknolojisini kıyaslama bile
*ekran büyük istesem gider Galaxys S alırım hemde oda süper amoled
*Bence wave piyasadaki küçük ekranlı, zarif akıllı telefon boşluğunu layığıyla dolduruyor.

Bunlara verdiğiniz cevaplardaki şu zeka kıpırtısına bakın hele.

Super amoled en iyisi olsa bile SLCD nin Super amoledden daha iyi olduğu yerler de var.
Ama Super amoledin daha fazla artısı olması nedeniyle daha iyidir diyoruz.

İyiki kimsenin tercihine birşey demiyorsunuz. Ekranı için aldım diyor cevap yetiştiriyorsun, küçük olduğu için aldım diyor, cevap yetiştiriyorsun, fiyatı pahalı diye kıyaslıyor cevap yetiştiriyorsun. Sen akıllı telefonların büyük ekranlı olmasını daha iyi bulabilirsin ama ben öyle düşünmediğimi söyleyince laf sokmaya çalışıyorsun. Sonrada ekliyorsun "ben şu yönüyle wave II daha iyi diyorum siz hiç neden belirtmiyorsunuz" diye. Teknik özellikleri hemen hemen aynı olan telefon için daha ne diyecekler.

Ha birde aşağıda alıntıladığım cümleyi kuruyorsun oha!!! diyorum.

Herşeyden önce ben bir kıyaslama yapmadım.

 
  • Beğen
Tepkiler: akdenizx
dengesis

dengesis

Üye
kardeşim yanlış biliyorsun wave 2 wave 1 den nasıl iyi diyebiliyorsun anlamıyorum hem saten wave2 çıktıgında wave 1 den fiyat olarakta düşüktü halende öle wave alcaklar halen wave 1 arıyo 2. eli çok az mikratda bulunuyo ekran teknolojisini kıyaslama bile tmm wave2 nin ekranı büyük ya wave nın süper amoledi ? ekran büyük istesem gider Galaxys S alırım hemde oda süper amoled kardeş sen Wave 1 al babalar gibi kullan soopf bile sorun yaratır wave2 sana

Bu senin yazdığın cevap bunu ben yazmadım. Bu kadar uğraşıp cevap yazana kadar küçük aklınla bu adam niye bunları söylüyor diye düşünsen daha iyi olurdu. Sanki ben Wave 2 daha ince taşınması daha kolay demişim gibi bir mantık yürütmüşsün gerçekten yazık. Uzun zamandan beri forumlarda birşey yazmıyordum. Niye senin gibi oradan burada kopyalayıp da cevap yazanlar yüzünden çünkü kendileri bilmiyorlar.

Super amoled en iyisi olsa bile SLCD nin Super amoledden daha iyi olduğu yerler de var.
Ama Super amoledin daha fazla artısı olması nedeniyle daha iyidir diyoruz.

Bunu demekteki nedenlerimi söylüyorum dikkatle oku:

SLCD görüntüler daha keskin ve daha parlaktır. Ancak LCD teknolojisini kullanıyor olması nedeniyle daha kalın bir ekran türüdür ki Wave 2'yi eline alır almaz bunu çok rahat görüyorsun. Super Amoled'in kontrastı daha yüksektir ki bu da renklerin daha canlı olmasını sağlar. Ayrıca çok incedir ve bakınız Wave-Wave 2 Galaxy S-Galaxy SL. Ayrıca Super Amoled'de ekran üzerinde sadece koruyucu cam bulunur. LCD ekranlarda iste ekran dokunmatik algılayıcı ve koruyucu cam bulunur.Bir de Super Amoled direkt koruyucu camın altında olduğu için güneşli günlerde daha SLCD'ye göre daha net görünür. Dolayısıyla Super Amoled'in artısı daha fazladır ve daha iyidir diyoruz. Tabii Super Amoled iyi ya şimdi ulan SLCD ekran mı be demişsindir kesin. Haklısın ki ben olsam bende öyle derdim.

Defalarca bu açıklamayı yaptım. Niye tabii ki kafasına yatmayacak kalın kafalı arkadaşlar olacaktır diye.

