maxicepte rütbe atlama hesabı :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Okumadan yazamıyorum bir mesajı da okumak konu içeriğine bağlı olarak bir kaç dakika yı alıyor. yane böyle ince hasaplara düşmeye gerek yok zorlamayada tadını çıkarın yavaş yavaş.. hadi en sonki rütbeyi aldın diyelim. peki ya sonrası.? rütbede kalmadı ne kazandık.? zamanla kazanmak güzel yorumlarda bulunarak kazanmak daha bi güzel olmazmı senin için bir anlamı olsa emeklerinin olduğunu düşünmek.
günün anlam ve önemi bildiren söz geldi.
abim ben zaten biraz gülelim diye açtım bu konuyu boş yere yükseltmek neye yarar.
bir emeğin olmadığı şey ne kadat itici ise forumda öle.
 


Revengeful

Emekli Yönetici
Benimkinde emek var somuru:
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Benimkinde emek var somuru:
mert abi uğraştın didindin yaptın emek var tabi ama bunları rütbe atlamak içşin değil biirlerine yardım eğlenmek bizim gibilerle dalga geçmek için yapıyosun buda bi emek tabi :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:d: adam çözmüş beni..
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Davut bu yazdığını yoneticilerde görsün. :ehe dikkatlerini çekeyim biraz :d:
 
'Davut

'Davut

Üye
Bu Yazdığını Derken hangisini...? 100 üyem olsun unu mu ? Ne siteydi diyi mi...? :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:hmmm

Cümlemin tamamını okuduğunu ve beni anladığını dusunuyoum :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bu arada sazan yakalandı sanırım :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
:eller::eller: çok anlamlı olmuş yavvv :ehe hadi kasalım biraz
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Biri kasmak mi dedi :pro:
 
Necmati

Necmati

Üye
gereklimiydi bu konu sence :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Oyle olsun bakalım :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt