Samsung galaxy miniciler bi baksın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
53206120

53206120

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy miniciler bi baksın
arkadaşlar ben bu telefona kafayı taktım bunu alıcam 3 hafta sonra ama hangi oynları açar veya hangilerini açmaz galaxy mini si olan arkadaşlar yüklediğiniz oyunları ve programları yazabilir mi şimdiden yazan arkadaşlara teşekkürler:bigstar: yazmayan arkadaşlarında canı sağolsun
 


MarYus47

Üye
bence üstüne biraz daha koyup galaxy ace almanı tavsiye ederim onun işlemcisi 800 mhz nfs gibi oyunları kasmadan oynarsın
 
Aliapaydin

Aliapaydin

Üye
ben pes 2011 denedim çalışıyor nfs shift i de kurdum ama ekran simsiyah görünüyor birkaç hız grafikleri ve süreler falan geliyor ekrana ama başka bişey çıkmadı sildim ama pes güzel çalışıyor akıcı eglenceli. diğer oyunlar zaten sorunsuz çalışıyor angry birds oyunları falan yani ben memnunum telefonumun oyun performansından
 
53206120

53206120

Üye
    Konu Sahibi
ben pes 2011 denedim çalışıyor nfs shift i de kurdum ama ekran simsiyah görünüyor birkaç hız grafikleri ve süreler falan geliyor ekrana ama başka bişey çıkmadı sildim ama pes güzel çalışıyor akıcı eglenceli. diğer oyunlar zaten sorunsuz çalışıyor angry birds oyunları falan yani ben memnunum telefonumun oyun performansından
teşekkürler ama ben galaxy gio almaya karar verdim mesela ekran çözünürlüğü 320*480 işlemci hızıda 800mhz yani gayet iyi fiyatıda 550tl
 

cesurr83

Üye
arkadaşlar samsungun android telefonları işlemcisinden dolayı flaşh player destegini almıyor.ben samsung galaxy mini aldım flash player yükleyemedim.samsungu aradım onlarda desteklemediğini dogruladı.teknosadan almıştım biraz zorda olsa telefonu geri iade ettim.siz en iyi başka modellere yönelin.htc bu konuda en iyisi. htc nin android2.2 ve 2.3 işlertim sistemi olan modellere bakın bende alacağım frakat fiyatlar biraz uçuk bekliyorum düşmesini.
 

3215

Üye
bende ilk başta mını almayı düşündüm. Eğer mını almada kararlıysan bir daha düşün derim ve 50 100 tl arası fazla ver galaxy fıt al kamera 5megapixel otofokuslu ekran çözünürlüğü mınıden güzel. bende şu anda galaxy fıt aldım kullanıyorum. almadan önce galaxy fıt e de bak derim
 

kadsamuy

Üye
arkadaslar bunun sınırı yok 50 tl daha verıp baska bır telefon daha alabılırsınız veya 100 tl daha verıp baskasını ben wave 525 aldım

100 lıra daha verıp galaxy mını almadıgıma pısmanım bazen ama telefonumdanda memnunum o zaman 300 lıralık bır telefon dusunuyordum cünkü...
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
arkadaşım aldı birkaç gün evvel.
Angry birds'de falan bariz bi kasma oluyo özellikle büyük yapılar ve çok domuzlar olunca.

Ayrıca ekran çözünürlüğü tam anlamı ile iğrenç.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt