Bende banlarsam kendimi ne olur?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
bak bidaha dersen yemin ederimki zamanı beklemeden şimdi banlarım:naughty:

Niye benim dememi bekliyorsun ki banla gitsin :ehe ( Şimdi kendini banlarsın sonra senin yüzünden banladım dersin,uğraşamam seninle ) :ehe
 


zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
sen şuna kısaca yemedi desene :ehe
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Zamanı daha gelmedi onaylanması gereken belgeler var banlıyayımda bekleye bekleye sıkılayım dimi ç*k*l :ehe
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3197326' Alıntı:


Elimde yetki olsaydı süresiz banlardım şimdi seni :ehe

bir sabah boğaza karşı ayağının beton içinde olduğunu görürsen neden diye sakın sorma :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
bir sabah boğaza karşı ayağının beton içinde olduğunu görürsen neden diye sakın sorma :D

Merak etme senden önce ben davranırım :ehe Kendimi tehlikede hissetmiyorum bile.Sen düşün gerisini.... :ehe
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
kendimi banlamayan bende varım :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3197350' Alıntı:


Merak etme senden önce ben davranırım :ehe Kendimi tehlikede hissetmiyorum bile.Sen düşün gerisini.... :ehe

ah şu gençler sen hele pencereden bir el salla sana karşıdaki ara sokağa :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Sözler güzel olsada kapaklar daha cazip oluyor :d:
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
denemesi bedava çok istiyorsunuz galiba.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
kim giderse gitsin biz gittikte ne oldu
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
kapı aha burda isteyen gidebilir :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt