yumurta kabuğu
Üye
Yeni yıla nasıl gireyim
merhaba arkadaşlar. yeni yıla mutlu bir şekilde girmek için neler yapmak gerek. mesela ben büyük ihtimâlle ailemle birlikte televizyon karşısında yeni yıla gireceğim. saat tam 00.00 gösterdiğinde içimizi garip bir his kaplayacak. "eh girdik işte ne olacak şimdi" diyeceğiz belki de. bir yandan kuruyemişçiden aldığımız fıstıkları ağzımıza atacağız. bir yandan sehpanın üzerinde duran mandalina ve elma kokteyli. bir yandan mandalina kabuklarıyla oynayan ben. televizyona sap sap bakacağız. onlar söyleyecek biz dinleyeceğiz. hiçbir tepki vermeksizin. niye diğer insanlar gibi olamadık. onlar o kadar neşeli bir şekilde girecekler ki tahmin bile edemiyorum. ama ben yeni yıla mutlu, kafamda hiçbir soru işareti kalmaksızın girmek istiyorum. böyle eksantrik hareketler eşliğinde de girmek istiyorum. eğlenerek, bütün yılın acısını çıkartırcasına girmek istiyorum. sizlerin değerlendirmelerinize göre de üst baş alacağım kendime. kendini beğenmiş bazı üyelerimizin de kırmızı iç çamaşırı espirilerini de dikkate alacağım. sizce intihar etmeli miyim?







