fahoberk
Üye
Nokia C6-01 Bakarmsınız sevniirm ACİLL!!
İyi gunler arkdaslar .
bugun izmirde sormadıgım magaza kalamdı C6 klavyeli piyasada yok
ve yazılım hatası warmıs .
bu yuzden c6-01 almayı planlıyorum . sizin goruslerınızı almak istiyorum i
c6-01 fiyatına baska onerebileceginiz telefon ve c6 ile ilgili goruslerini bekliyorum.
tessukler simdiden.
bugun izmirde sormadıgım magaza kalamdı C6 klavyeli piyasada yok
ve yazılım hatası warmıs .
bu yuzden c6-01 almayı planlıyorum . sizin goruslerınızı almak istiyorum i
c6-01 fiyatına baska onerebileceginiz telefon ve c6 ile ilgili goruslerini bekliyorum.
tessukler simdiden.








