venusutarit
Üye
X-plore V.1.52 - No hack No 3sn sorunsuz lı
Arkadaşlar aspirini içinde kırılmış haliyle 3 sn felan yok
Arkadaşlar aspirini içinde kırılmış haliyle 3 sn felan yok
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
telefon hacklı deyil symbian^3 e göredeyil galba v5 te çalışıyor olmasın v5 tir bu 5800 kurmuş simbian ^3 olsa kurulurdu N8 e zaten sisx uzantılı bu
ama ne zamana kadar çalışır bir fikrim yok ...
