Bende banlarsam kendimi ne olur?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
Bende banlarsam kendimi ne olur?
forumda son günlerde kendini banlayan ve ceza niyetine banlananlar var.
bir ben bi necmati kaldı :ehe bizde banlarsak kendimizi maxicep e ne olur acaba:d:
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
olmasın bence
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:bye2:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kendi tercihiniz olur ...
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
kimler getti kimler kaldı maxide hey gidi hey :ehe biri gider biri gelir :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
benimki mecburiyetten yer tespiti olmasın diye :ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
seni onlinede geçiyim sonra geri gel :ehe
 
Necmati

Necmati

Üye
hadi seni geçte zaza ben gidersem ne olur :islik
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Sen gidersen , maxideki üyeler isyan ederler .. :D
 
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
hadi seni geçte zaza ben gidersem ne olur :islik
sen zaten bazen hiç gelmiyorsun farketmiyor yani:ehe
DiaBLoS™;3195601' Alıntı:
Sen gidersen , maxideki üyeler isyan ederler .. :D
kesin:d:
evet ben özel hayattaki sorunlar yüzünden tüm iletişim araçlarını kağatıcam yakın zamanda, ve büyük olasılıkla bu ruh halimi maxiye yansıtacağımdan kendimi banlama kararı alabilirim sonuçta özel hayatı bulaştırmamak gereken bir duyuru yapıldı :)
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Ne zaman banlıyorsun ?? :) Konunu ben açacağım :d:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
zaza

zaza

Üye
    Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3196533' Alıntı:
Artık gitsen diyorum :ehe

Banla da kurtulalım senden yahu :angry:
bak bidaha dersen yemin ederimki zamanı beklemeden şimdi banlarım:naughty:
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Banlıyorsan en az 30 gün bannla :D Yoksa Hiç Banlama :D

:d:
Ahh özenti gençlik :islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt