n8 pr 2.0 ne zaman çıkar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
n8 pr 2.0 ne zaman çıkar
arkadaşlar tam olarak net bilgisi olan varmı ne zaman çıkar bu pr 2.0
 


karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
çıksa ne olacak sanki daha benim tele 1.2si gelmedi :D
 

yilan53

Üye
benim telefona da gelmedi 1.2
 
Anqer-X

Anqer-X

Üye
pr 1.2 ben yukledım arkadaslar hemde modıfıyeli vede hackli form da olması lazım yoksa nette var arayın bulursunuz ...
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
hepsinden haberim var ama en iyisi orijinal olanıdır bence :)
 

muratcan1905

Üye
ne zaman çıkacağını bilmiyorum ama çıktıktan en az 1 ay sonra yükleyebileceğimi biliyorum.
nokianın amacı nedir anlamadım sanki dünyanın %90 ı s^3 kullanıyor da server lar dayanmayacak. her koda tek tek çıkarmalarındaki amacı hala çözemedim güncelleme çıkıyor herkes bir sonraki versiyondan bahsetmeye başlıyor hatta yüklemeye başlıyor biz hala önceki versiyonu bekliyoruz.
biliyorum 1.2 de pek bir özellik yok ancak yine de sürümde 1.1 yazması var 1.2 yazması var :)
 
samsunspor_06

samsunspor_06

Üye
saçma saçma iş yapıolar ya
 
J_JoKeR_R

J_JoKeR_R

Üye
aynen daha bende 1.2 yi yüklemedim :D
 
zgn94

zgn94

Üye
ne 2.0ı... 1.2yi bekliyoruz hala :/
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Adamın Sorusuna Doru Düzgün Cevap Veren Birisi Yok. Benim Okuduğum Kadarıyla 2 Haber Var Biri 2011 İlk Yarımında Yan, Hazirana Kadar Olan Süreçte Çıkması 2.si İse Hazirandan Önce Çıkıcağı. Yani Yakın Bir Zamanda Çıkıcak İNŞALLAH !!!!!!!!! :) Bu güncelleme Ve Sornası Beni Memnun Etmezse Tek Çare İphone İle Takas Bu Güncelleme Ve Sonrası Umut Olur İNŞALLAH BİZE !!!!!! :)
 
ByWorth

ByWorth

Üye
Adamın Sorusuna Doru Düzgün Cevap Veren Birisi Yok. Benim Okuduğum Kadarıyla 2 Haber Var Biri 2011 İlk Yarımında Yan, Hazirana Kadar Olan Süreçte Çıkması 2.si İse Hazirandan Önce Çıkıcağı. Yani Yakın Bir Zamanda Çıkıcak İNŞALLAH !!!!!!!!! :) Bu güncelleme Ve Sornası Beni Memnun Etmezse Tek Çare İphone İle Takas Bu Güncelleme Ve Sonrası Umut Olur İNŞALLAH BİZE !!!!!! :)
Geçen müşteri hizmetleri ile konuştum ama güncelleme hakkında hiç bir bilgi gelmediğini söylediler.. Eğer Pr 2.0 tatmin etmezse bende düşünüyorum iphone ile takas olayını.. Fotoğraf çekme olayına yeterince doydum.. =)
 
  • Beğen
Tepkiler: tuzluca76
byesho

byesho

Üye
Ya arkadaş millet Pr 1.2 14.02 den bahsediyor ben daha 13 .16 dayım. Benim gibi yılların symbian cısını bile bıktırdılar. Ben satıp HTC Desire HD alacağım en sonunda.
 

kolera87

Üye
pr2.0 en geç haziran ayında çıkar
 
sh0ck

sh0ck

Üye
ne zaman çıkacağını bilmiyorum ama çıktıktan en az 1 ay sonra yükleyebileceğimi biliyorum.
nokianın amacı nedir anlamadım sanki dünyanın %90 ı s^3 kullanıyor da server lar dayanmayacak. her koda tek tek çıkarmalarındaki amacı hala çözemedim güncelleme çıkıyor herkes bir sonraki versiyondan bahsetmeye başlıyor hatta yüklemeye başlıyor biz hala önceki versiyonu bekliyoruz.
biliyorum 1.2 de pek bir özellik yok ancak yine de sürümde 1.1 yazması var 1.2 yazması var :)


Güncellemenin geç çıkması, operatörlerden sözleşmeli alınmış cihazlarda oluyor.Bu cihazlarında prod. codları belli.

Yani turkcell veya vodafone yüzünden bu güncellemeler geç yayınlanyıor, sizin product code'lar için.

Hiç bi yere bağlılığı olmayan cihazlarda ise hemen çıktığı hafta/gün yükleniyor.

Ben bu güne kadar hiç bana geç geldiğini görmedim. Ne zaman güncelleme çıktı dendiğinde, OTA'dan check edip indirdim, aylar beklemeden.


Arkadaşın sorusuna gelince, PR 2.0 için henüz kesin net bir tarih yok. Fakat bizi tatmin etmeye çalıştıkları kesin, çünkü eğer PR 2.0 C7 Astound'daki gibi olsaydı hepimiz hayal kırıklığına uğrayacaktık.

PR 2.0'ı bekliyorum, eğer umuldugu gibi olmassa bende artık android'e doğru yolcu..

Kısacası uygulamaya çalıştıkları felsefe; Geç olsun, Sağlam olsun.


Tahminime göre (benim) Nisan ortası. veya Sonu.
 
