5800 XpressMusic Dizi Çekme.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
5800 XpressMusic Dizi Çekme.
Merhaba,Konuyu nereye açacağımı bilemedim buraya yazıyorum.
Ben N8 reklamı için çekilen diziden özenerekten 5800 Xm telefonumunda N8 kadar kaliteli olduğunu kanıtlamak için bir dizi çekmeyi düşünüyorum. :) Şimdi ilk sorunum diziye konu bulmak...En az 5 bölüm olacak bir senaryo gerekiyor.Ve daha kaliteli çekmek için 5800 xm için video programı yada geliştirici birşey var mı ?
Yardım eden herkesin isimleri filmde geçecektir.Aklımda 2 senaryo var ama daha güzel senaryo düşünenler varsa yardımlarını bekliyorum.Oyuncu,mekan,çekim vb. sorunlar yoktur.Her türlü mekanda çekebilirim :)Çekimlerde 4 adet 5800xm telefonumu kullancam.Gerektiği yerlerde sayıyı artırırım.Saçma vb. diyen arkadaşlar görüşleriniz için teşekkürler ancak buraya yazmayınız.Bu film ile daha sonra kısa film yarışmasınada katılabilirim.
Yardım eden ve yorum yazan herkese şimdiden teşekkürler.
 


Starsley

Güzel bir fikir arkadaşım ben arkandaYım :D
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
Güzel bir fikir arkadaşım ben arkandaYım :D

eyvallah kardeşim :) Aklında bir senaryo varsa alayım :)

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada N8 ile çekilen diziyi merak eden arkadaşlar aşağıdaki Facebook adresinden dizinin bölümlerini izleyebilirler.
 

Starsley

Bir ailenin günlük yaşantısı olabilir. :D
 
clarsa

clarsa

Üye
@ sosyal dizisinin tüm bölümlerini takip ettm =) gerçekten güzelbir çekimi avr n8in ama diziye birşey diyemem dizi kötü oalbilir ama görüntü kalitesi çok iyi
 

Starsley

Aynen :hmmm
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
@ sosyal dizisinin tüm bölümlerini takip ettm =) gerçekten güzelbir çekimi avr n8in ama diziye birşey diyemem dizi kötü oalbilir ama görüntü kalitesi çok iyi

evet @sosyal bölümleri her ne kadar sarmasada insanın izleyesi geliyor o yüzden bende 5800 ımı kanıtlamak istiyorum :)
 
5800 cı

5800 cı

Üye
Bende sonuna kadar arkandayım arkadaşım senaryoya gelince bence yine böyle bi gençlik dizisi olabilir tabi biraz daha mantıklısı :D @sosyal bilgiler biraz dandik bi film sırf n8 in kamerasını ve özelliklerini ortaya çıkarmak için yapılan bir dizi olduğu bariz belli oluyor o yüzden gerçek bir dizi çekimi tarzında gençlik dizisi olabilr. ;)
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
Bende sonuna kadar arkandayım arkadaşım senaryoya gelince bence yine böyle bi gençlik dizisi olabilir tabi biraz daha mantıklısı :D @sosyal bilgiler biraz dandik bi film sırf n8 in kamerasını ve özelliklerini ortaya çıkarmak için yapılan bir dizi olduğu bariz belli oluyor o yüzden gerçek bir dizi çekimi tarzında gençlik dizisi olabilr. ;)


Benim düşüncemde Hem dizi beğenilmeli gerekirse bölümlerini durdurmadan devam ettiririm.Oyuncu kıtlığı asla yaşamam :) Telefonunda kalitesini kanıtlamak istiyorum.Bunun nedeni ise reklam değildir sadece telefonumun kalitesi bilinsin istiyorum. Senaryo gençlikle alakalıda olsa senaryo birazı yazılmalıki gerisini getirebileyim. :)
Desteğin için teşekkürler.
 
5800 cı

5800 cı

Üye
ben teşekkür ederim de elinde bir geliştirme varmı yoksa direk orjinal kamerasıylamı çekeceksin diziyi
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
ben teşekkür ederim de elinde bir geliştirme varmı yoksa direk orjinal kamerasıylamı çekeceksin diziyi

ilk bölümünü orjinal kamerayla çekicem.Çok kötü olursa diğer telefonuma gerekli geliştirmeleri yaparak çekicem.Amacım tamamiyle 5800 xm orjinalliğini bozmadan çekmek
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Korku filmi tadında birşeyler çekmeni tavsiye ederim. 5800XM'nin gece çekiminde Görüntüde yeşil kırmızı ve (her ne kadar belli olmasa da) mavi noktalar beliriyor. Kameranın kalitesinde geliştirme pek fark yaratmayacaktır. Işığı doğru ayarlaman yeterli. Senaryo konusunda hiç denemem olmadı sadece fikir veriyorum o yüzden. Korku filmi tadında birşeyler düşün :)
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
Korku filmi tadında birşeyler çekmeni tavsiye ederim. 5800XM'nin gece çekiminde Görüntüde yeşil kırmızı ve (her ne kadar belli olmasa da) mavi noktalar beliriyor. Kameranın kalitesinde geliştirme pek fark yaratmayacaktır. Işığı doğru ayarlaman yeterli. Senaryo konusunda hiç denemem olmadı sadece fikir veriyorum o yüzden. Korku filmi tadında birşeyler düşün :)

yorumun içn teşekkürler dediğin gibide olabilir.Kamerada geliştirme derken ben programdan değil komple kameraya modifiyeden bahsediyorum. Görüntüsünü N8le aynı kalite yapabilirim :)

--------------- Ekleme ---------------

@Sosyal bilgiler dizisinin oyuncularıyla konuşuyorum.Aynı tür senaryoyla birde 5800 xm ile çekmeyi denesek nasıl olur ? :)
 
5800 cı

5800 cı

Üye
komple kamerayı modifiye etmek derken kamera mı değişecek yoksa bir yamamı yüklenecek bildiğin birsey varsa bizede söylede bizde yapalım ya :D
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
istediğini yap n8 kadar olmaz :D
 

Starsley

Ben korktum bundan yapar bu :D
 

Starsley

Benim c7 yapsana parasını veririm. :D
 

GASerseri

Üye
    Konu Sahibi
Benim c7 yapsana parasını veririm. :D

Yaparım ama kasandaki hasarlardan sorumlu olmam :) kabul ediyorsan kameranı 10mp yapam :)

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada @Sosyal bilgiler ekibiyle görüşmem devam ediyor :) Aynı senaryoyu kullanarak çekebiliriz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt