&&BERKAY&&
Üye
günün anlam ve önemi bildiren söz geldi.Okumadan yazamıyorum bir mesajı da okumak konu içeriğine bağlı olarak bir kaç dakika yı alıyor. yane böyle ince hasaplara düşmeye gerek yok zorlamayada tadını çıkarın yavaş yavaş.. hadi en sonki rütbeyi aldın diyelim. peki ya sonrası.? rütbede kalmadı ne kazandık.? zamanla kazanmak güzel yorumlarda bulunarak kazanmak daha bi güzel olmazmı senin için bir anlamı olsa emeklerinin olduğunu düşünmek.
abim ben zaten biraz gülelim diye açtım bu konuyu boş yere yükseltmek neye yarar.
bir emeğin olmadığı şey ne kadat itici ise forumda öle.


adam çözmüş beni..
Kime hangi konuda yarıyor
Admin olsam Senin gibi 100 üyem olsa köşeleri dönerim...