  • Beğen
Tepkiler: accman
aagkn

aagkn

Üye
PR 2.0'ı bekliyorum, eğer umuldugu gibi olmassa bende artık android'e doğru yolcu..

eğer PR 2.0 bekleneni veremezse bende peşinden android yolcusu olurum :D
 

mc_mfi

Üye
arkadaşım pr2.0 sadece nokia c7_01 resmi olarak çıktı o yüzden diğerlerinede 1.2 verdiler diğer forumlarda baktığıma göre ve kendi kanaatim bize pr 2.0 gemeyecek ama pr3.0 ihtimali yüksek niye diye sorarsanız c7 yi kontratlı satmak için bi şey yapmak gerekliydi t-mobile da kendine çıkaardı bu nu.artık pr3.0 mü olacak bilmiyorum ama arayüze yeni bi sluk gelecek
 

hastali

Üye
aynen arkadaşlar htc ye geçicem bende hatta herhan geçeblrm enson darbeyide yere düşrerk aldım teli yere düşürdüm we çok soudum düşünce:D üstüne nokia chat we messenger çıktı biraz daha beklicem buyüzden :D ama drek htc :D
 
blackbird48

blackbird48

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım pr2.0 sadece nokia c7_01 resmi olarak çıktı o yüzden diğerlerinede 1.2 verdiler diğer forumlarda baktığıma göre ve kendi kanaatim bize pr 2.0 gemeyecek ama pr3.0 ihtimali yüksek niye diye sorarsanız c7 yi kontratlı satmak için bi şey yapmak gerekliydi t-mobile da kendine çıkaardı bu nu.artık pr3.0 mü olacak bilmiyorum ama arayüze yeni bi sluk gelecek
ii de arkadaş bende diğer sitelerden baktımda n8 içinde pr2.0 gösterılıo ama resmiyette her hangi bişey yok işin saçma tarafı müşteri hizmetleri daha verdiği hizmeti bilmıo bi arkadaşımız müşteri hizmetlerini aradım dıo bu pr1.2 çıktığı gün ben güncelledim ve merak ettim müşteri hizmetleri ne dicek dıe telefon ettım sordum aldığım cevap aynen şuydu : - ''öle bir güncelleme henüz söz konusu değil ama bu pr1.2 dediğiniz bizim ülkenin pr1.1 güncellemsidir ülke farkından dolayı orda pr 1.2 olarak çıkıodur '' evet arkadaşlar aynen bu şekilde saçma bi açıklama yaptı müşteri hizmetleri. özetle malesef müşteri hizmetleri daha verdiği hizmeti kendi bilmiyor bize ne derecede sağlıklı bilgi verebilir orasını siz düşünün ben cihazımdan çok memnunum ama aternatif olarak birde androıd deniycem
 
sh0ck

sh0ck

Üye
eğer PR 2.0 bekleneni veremezse bende peşinden android yolcusu olurum :D



bu forumda n8i sabirsizlanip hemen alan ilk on kisinin icindeyim.. Hatta n8 kullananlar topicine bakin ismimi gorursunuz..

Her gun bloglari takip ediorum, nokia ile ilgili cogu haberleri... Heleki pr 2.0 haberlerini... Biz ilk pr 2.0 videosunu gordugumuzde ekimin sonlariydi.. Ve n8 almamda ki en buyuk heves bu videolar olmustu. Yani eksikliklerin ksa surede giderilecegiydi..

Eksiklerine ragmen seviyorum telefonumu.. Halada oyle.. Oyun desen, bize reklamini yaptiklari hd oyunlar disinda 2 elin parmaklarinin toplamini gececek hd oyun cikmadi...
Inanin bana pr 2.0 benden fazla bekleyen yoktur.. :)
ve Hala bekliyoruz.. Yaklsik 5.5 AY oldu. Bence evrimlesmek icin oldukca fazla bir zaman.. Hadi bakalim nokia, sasirt bizi, sevelim sizi..
 
  • Beğen
Tepkiler: aagkn

muratcan1905

Üye
Güncellemenin geç çıkması, operatörlerden sözleşmeli alınmış cihazlarda oluyor.Bu cihazlarında prod. codları belli.

Yani turkcell veya vodafone yüzünden bu güncellemeler geç yayınlanyıor, sizin product code'lar için.

Hiç bi yere bağlılığı olmayan cihazlarda ise hemen çıktığı hafta/gün yükleniyor.

Ben bu güne kadar hiç bana geç geldiğini görmedim. Ne zaman güncelleme çıktı dendiğinde, OTA'dan check edip indirdim, aylar beklemeden.


Arkadaşın sorusuna gelince, PR 2.0 için henüz kesin net bir tarih yok. Fakat bizi tatmin etmeye çalıştıkları kesin, çünkü eğer PR 2.0 C7 Astound'daki gibi olsaydı hepimiz hayal kırıklığına uğrayacaktık.

PR 2.0'ı bekliyorum, eğer umuldugu gibi olmassa bende artık android'e doğru yolcu..

Kısacası uygulamaya çalıştıkları felsefe; Geç olsun, Sağlam olsun.


Tahminime göre (benim) Nisan ortası. veya Sonu.
sözleşmeli cihazlara geç çıkıyor demişsin ancak bu bilgi doğru değil en azından benim için benim sözleşmeli cihaz değil ancak yine de güncellemeler çok geç çıkıyor 1.1 i mesela çıktıktan 1 ay hatta daha fazla süre sonra yükledim 1.2 den zaten hala ses seda yok ancak harita güncellemesi çıkıyor arada oda bir şeye yaramıyor zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt