tam 1 aydan beri n8 kvk da ;yardım.:(

Sponsorlu Bağlantılar

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
tam 1 aydan beri n8 kvk da ;yardım.:(
Arkadaşlar tam 1 ay önce(21,01,2011) de telefonum :off:kapandığı için kvk ya verdim.Kvk nın sitesine girip İmei numaramı yazdım ve şu yazıyordu....Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın anakart değişimi yapılacaktır. Üreticiden siparişi verilmiş olup stoklarımıza ulaşması beklenmektedir. İşlemleri tamamlandığında tarafınıza sms veya email yolu ile bilgilendirme yapılacaktır.

Sizce bu durumda ne yapmalıyım şimdiden çok teşekkürler..:off:


'''''''arkadaşlar bu gün itibari ile 15,06,2011 kvk ya tüm evraklar ile telefona ait aparatları teslim ettim.1 haftaya kadar hesabıma fatura bedelini ödeme yapacaklar...''''''
:bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2::bye2:
 


devil____boy

Üye
tamir süresi 30 iş günüdür böyle bir hakları var bu süre içinde yapabileceğin bir şey olduğunu sanmıyorum ama daha iyi bilen birine sormakta fayda var
 
sh0ck

sh0ck

Üye
Henüz daha 1 ay olmamış. Yani iş günü toplamı bir ay olmamış..

Eğer 30 İş Günü içinde tamir edilmesse yenisini yollamalarını talep edin.

Sorunu neydi ?
 

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.Fakat 30 iş günü derken cumartesiyi sayıyormuyuz.
 
karaboga_1890

karaboga_1890

Üye
bu nedir ya anakartı değiştireceğine direk telefonu değiştir ondan iyi :S
 
maktama

maktama

Üye
YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.Fakat 30 iş günü derken cumartesiyi sayıyormuyuz.
30 iş günü genelde 42 normal gün olarak kabul edilir.cumartesiler iş gününden sayılmaz yani.
Ama şurayı bir okuyun, özellikle son mesajı...
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
Cumartesiler yarım gündür arkadaşlar...

--------------- Ekleme ---------------

Henüz daha 1 ay olmamış. Yani iş günü toplamı bir ay olmamış..

Eğer 30 İş Günü içinde tamir edilmesse yenisini yollamalarını talep edin.

Sorunu neydi ?

Büyük ihtimalle kapanıp açılmama sorunu, 1. part... Bana da oldu, anakart değişcek dediler; 20 iş günü sonra 0 telefon geldi her şeyi değişmiş halde :D Heralde açamadılar, direk verdiler :ehe:ehe:ehe
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Büyük ihtimalle kapanıp açılmama sorunu, 1. part... Bana da oldu, anakart değişcek dediler; 20 iş günü sonra 0 telefon geldi her şeyi değişmiş halde :D Heralde açamadılar, direk verdiler :ehe:ehe:ehe

Selam dostum hani sana yazdığım mesajlar vardıya sorunlarımla ilgili onlardan kurtuldum tuşlarında gıcırtı muhabbetini çözdüm sertifikada aldım senin konunla 13.16 da yapınca şu an gerçek bir N8 im oldu :aha:

 
AмσηR@

AмσηR@

Üye
5800 anakart degişecek dediler, 30 iş günü geçdi hakem heyetine verdim haklı çıkdım.ama hakem heyetide 3 ay bekletti :)
beklemekden başka çeran yok malesef, 30 iş günü dolunca hakem heyetine git. ya yeni bir telefon yada paranı geri iste.
 
melgklay

melgklay

Üye
Yani hakkını kesin alırsın ama bekledigin sürede yanına kar kalıyor
 
mustafa

mustafa

Üye
yazmıyım diyorum da dayanamıyorum arkadaş. zamanında almayın hatalı dediğimizde bir sürü tepki almıştık. işe bak sıfır telefon garantilerde sürünüyor yazık günah. ne diye veriyorsun servise tüketici haklarına verip paranı alsaydın ya arkadaşım...
 

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
yazmıyım diyorum da dayanamıyorum arkadaş. zamanında almayın hatalı dediğimizde bir sürü tepki almıştık. işe bak sıfır telefon garantilerde sürünüyor yazık günah. ne diye veriyorsun servise tüketici haklarına verip paranı alsaydın ya arkadaşım...
,
gerçekten haklısın arkadaşım.
Fakat bana bir yazılım ile sorunun düzele bileceklerini söylemişlerdi bende güvendim ve malesef bugün 1 ayı geçti.30 iş günü olması içinde martın 3 nü beklemekten başka çarem yok.İnanın soğudum resmen, acaba 30 iş günü dolarsa parayı alsam daha iyi olur diye düşünüyorum.En azında bir kaç aydaha dişimi sıkarım galaxy S2 alırım diye düşünüyorum..Çok karasızım..
 

esatgelmedi

Üye
benim n95 vardı aynı durumda hakem heyetine verdim haklı çıktım yasal parasal sınırın üstünde diye adam ödemedi . sonra tüketici hakları mahkemesine verdim kazandım adam yine ödemedi. en son icraya verdim yasal faiziyle beraber parayı söke söke aldım. ama 3-4 ay sürdü. sakın peşini bırakma bence. kimse uğraşmıyor diye adamlar ciddiye almıyorlar. birde faturayı kim kesmişse parayı ondan alabiliyorsun o yüzden 30 iş günü dolunca servisle hiç muhatap olma boşuna. ödediğin paraya göre ya hakem heyetine ya da tüketici hakları mahkemesine git direk olarak.
 

