almak istediğim işlemci oyunlara yeterlimi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
almak istediğim işlemci oyunlara yeterlimi
arkadaşlar Phenom II X2 555 Black Edition AM3 3.2GHz 7MB Cache 45nm İşlemci almayı düşünüyorum black ops ve fifa 2011 yada pes 2011 için yeterli olurmu bütçem 200 civarı yada tavsiyeleriniz neler :) yada intelmi yeni sistem toplayacam bu arada ekran kartı 1gb 128 bit ddr3 hd 5570 olmöası lazım sapphire ekran kartı
 


PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
işlemci fena değil.Pes falan rahat oynanır.
 

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın
 
omer1230

omer1230

Üye
o işlemciyi alacağına amd athlon 2 x4 640 al 205 lira paşa paşa 4 çekirdek kullanırsın
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
athlonlar bitti artık bence.Phenom serisi cok iyi.

--------------- Ekleme ---------------

arkadas x2 demis dimi:DYeni farkettim :D evet athlon 640 iyidir onuda alabilirsin.X2 ye oranla daha hızldır
 

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
hım althonlar ısınıyor diye söylentiler var ondan biraz soğuk bakıyorum ama
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
phenomlara göre biraz daha sıcak calısır ama sorun yaratmaz.
 
omer1230

omer1230

Üye
45nm arkadaş ne ısınması
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
günümüz işlemcileri zaten yüksek sıcaklıklarda calısmaz.Ama az derece farklarıyla phenom biraz daha öndedir sıcaklık farkında.Ama farkedilir bi sıcaklık değil.
 

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır kardeş bakalım şu vatan %20 indirim yapsında :)
 

ca_sus

Üye
    Konu Sahibi
AMD Phenom II X2 555 Black Edition AM3 3.2GHz 7MB Cache 45nm İşlemci

AMD Athlon II X4 640 AM3 3.0GHz 2MB Cache 45nm İşlemci
intel işlemcilerden hangilerine eş değer acaba arkadaşlar
 
omer1230

omer1230

Üye
AMD Phenom II X2 555 Black Edition AM3 3.2GHz 7MB Cache 45nm İşlemci

AMD Athlon II X4 640 AM3 3.0GHz 2MB Cache 45nm İşlemci
intel işlemcilerden hangilerine eş değer acaba arkadaşlar

intel core 2 duo e8400 bence
 
TheLastOttomans

TheLastOttomans

Üye
black ops belki kasar... :)
 

sphynx33

Üye
phenomnu al sen salla athlon x4ü. 4 cekirdek kullanan uygulama mı var sanki. cogu uygulama tek cekirdege bakar. o yuzden cache miktarı ve GHZ onemlidir. o yuzden iki cekirdek yeter bence fazlasıyla. ayrıca phenom Be overclock yaparsın rahat 3.5 ghz kadar cıkar. sağlam bir fan ile. 4.0 Ghz ye de yaklasır.
Athlonlarda ısınma mısınma kalmadı artık her islemci yakın sıcaklık degerlerinde calısıyor. güvenli üst nokda 70-75 derecedir. benim athlon II x4ü u ne yaparsam yapayım 60 C üzerine cıkartamadım overclok stress testi oyun vs...
oyun oynayacaksan phenom derim ben.
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
benim core 2 duo e7500 bile pes 2011 açıyo
 
okankoc

okankoc

Üye
bilgileriniz icin tesekkürler maksicepciler iyi formlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt