Yeni yıla nasıl gireyim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yumurta kabuğu

yumurta kabuğu

Üye
    Konu Sahibi
Yeni yıla nasıl gireyim
merhaba arkadaşlar. yeni yıla mutlu bir şekilde girmek için neler yapmak gerek. mesela ben büyük ihtimâlle ailemle birlikte televizyon karşısında yeni yıla gireceğim. saat tam 00.00 gösterdiğinde içimizi garip bir his kaplayacak. "eh girdik işte ne olacak şimdi" diyeceğiz belki de. bir yandan kuruyemişçiden aldığımız fıstıkları ağzımıza atacağız. bir yandan sehpanın üzerinde duran mandalina ve elma kokteyli. bir yandan mandalina kabuklarıyla oynayan ben. televizyona sap sap bakacağız. onlar söyleyecek biz dinleyeceğiz. hiçbir tepki vermeksizin. niye diğer insanlar gibi olamadık. onlar o kadar neşeli bir şekilde girecekler ki tahmin bile edemiyorum. ama ben yeni yıla mutlu, kafamda hiçbir soru işareti kalmaksızın girmek istiyorum. böyle eksantrik hareketler eşliğinde de girmek istiyorum. eğlenerek, bütün yılın acısını çıkartırcasına girmek istiyorum. sizlerin değerlendirmelerinize göre de üst baş alacağım kendime. kendini beğenmiş bazı üyelerimizin de kırmızı iç çamaşırı espirilerini de dikkate alacağım. sizce intihar etmeli miyim?
 


PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
yine mi sen yaa:D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Foruma tekrar hosgeldin. Bakıyorum hala intihar etmeyi düşünüyorsun.
Ne yap biliyormusun, git bir kaç kadeh Birseyler iç. Ve sabah uyandığında tv de kendini seyret :D
 
arslansem

arslansem

Üye
Bigün öleceksin ama du bakalım yakındır :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Sakız isini Naptin ? Alabildinmi bakkaldan first U ?
Başka marka olarakta okey önermiştik. Oda güzel sakız :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
cok üzülüyorum bu adama ya :D
 
Love Prince

Love Prince

Üye
yeni yıla kabuğunu kırarak gir :hmmm
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
En temizi tuvalette girmek dertsiz tasasız tek şeye odaklanırsın.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Off abi :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
al bitane extacy hayal dünyasında yasa.Allahım yarabbim soruya bak be:D
 
Mert

Mert

Üye
Yeni yıla son 3 sn kalınca camdan atla.

Yeni yılın ilk öleni olursun:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Tövbe tövbeeee ölümden beter o :d:
 
Utku

Utku

Üye
yaşıyomuydun sen ya
 
greenmile

greenmile

Üye
olum ya senin doğdun güne lanet olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt