angryperson
Üye
arkadaşlar bomba haber yorumlayın!!!!
Nokia ve Microsoft akıllı telefonlar ve mobil yazılımlar konusunda küçülen Pazar paylarını büyütmek için kısa bir süre önce işbirliği yapmıştı. Yıllarca pazarın lideri olan Nokia donanım tarafındaki tecrübesini ortaya koyacak, Microsoft ise
Anlaşma yapıldıktan sonra beklenen, Nokia’nın Microsoft’a Windows Phone 7 için lisans ücreti ödemesi ve üreteceği telefonlar WP7 kullanmasıydı. Ama beklenenin tam tersine,
Bununla birlikte teknoloji basınında ödemenin Stephen Elop’un başarısı olduğu konuşuluyor. Nokia platformu, değiştirirken Microsoft’u tercih etmesi karşılığında Microsoft’tan 1 milyar dolar talep etti. Microsoft ise yapılan 5 yıllık anlaşmayla Nokia’nın
kaynak:
Microsoft'la Nokia'nın arasındaki anlaşma telefon piyasasında büyük ses getirmiş ve ikilinin ortaya çıkaracağı ürünler merakla beklenmeye başlanmıştı. Bloomberg'den Dina Bass'ın haberine göre, Microsoft, Nokia'ya 1 milyar dolar ödeyecek.
Bu ödemenin karşılığında da Nokia, Microsoft'a her Windows Phone 7 kopyası için gizli tutulan bir ücret ödeyecek. Nokia yazılım konusunda bu şekilde giderlerini kesebilirken, diğer yandan tüm odağını donanıma harcayabilir. Ancak Microsoft ve Nokia anlaşmasının haberlerinin arkasından Nokia'nın hisselerinin yüzde 26 oranında düştüğünü de hatırlatalım.
Çoğu uzman Nokia ve Microsoft arasındaki anlaşmayı Nokia açısından bir seçim olarak değil de çaresizlikle atılmış bir adım olarak görüyor. Bakalım bu adım Nokia ve Microsoft için neler getirecek...
kaynak:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
’yi beklenen seviyeye Nokia ile çıkaracaktı.Anlaşma yapıldıktan sonra beklenen, Nokia’nın Microsoft’a Windows Phone 7 için lisans ücreti ödemesi ve üreteceği telefonlar WP7 kullanmasıydı. Ama beklenenin tam tersine,
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
. Söylenirken dile kolay gelse bile 1 milyar dolar, hükümetlerin bile bir anda devletin kasasına girmesini isteyeceği bir para. Böylesine yüklü bir meblâyı Microsoft’un Nokia’aya ödemesi ve üzerine Windows Phone 7’nin kullanımını vermesi gerçekten ilginç.Bununla birlikte teknoloji basınında ödemenin Stephen Elop’un başarısı olduğu konuşuluyor. Nokia platformu, değiştirirken Microsoft’u tercih etmesi karşılığında Microsoft’tan 1 milyar dolar talep etti. Microsoft ise yapılan 5 yıllık anlaşmayla Nokia’nın
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ve Bing arama motorunu Nokia Windows Phone 7 telefonlarda ön tanımlı hale getirebilme sözü aldı. Görünen o ki Stephen Elop yanan platformun üzerinden atlarken her şeyi arkasında bırakmamış. İyi ve eli açık bir ortak bularak Nokia’nın mobil pazarda şimdiye kadarki başarısını iyi kullanmış.kaynak:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Microsoft'la Nokia'nın arasındaki anlaşma telefon piyasasında büyük ses getirmiş ve ikilinin ortaya çıkaracağı ürünler merakla beklenmeye başlanmıştı. Bloomberg'den Dina Bass'ın haberine göre, Microsoft, Nokia'ya 1 milyar dolar ödeyecek.
Bu ödemenin karşılığında da Nokia, Microsoft'a her Windows Phone 7 kopyası için gizli tutulan bir ücret ödeyecek. Nokia yazılım konusunda bu şekilde giderlerini kesebilirken, diğer yandan tüm odağını donanıma harcayabilir. Ancak Microsoft ve Nokia anlaşmasının haberlerinin arkasından Nokia'nın hisselerinin yüzde 26 oranında düştüğünü de hatırlatalım.
Çoğu uzman Nokia ve Microsoft arasındaki anlaşmayı Nokia açısından bir seçim olarak değil de çaresizlikle atılmış bir adım olarak görüyor. Bakalım bu adım Nokia ve Microsoft için neler getirecek...
kaynak:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

