bada 1.2 kies guncellemesi bi bakin acil

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

senam38

Üye
    Konu Sahibi
bada 1.2 kies guncellemesi bi bakin acil
arkadaslar bu linkde denildigi gibi telefonu guncellemek mumkunmu sizce bande jj9 yuklu orjinal yazilim kullanan arkadaslar deneyip sonucu bildirebilirmi simdiden sagolun ve bu linkte kies yoluyla nasil yüklenecegini yorumlar kisminda mert saraç arkadasimiz yazmis okuyup deneyenler sonucu bildirsin lutfen
 


furkanosman

furkanosman

Üye
bnde indrdim güya kore versiyonu diye ama günceleyemedm bi türlü yapablen vaarsa bi deneriz..
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
yalniz kiesin türkiyeyi tanimamasi icin tor project die bi pro varmis onu calistirip guncellemek lazimmis
 

omaray

Üye
dostum uğraşma hiç bir hafta daha sabret 14 şubatta kiese gelecek büyük ihtimal ok.
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
dostum uğraşma hiç bir hafta daha sabret 14 şubatta kiese gelecek büyük ihtimal ok.

kardes yalnis anlama ama sabirsiz olan arkadaslar var aramizda sirf kiese 1.2 gelmedi diye telefonunu satanlar telefonundan soguyanlar var ben onlari caydirmak maksatli actim bu konuyu yoksa bende bada 1.2 yuklu
 

madator

Üye
bada 1.2 bu kadar büyük bi fark yaratmıyorki insanlar neden bu kadar panik oldu geldi gelmedi anlam veremiyorum ara surum olduğu içindir belkide turkiyeye gelmemesi 2.0 farklı olacağını düşünüyorum
 

HotBiber

Üye
bada 1.2 bu kadar büyük bi fark yaratmıyorki insanlar neden bu kadar panik oldu geldi gelmedi anlam veremiyorum ara surum olduğu içindir belkide turkiyeye gelmemesi 2.0 farklı olacağını düşünüyorum
Doğru söylüyorsun:oke:Ben bu sabah görüştüm yetkililerle wave 723 kullanıyorum bada 1.2 gelecek mi dedim.Daha belli değil dedi 1.2 şuan wave II de var dedi wave 723'e farklı bir bada 1.2 ve ya 1.3 vs gelebilir dedi ama sürüm güncelleme olacak dedi.Hayır anlamıyorumki az sabredin size telefon yetmiyor mu güzel bir şekilde kullanamıyor musunuz ihtiyacınızı karşılamıyor mu:bilmmHem wave daha yeni telefon elbet gelişecek görüyorsunuz samsungapps'te yeni yeni programlarda çıkıyor az sabredelim arkadaşlar.Saygılar :bigstar:
 

lordox96

Üye
Doğru söylüyorsun:oke:Ben bu sabah görüştüm yetkililerle wave 723 kullanıyorum bada 1.2 gelecek mi dedim.Daha belli değil dedi 1.2 şuan wave II de var dedi wave 723'e farklı bir bada 1.2 ve ya 1.3 vs gelebilir dedi ama sürüm güncelleme olacak dedi.Hayır anlamıyorumki az sabredin size telefon yetmiyor mu güzel bir şekilde kullanamıyor musunuz ihtiyacınızı karşılamıyor mu:bilmmHem wave daha yeni telefon elbet gelişecek görüyorsunuz samsungapps'te yeni yeni programlarda çıkıyor az sabredelim arkadaşlar.Saygılar :bigstar:

Sabredelim de nereye kadar. Iphone'a sürekli güncelleme geliyor, appstoreda sürekli yeni şeyler çıkıyor. Samsung' piyasanın lideriymiş gibi böyle yavaş çalışırsa elbette insanda sabır kalmaz.
 

