Arkadaşlar, yazılımla uğraşmaya bayılırım, böyle android falan yüklemek, xp açmak vs. Böyle bi telefon hiç mi yok derken N900'ü gördüm. Tam benlik. Kamerası yeterli, kalın ( kalınlık bu devirde ayrıcalık benim için ), qwerty klavye, maemo ve en hassas resistive ekranlardan birine sahip. Ben de bu telefonu alacağım sanırım. Böyle komutlar falan vermek ne bileyim hoşuma gidiyor... Herkese teşekkürler.
(not: n8'in de böyle uğraşılabilecek yanları olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım. )