ben kesin kendimi banlayacamda şuan vakit var en az bir ay içinde olacakolmasın bence

hadi seni geçte zaza ben gidersem ne olur![]()

Zuzu mu?DiaBLoS™;3195601' Alıntı:Sen gidersen , maxideki üyeler isyan ederler ..![]()

sen zaten bazen hiç gelmiyorsun farketmiyor yanihadi seni geçte zaza ben gidersem ne olur![]()

kesinDiaBLoS™;3195601' Alıntı:Sen gidersen , maxideki üyeler isyan ederler ..![]()

evet ben özel hayattaki sorunlar yüzünden tüm iletişim araçlarını kağatıcam yakın zamanda, ve büyük olasılıkla bu ruh halimi maxiye yansıtacağımdan kendimi banlama kararı alabilirim sonuçta özel hayatı bulaştırmamak gereken bir duyuru yapıldıZuzu mu?![]()

bilmiyorum onaylanması gereken bazı belgeler var onaylanırsa pılımı pırtımı toplayıp evden uzaklaşacamNe zaman banlıyorsun ??Konunu ben açacağım
![]()

bilmiyorum onaylanması gereken bazı belgeler var onaylanırsa pılımı pırtımı toplayıp evden uzaklaşacam![]()

bak bidaha dersen yemin ederimki zamanı beklemeden şimdi banlarım_є_®_¢_α_N_™;3196533' Alıntı:Artık gitsen diyorum![]()
Banla da kurtulalım senden yahu![]()

nesi özenti benim sosyal yaşamım çok kötü durumda ya katil olucam yada vurulucam o seviyedeyimBanlıyorsan en az 30 gün bannlaYoksa Hiç Banlama
Ahh özenti gençlik![]()
nesi özenti benim sosyal yaşamım çok kötü durumda ya katil olucam yada vurulucam o seviyedeyim

Ne zaman banlıyorsun ??Konunu ben açacağım
![]()

