Tövbe tövbeeee ölümden beter o![]()

Sakız isini Naptin ? Alabildinmi bakkaldan first U ?
Başka marka olarakta okey önermiştik. Oda güzel sakız![]()
kop:


arkadasın varmıydı senn vay be.Bira alma tatmin etmez seni o köpek öldüren falan iç![]()

bu yıL bir değişikLik yap yeni yıLa girme , yeni yıL sana![]()
süpersin abi
