MM.M60
Üye
itunes uygulama yükleme hatası
Arkadaşlar lütfen yardım
iphone 3.1.3 var ben bunu spiritle Jailbreak yaptım
boi adminin dediği gibi appsynci yükledim
iphon üzerinden store den free uygulama indirdim
fakat
itunes den internetten indirdiğim oyun-uygulma gibi dosyaları iphone ye
yüklerken aşağıdaki hatayı alıyorum
yani pc deki dosyaları atamıyorum
acaba nerde yanlış yapıyorum
iphone 3.1.3 var ben bunu spiritle Jailbreak yaptım
boi adminin dediği gibi appsynci yükledim
iphon üzerinden store den free uygulama indirdim
fakat
itunes den internetten indirdiğim oyun-uygulma gibi dosyaları iphone ye
yüklerken aşağıdaki hatayı alıyorum
yani pc deki dosyaları atamıyorum
acaba nerde yanlış yapıyorum