HotBiber

Üye
Sabredelim de nereye kadar. Iphone'a sürekli güncelleme geliyor, appstoreda sürekli yeni şeyler çıkıyor. Samsung' piyasanın lideriymiş gibi böyle yavaş çalışırsa elbette insanda sabır kalmaz.
Kardeş anlıyorumda seni samsung wave daha Iphone kadar gelişmediki :evet:
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
ama arkadaslar bu kadarda olmaz kiese daha 1 guncelleme bile gelmedi 1.0.2 geldi oda spoofer olayini engellemek icin geldi bu dedigim yontem mantikli deneyen yokmu
 

lukzica

Üye
Slm Arkadaşlar. Bende wave s8500 var. bada sürümü 1.0.0 idi ayni aldığım günkü gibi duruyordu. Dün formları araştırarak Kies 1.5.3 kullanarak sürümünü yükseltmek istedim. Fakat 3-5 denemeden sonra ve uzuuun bir bekleyişten sonra bada 1.2 ye güncelledim ama inanın çok pişman oldum. 1. si wifi eski sürümde çekiyordu yeni telefonu sürümde wirelesin hemen önüne koyuyorum yine çekmiyor. 2. problem artık kiese bağlanamayor ne eski sürümlerine nede 2.0 a. 3.sorun en EN KÜÇÜK bir görsel değişiklik dahi olmadı. Bada 1.2 ye güncellemek isteyenlerin bilgisine
 

senam38

Üye
    Konu Sahibi
Slm Arkadaşlar. Bende wave s8500 var. bada sürümü 1.0.0 idi ayni aldığım günkü gibi duruyordu. Dün formları araştırarak Kies 1.5.3 kullanarak sürümünü yükseltmek istedim. Fakat 3-5 denemeden sonra ve uzuuun bir bekleyişten sonra bada 1.2 ye güncelledim ama inanın çok pişman oldum. 1. si wifi eski sürümde çekiyordu yeni telefonu sürümde wirelesin hemen önüne koyuyorum yine çekmiyor. 2. problem artık kiese bağlanamayor ne eski sürümlerine nede 2.0 a. 3.sorun en EN KÜÇÜK bir görsel değişiklik dahi olmadı. Bada 1.2 ye güncellemek isteyenlerin bilgisine

kardes nasil yaptin anlatsana bi ayrintili merak ettim kies yoluylami yaptin
 

ebossa

Üye
lukzica ;
sen kies ten 1.0.2 update ini yaptin. 1.2 degil. Yani telefonun hala 1.0 1.2 degil bilgine!!! Hala daha 1.2 turkiye icin cikmadi!
 
selam312

selam312

Üye
slm arkadaşlar benim wave 1 var bilgisayar bağlıyorum güncellemek için diyor ki cihazın bu sürümü güncelleştirilemez diyor nasıl yapabilirim bu sorunu yada tlfo nun sürümünü nasıl değiştire bilirim lütfen yardım edin

şimdiden tşkler :bigstar::bigstar::bigstar::bigstar:
 
clonexcell

clonexcell

Üye
Sabredelim de nereye kadar. Iphone'a sürekli güncelleme geliyor, appstoreda sürekli yeni şeyler çıkıyor. Samsung' piyasanın lideriymiş gibi böyle yavaş çalışırsa elbette insanda sabır kalmaz.
bir firma neden güncelleme gereği duyar?
* yazılımda hata vardır, donanımda hata vardır, yazılım donanım cakısır, donanım program ile cakısır vs... bir hata arıza görüldügünde güncelleme yapılır iphone sık sık yapmasıda bu yüzden hele ki iOs4 gibi yazılım oldugu gibi bastan asagı hata. donanımıda unutmayalım. bada 2 de pek bisey yok ayarlar bir yere toplanmıs o kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Skaptan
Cevap
14
Görüntüleme
3K
maxirabit
Skaptan
Cevap
236
Görüntüleme
71K
MMAKDA
Silinen Üye 781071
Cevap
2
Görüntüleme
41K
xavxmaxi
nidforspid
Cevap
39
Görüntüleme
6K
scream man


Üst Alt