Ben kendim Wave kullanıyorum. Wave 2'yi de yaklaşık 2 hafta boyunca kullandım. Hangisiyle internette gezinmek oyun oynamak daha keyifli ve rahat dersen tereddütsüz Wave 2 derim. Ayrıca bunu belirtmemdeki temel mantığı anlayabilirsen gayet kafana yatacağını görebilirsin. Kimseye birşey kabullendirme amacında değilim. Ne fiyat olarak ne kalite olarak ne de iyidir kötüdür demek bu bakış açısıyla zaten saçmadır öyle birşey de demem.

Ayrıca Wave için klansman olarak alınabilecek en iyi telefon olduğunu söyleyen de benim.

Eee birader sen neden böyle bir yazı yazıyorsun diye aklına güzelce sor bakalım. Wave mi daha iyi Wave 2 mi daha iyi diye bir kıyaslama yapmışmıyım? Onu da beceremiyorsan söyleyeyim. Senin gibi düşünen bazı arkadaşlara birşey göstermekti; benim telefonum en iyidir mantığının geçerli olmadığını sonuna kadar savunmak yerine birşeyleri görmeye çalışmanızı sağlamaktı. Demek ki başarılı olamamışım. Şuna da saygı duymak gerekir ve kesinlikle desteklerim insan kendi sahip olduğu şeyin en iyisi olduğuna inanır ki bu çok doğrudur. Ancak bu diğer insanların düşüncelerini yok sayarak olmaz. Artık biraz daha düşünerek konuşmanın zamanı gelmedi mi? Hurraa saldırmak yerine. Buraya sayfalarca yazı yazsam bile değişmeyecek biliyorum.

Bizimki de boşuna çaba zaten...
 
silver021

silver021

Üye
şu yorumlarin saçmaligina bakarmisiniz ya. yok biri büyük yok biri kücük. ! size ne kardesim burda herkes kendi tercihine göre alior telefonunu. kimi büyük ister kimi kücûk. siz donanimdan haber verin. donanim degisikmi elbette hayir. ikiside birebir donanimlara sahip. wave 1 ve 2 arasinda tartismak son derece anlamsiz ve saçma.
 
dengesis

dengesis

Üye
şu yorumlarin saçmaligina bakarmisiniz ya. yok biri büyük yok biri kücük. ! size ne kardesim burda herkes kendi tercihine göre alior telefonunu. kimi büyük ister kimi kücûk. siz donanimdan haber verin. donanim degisikmi elbette hayir. ikiside birebir donanimlara sahip. wave 1 ve 2 arasinda tartismak son derece anlamsiz ve saçma.

Doğru söze ne denir; tabii ki doğru söz :) Bu cevapların buraya gelmesindeki sebep insanların birşeyi kabullenememesi ben kendi fikrimi söyledim sanki asrın en büyük hatasını yapmışım gibi cevaplar geldi. Bende doğal olarak cevap vermek zorunda kaldım. Kesinlikle herkes istediğini yapabilir. Biz sadece fikirler sunarız. Ama fikirler kimseyi rencide etmemeli bunu savunuyorum. Ama dediğin her bir kelimeye katılmamak mümkün değil. Çok saçma bir tartışma oldu.
 

unchange

Üye
0 ını 820 tl ye aldım ben zaten kardeş 725 den 1 lira fazla vermem yerinde olsam.
 
Kirchhoff

Kirchhoff

Üye
@dengesis

Yukarıda bana cevap diye yazdığın metinde alıntıladığın cevap banaait değil. “burakburti” nickli kişiden alıntılayıp bu senin cevabın, senyazmışsın demek için nasıl bir kafaya sahip olmak gerektiğini merak ediyorum.Sadece benim verdiğim cevaplarımı tekrar oku istersen. Ben başlığa ilk kez yazarken size cevap vermemiştim. Başlığı açan arkadaşın konusuyla paralel olarak örnek fiyatlarverip, tercih nedenimin kendisiyle aynı olduğunu belirtmiştim ama karşılığında senden alaylı bir cevapalıyorum. Durumu açıklıyorum ama dozunu daha çok arttırarak cevap veriyorsun.Yeter yahu!!

Bu konuda senin bahsettiğin gibi paldır küldür atlayan ilk kişisensin. Kimse wave, wave2 karşılaştırması yapmamışken “Hem benim kişiselgörüşüm bir akıllı telefon olarak Wave 2 Wave'den daha iyidir” diyerek pandora’nın kutusunu açan sensin.“Wave 2 daha iyi” deyip kıyaslama yapmadım diyen de sensin. Kimsenin tercihine birşey demiyorum deyip fiyatını, küçüklüğünü, ekranını tercih nedeni olaraksunanlara cevap yetiştiren yine sensin. Tutarsız söylemleriniz paçalarınızdanakmakta artık. Hem söyleyip hem inkâr etmek ayrı bir güzel. Böyle rahat olmakherkese nasip olmuyor. Hayat size güzel.

Karşındakini “Küçük aklın”, “kalın kafalı”, “düşünme ve karar verme yetisininolmadığı” gibi laflarla itham ederek ne kadar düzey sahibi olduğunuzu gösteriyorsunuz, birde fikirlerin kimseyi rencide etmemesi kelamınından bahsediyorsunuz. İlkpisliği siz atmanıza rağmen size cevap verip sizinle tartıştığım için kendimdenutanıyorum zira “Aptallarla tartışmayın, görenler aranızdaki farkıanlamayabilirler!” sözü zihnimde yankılanıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: schnellmajestic ve korfare
dengesis

dengesis

Üye
@dengesis

Yukarıda bana cevap diye yazdığın metinde alıntıladığın cevap banaait değil. “burakburti” nickli kişiden alıntılayıp bu senin cevabın, senyazmışsın demek için nasıl bir kafaya sahip olmak gerektiğini merak ediyorum.Sadece benim verdiğim cevaplarımı tekrar oku istersen. Ben başlığa ilk kez yazarken size cevap vermemiştim. Başlığı açan arkadaşın konusuyla paralel olarak örnek fiyatlarverip, tercih nedenimin kendisiyle aynı olduğunu belirtmiştim ama karşılığında senden alaylı bir cevapalıyorum. Durumu açıklıyorum ama dozunu daha çok arttırarak cevap veriyorsun.Yeter yahu!!

Bu konuda senin bahsettiğin gibi paldır küldür atlayan ilk kişisensin. Kimse wave, wave2 karşılaştırması yapmamışken “Hem benim kişiselgörüşüm bir akıllı telefon olarak Wave 2 Wave'den daha iyidir” diyerek pandora’nın kutusunu açan sensin.“Wave 2 daha iyi” deyip kıyaslama yapmadım diyen de sensin. Kimsenin tercihine birşey demiyorum deyip fiyatını, küçüklüğünü, ekranını tercih nedeni olaraksunanlara cevap yetiştiren yine sensin. Tutarsız söylemleriniz paçalarınızdanakmakta artık. Hem söyleyip hem inkâr etmek ayrı bir güzel. Böyle rahat olmakherkese nasip olmuyor. Hayat size güzel.

Karşındakini “Küçük aklın”, “kalın kafalı”, “düşünme ve karar verme yetisininolmadığı” gibi laflarla itham ederek ne kadar düzey sahibi olduğunuzu gösteriyorsunuz, birde fikirlerin kimseyi rencide etmemesi kelamınından bahsediyorsunuz. İlkpisliği siz atmanıza rağmen size cevap verip sizinle tartıştığım için kendimdenutanıyorum zira “Aptallarla tartışmayın, görenler aranızdaki farkıanlamayabilirler!” sözü zihnimde yankılanıyor.

Yorumların için teşekkür ederim. İnsanlar da olabilir kalın kafalı da olabilir önemli olan yaptığı hatanın farkına varabilmektir. Ben bir hata yaptım ve bundan özür diliyorum. Ayrıca tartışma mantalitesine sahip olduğun için kendinle gurur duymalısın gerçekten. Kendimi kaptırmışım galiba. Böyle bir tartışma olsun istemedim. Sadece insanların bazı şeyleri anlamalarını istemiştim. Ama demek ki seçtiğim yol doğru değilmiş.
 
cehili

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Konu baya sapmış ama sonunda anlaşmaya varılması güzel olmuş.
Bu arada telefonu sıfır aldım 950 Tl'ye. Çok fikir değiştirdim ama sıfırını bulunca da kaçırmak istemedim.700 tl aslında daha mantıklıydı 23 ay falan ama 2.elin dokunmatik telefonda zararları çok olabiliyor bu yüzden sıfırını aldım.
Herkese Wave 1 ile Wave 2'si ile iyi eğlenceler.
 
ares_53

ares_53

Üye
hayırlı olsun kardeş
 
cehili

cehili

Üye
    Konu Sahibi
Sağol kardeşim
 


Üst Alt