07.01.2011 - JAVA SORUNU YOK. 5800 c6v20.042 (042 sürümüdür)

Sponsorlu Bağlantılar

numan.tr

numan.tr

Üye
flashladım çok güzel oldu telefonuma yeniden aşık oldum resmen. Bendeki sorunlar GPS'e girince bir süre sonra donuyor bide ovistore'u yükleyemiyorum web donuyor, operayı yükledim ordan girdim ovistore yüklemeye oper da dondu. hardformat attım gene aynı neyse dur bakalım vardır çözümü.
ellerine sağlık kardeşim yukarıdaki sorun dışında mükemmel, belki de o sorun sadece bendedir. Yardım edersen sevinirim.
 


AlpReis

AlpReis

Üye
flashladım çok güzel oldu telefonuma yeniden aşık oldum resmen. Bendeki sorunlar GPS'e girince bir süre sonra donuyor bide ovistore'u yükleyemiyorum web donuyor, operayı yükledim ordan girdim ovistore yüklemeye oper da dondu. hardformat attım gene aynı neyse dur bakalım vardır çözümü.
ellerine sağlık kardeşim yukarıdaki sorun dışında mükemmel, belki de o sorun sadece bendedir. Yardım edersen sevinirim.

Ya bu sorunları bende yaşadım, bir türlüde aşamadım, her şey güzel bir sorun çıkınca fwden soğuyorum, bende kaldırdım ve TRANCE'yi kurdum, tavsiye ederim, forumda var, oda gayet stabil
 

AkSeA07

Üye
Java dahılı bılesen dıyo ama java pro ları acmıyor ayrıca python uygulamalarında sorun oluyor ve kurdugum halda python runtıme bılsenı eksik hatası veriyor
 

Newpronik

Üye
hocam herşey harikada bu haritalar kilitlenip kalıyor ya
 
numan.tr

numan.tr

Üye


Ya bu sorunları bende yaşadım, bir türlüde aşamadım, her şey güzel bir sorun çıkınca fwden soğuyorum, bende kaldırdım ve TRANCE'yi kurdum, tavsiye ederim, forumda var, oda gayet stabil

AlpReis Trance linkini verebilirmisin bulamadım forumda :bilmm
 

estami

Üye
Muhteşem teşekkürler tam bir sürpriz oldu....

Düzeltme:Dayanamadım tekrar yazmak istedim yükledim görsellik,hız,stabilite ve uygulamalar şimdiye kadarki gördüğüm en güzel Fw özellikle yıldızlar muhteşem...
 
numan.tr

numan.tr

Üye
kardeşim kesinlikle en iyi fw bu bence süper yapmışsın ellerine sağlık ama bu ovistore ve gps sorununa çare bulabilirsen mükemmel olur hadi kardeşim be yaparsın sen. pek anlamam bu işten ama galiba javayla ilgili bi sorun olabilir. yani sen daha iyi bilirsin.
 
D€nizhaN

D€nizhaN

Üye
Gerçekten şahane olmuş. Ancak ovıstore ve ovımaps açılmıyor. özellikle ovımaps.i açınca donuyor.

Bence tek sorun bu.
 

ibalaban83

Üye
ben garanti bankasının wap sayfasını kullanıyorum sürekli bu fwde girerken sorun yaşıyorum

--------------- Ekleme ---------------

fw güzel eksik de çok galiba akşamdan beri kurdum deniyorum kendi brow.donma yapıyor haritalar sorunlu ovi maps açılmıyor arka tarafta ısınmıyor uygulama yükleyince menü birbirine giriyor uygulamalar kalsöründe eski fwme dönüym ben eline sağlık kardeşim yinede sizn gibilere çok ihtiyazcımız var
 

drlee

Üye
Süper olmuş eline sağlık. Efektleri kapatınca süper hızlı oldu.

--------------- Ekleme ---------------

Ovi de sorun yok zaten kullanılacak bir program değil. Ovi yerine benim tavsiyem Garmin kullanın.
 
RaDLoFF74

RaDLoFF74

Üye
ellerine sağlık ustam emeğin için teşekkürler ama ben pek beğenmedim ya oyunları kuramıyorum sonra tuş kilidi bazen açılmıyor ya nedendir anlamadım ya
 

marines06

Üye
arkadaslar şarjı ne kadar gidiyor bu fw nin ...
 
AlpReis

AlpReis

Üye
arkadaslar şarjı ne kadar gidiyor bu fw nin ...

Yaa şarjını deneme fırsatım olmadı, ilk yükleyince 10 numara fw işte bu dedim, ama ovi ve haritalara gelince sınıfta kaldı, birde yukarıda da belirtildi, sürükle tuş kilidi bazen açmaz oluyor, onun için biraz kullanıp kaldırdım, yani şarjını deneme fırsatı bulamadan kaldırdım, şu an imzamda bulunan fw yi kullanıyorum, bence deneyin derim
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
kusura bakma görmemiştim bi sorum daha olacak bu trance fwyi bunun üzerine mi kuracam yoksa önce orjinale dönüp sonra mı kuracam :hmmm



hafıza kartını biçimlendir ve direk kur.

bicimlendirmek istemezsen de "data-resource-sys-system-private" gibi klasörleri silip öyle yükle.
 


Üst Alt