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
benim n95 vardı aynı durumda hakem heyetine verdim haklı çıktım yasal parasal sınırın üstünde diye adam ödemedi . sonra tüketici hakları mahkemesine verdim kazandım adam yine ödemedi. en son icraya verdim yasal faiziyle beraber parayı söke söke aldım. ama 3-4 ay sürdü. sakın peşini bırakma bence. kimse uğraşmıyor diye adamlar ciddiye almıyorlar. birde faturayı kim kesmişse parayı ondan alabiliyorsun o yüzden 30 iş günü dolunca servisle hiç muhatap olma boşuna. ödediğin paraya göre ya hakem heyetine ya da tüketici hakları mahkemesine git direk olarak.


ben cihazı izmir alsancak nokia shop tan aldım.Ve şuan cihaz kvk da. ben 30 iş günü dolunca telefonu almadan direk nokia shop a gitsem ilgilenirmi diyorsun.Yoksa ilk önce tüketici haklarına mı gitsem.(martın 4 de 30 işi günü doluyor bakarsın bunlar son gün cihazı teslim ederler:) )
 
maktama

maktama

Üye
ben cihazı izmir alsancak nokia shop tan aldım.Ve şuan cihaz kvk da. ben 30 iş günü dolunca telefonu almadan direk nokia shop a gitsem ilgilenirmi diyorsun.Yoksa ilk önce tüketici haklarına mı gitsem.(martın 4 de 30 işi günü doluyor bakarsın bunlar son gün cihazı teslim ederler:) )
Emin ol yapmadıkları şey değil, 30 iş gününün bitmesine 2 gün kala cihazınızınız hazır diye mesaj çekebilirler, burdaki arkadaşın başna gelmişti, yollamasalar da paramı alsam, başka cihaz alsam diye hayaller kuruyordu:D:D
 

esatgelmedi

Üye
kimse yasal prosedürle uğraşmadığı için genelde iş günü olayına pek özen göstermiyorlar bence. özellikle yurt dışından parça geleceği zaman genelde yetiştiremiyorlar bende öyle olmuştu. araya 29 ekim ve kurban bayramı girmişti 30 iş günü ancak 2 ayda falan tamamlanmıştı bence hiç servise ya da nokia shop a gitme bırak süre dolsun sonra direk hakem heyetine ya da mahkemeye başvur. ben önce hakem heyetine gittim ama o zaman hakem heyetinin kararları 1000 tl ye kadar bağlayıcı idi(2 sene önce) ben tlf 1500 tl aldığım için haklı olmama rağmen adam parayı ödemedi. fazla sıkıştırma ki adamlar zorlayıp telefonu yetiştirmesinler parayı almak istiyorsan sabırla bekle.
 

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
kimse yasal prosedürle uğraşmadığı için genelde iş günü olayına pek özen göstermiyorlar bence. özellikle yurt dışından parça geleceği zaman genelde yetiştiremiyorlar bende öyle olmuştu. araya 29 ekim ve kurban bayramı girmişti 30 iş günü ancak 2 ayda falan tamamlanmıştı bence hiç servise ya da nokia shop a gitme bırak süre dolsun sonra direk hakem heyetine ya da mahkemeye başvur. ben önce hakem heyetine gittim ama o zaman hakem heyetinin kararları 1000 tl ye kadar bağlayıcı idi(2 sene önce) ben tlf 1500 tl aldığım için haklı olmama rağmen adam parayı ödemedi. fazla sıkıştırma ki adamlar zorlayıp telefonu yetiştirmesinler parayı almak istiyorsan sabırla bekle.

bencede en mantıklısı biraz daha sabır göstermek ve malum mevkilere baş vurup para iadesini almak.(tabi n8 i 30 iş günü dolmadan iade etmezler ise)
babam zaten gazeteci bir çok avukat vs. arkadaşları var.Bİr şekilde durumu onlara devredip prösüdürü uygulatmak olacaktır.Neyse hayırlısı olsun.
Yorumlarınız için gereçkten çok teşekkür ediyoru
 

akrep81

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu hakem heyetine verdim ve parasını talep ettim.%99 parasını alırsın 2 veya3 ay sürer dediler.bu süre zarfında seni arayıp sıfır telefon teklif edebilirler dedi.ama ben parasını kabul edicem size neticeleri bildiririm
 

CRANCK

Üye
Aynı sorun benimde başıma geldi tefonu servise verdim 1 ay oldu geldi aldığım telefon yine kapandı ve açılmadı bu sefer anakart değişecek dediler 1 ay geçti aradım 30 gün oldu diye 30 iş günü olması lazım dediler cumartesi pazarlar saymadan ve anca telefonu iki ayda gönderdiler aldığıma bin pişmanım telefon benden çok serviste durdu
 

esatgelmedi

Üye
bencede en mantıklısı biraz daha sabır göstermek ve malum mevkilere baş vurup para iadesini almak.(tabi n8 i 30 iş günü dolmadan iade etmezler ise)
babam zaten gazeteci bir çok avukat vs. arkadaşları var.Bİr şekilde durumu onlara devredip prösüdürü uygulatmak olacaktır.Neyse hayırlısı olsun.
Yorumlarınız için gereçkten çok teşekkür ediyoru

rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu:oke:
 

Benzer Konular



Üst Alt