Yeni yıla nasıl gireyim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

batuone

Üye
:d:
 


yumurta kabuğu

yumurta kabuğu

Üye
    Konu Sahibi
bu sorunu mahallede yakın olduğum bir arkadaşım ile halledeceğim. bana bir ağaç altında bira içip dertleşeceğimizi söyledi. şimdiden çok heyecanlıyım. yeni yıla girerken yeni almış olduğum kol saatimi de alacağım ve son on saniye kala sayacağım ve böylelikle ilk defa yeni yıla mutlu bir şekilde gireceğim. kalbim şimdiden küt küt atıyor. umarım ölmem.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Dikkat et biraya birşey katmasın :D Ölürmüsün bilmem ama başka şeyler olabilir :D
 
femaleeagle1903

femaleeagle1903

Üye
mesele yeni yıla nasıl adım attığın değil yeğen
mesele 2010u nasıl uğurladığın asıl mesele bu :hmmm
:kop::kop:
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Üzüm al:D
ama yapılanları yapma:D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
:ehe
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
Çık şu yumurtada nartık. YEni yılda yumurta kabuğu görmek istemiyorum. Şu intahar fikrinide kafandan at. Yada kendini biyerlerden at
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
arkadasın varmıydı senn vay be.Bira alma tatmin etmez seni o köpek öldüren falan iç:ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
bu yıL bir değişikLik yap yeni yıLa girme , yeni yıL sana :d:
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
köpek öldüren az gelir buna konyak icsin:ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
sadece yeni yıl yetmez abi bizi de çağırsın biz de girelim
 
Love Prince

Love Prince

Üye
hep birlikte :ehe
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d:
 
yumurta kabuğu

yumurta kabuğu

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyorum konuyu hangi yetkililer kapatıyor fakat eğer moderatör kapatıyorsa Samsunspor adlı moderatör'ün konumu kapatmasını rica ediyorum. sorunumu çözdüm. kötü ve iyi düşüncelerini aktaranlara teşekkür, fakat içindeki fesat duygularını üzerimde tatmin etmeye çalışan arkadaşlara da kırgın olduğumu belirtirim.
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
küsmüs bize özür dileriz aga
 
Mert

Mert

Üye
Akıllanmış ya:D
Fesatlığı öğrenmiş:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt