(5800 v52 için !!! ) (Link yenilendii !!)

Sponsorlu Bağlantılar

tayyip34

tayyip34

Kapalı Hesap
yani açılış kapanış animasyonları gibi. Ben kurmayın demiyorum şu an çok memnunum ama sanki seste biraz bozukluk ve tuş ışıklarında bulunan beyaz ışık fazla parlak yanıyo.
 


uzmburak

uzmburak

Üye
reklam konusunu merak ettim animasyonu degistirirsin dert degir o....
 

isaaydın

Üye
Megalomaniax neden yayınlamadı arkadasım madem var boyle bi yazılım emegine saglık ama ben pek guvenemedim
 
MFive

MFive

Üye
saol arkadaşım sayende telefonum açılmıo bile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
r@sim

r@sim

Üye
yani v52 ye kurabiiriz deyilmi
 
uzmburak

uzmburak

Üye
evet yanlis birsey yaptiysan telin acilmaz oyle birsey olsa herkes soylerdi ben o reklam var deyip ortaya laf atip cevap vermeyen arkadasi merak ediyorum
 

bluemagic

Üye
Sunrise V1.3.2 3D sürümü yüklemiştim. Bu firmware atsam herhangi bir problem olur mu çünkü yazılım sürümü v12.0.110 model: n97 mini olarak görünüyor.
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Ben bunu neden MEGALOMANİAX arkadaşımızın yayınlamadığını merak ettim, ama cevap gelmedi, Teoman kardeş bunu neden sen yayınlıyorsun bunu açıklarsan sevinirim ondan sonra deneyeceğim, ayrıca emeğine sağlık teşekkürler, Artı, merak eden arkadaşlar için söylüyorum, Maxide daha önce vardı ancak kaldırıldı, TİMERİDER arkadaşımızın yaptığı c6 FW si süper, ben 10 gündür falan kullanıyorum, gerçekten stabil,
 
teoman1141

teoman1141

Üye
    Konu Sahibi
Ben bunu neden MEGALOMANİAX arkadaşımızın yayınlamadığını merak ettim, ama cevap gelmedi, Teoman kardeş bunu neden sen yayınlıyorsun bunu açıklarsan sevinirim ondan sonra deneyeceğim, ayrıca emeğine sağlık teşekkürler, Artı, merak eden arkadaşlar için söylüyorum, Maxide daha önce vardı ancak kaldırıldı, TİMERİDER arkadaşımızın yaptığı c6 FW si süper, ben 10 gündür falan kullanıyorum, gerçekten stabil,
Neden yayınlamadığını bilmiyorum ben denerken buldum bunu zaten zor bisey değil yapmak , megalomaniaxın rofsunu kopyaladım pandoraya yapıstırdım telefonu flashladım oldu :bilmm
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Neden yayınlamadığını bilmiyorum ben denerken buldum bunu zaten zor bisey değil yapmak , megalomaniaxın rofsunu kopyaladım pandoraya yapıstırdım telefonu flashladım oldu :bilmm
Eyvallah:oke:

--------------- Ekleme ---------------

Kurdum telefona fena değil ancak stabil değil, emeğe teşekkürler
 

majeste63

Üye
v52 üstüne kurdum arkadaşlar telefon tıkır tıkır çalışıyor ve oldukça stabil....
 

agsalman

Üye
belkide magalomaniax senin yüzünden v52 için fw hazırlamadı
ne güzel 3 versiyon birden yaptı bizi alıştırdı
şimdi ortalarda yok
 
mkryvz

mkryvz

Üye
arkadaşlar megalomanix'ın v3 başlığı altında araştırma yapmış olsayıdınız yada en azından mesajları okuma zahmetine katlansaydınız, c6 modlu V51 rofs2 dosyasını alıp, c6 modlu v52 ile birleştirilebildiğini görürdünüz. Bu kadar yaygara ve patırtının tek sebebi okuma alışkanlığınızın olmamasından kaynaklanıyor. Burada ki CFW V51 değil V52'dir. V51 gibi görünmesinin tek sebebi V51 rofs kullanılmasıdır. Bunuda eğer becerebiliyorsanız nokia editor ile kendiniz istediğiniz bir şey yazabilirsiniz. Mesela ben V3 için olanı V52 de kullanıyorum, üstelik bende ne V51 nede V52 yazıyor. Kafama göre istediğim bir sürüm ismi girebiliyorum.
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
Forumdaki Arkadaşlar Bu Kesinlikle ve Kesinlikle Bana Ait Bir FW Değildir. Doğacak Sorunlar Tamamen FW'yi yayınlayanın yükümlülüğündedir. İşin garip tarafı buraya konuların Moderatör onaylı olarak açılması ve buna izin verilmesidir. Sadece yazık diyorum bu forum için. Ben tüm paylaşımlarımı maxicep farklı, maxicepte çalıntı hile hurda iş yok diye burda yayınlıyorum. ama gördüğüm kadarıyla buraya da bulaştı çalıntı işler. Konuyu açan şahıs benim fwmi editleyerek kendi fw yapmış ve yayınlamış. Yayınlasın isterse hit yapmak için direk hiç değiştirmeden benim fw'm desin. Ama bu konuda ve fwdeki Megalomaniax ibaresi edepsizliğin dik alasıdır. Madem çalıntı bir fw yaptın ismini değiştir! Çalıntı değil deme benim gözümde izin alınmadan yapılan herşey çalıntıdır. Pazartesi günü evime dönüyorum. Finallerim bitti ve ilk iş yurt odamda hazırladığım MegaloManiaX v4'ü upload etmek olacaktı. Ama anladım ki bu siteye de birşeyler paylaşmak için iki kere düşünmem gerek artık. Ben konuyu açandan çok bu konuyu onaylayan Moderatörlere teşekkür ediyorum. MaxiCeP'in de diğer forumlardan bir farkı olmadığını, emek ve isim hırsızlığına göz yumulduğunu gösterdikleri için. Teşekkürler Tüm Yönetime..
 

tuzlali

Üye
v52 mi ?
 

isaaydın

Üye
Forumdaki Arkadaşlar Bu Kesinlikle ve Kesinlikle Bana Ait Bir FW Değildir. Doğacak Sorunlar Tamamen FW'yi yayınlayanın yükümlülüğündedir. İşin garip tarafı buraya konuların Moderatör onaylı olarak açılması ve buna izin verilmesidir. Sadece yazık diyorum bu forum için. Ben tüm paylaşımlarımı maxicep farklı, maxicepte çalıntı hile hurda iş yok diye burda yayınlıyorum. ama gördüğüm kadarıyla buraya da bulaştı çalıntı işler. Konuyu açan şahıs benim fwmi editleyerek kendi fw yapmış ve yayınlamış. Yayınlasın isterse hit yapmak için direk hiç değiştirmeden benim fw'm desin. Ama bu konuda ve fwdeki Megalomaniax ibaresi edepsizliğin dik alasıdır. Madem çalıntı bir fw yaptın ismini değiştir! Çalıntı değil deme benim gözümde izin alınmadan yapılan herşey çalıntıdır. Pazartesi günü evime dönüyorum. Finallerim bitti ve ilk iş yurt odamda hazırladığım MegaloManiaX v4'ü upload etmek olacaktı. Ama anladım ki bu siteye de birşeyler paylaşmak için iki kere düşünmem gerek artık. Ben konuyu açandan çok bu konuyu onaylayan Moderatörlere teşekkür ediyorum. MaxiCeP'in de diğer forumlardan bir farkı olmadığını, emek ve isim hırsızlığına göz yumulduğunu gösterdikleri için. Teşekkürler Tüm Yönetime..
kesinlikle sana katılıyorum ustadım ben bu soruyu sordugumda bana ne bi cevap geldi ne de başka bişey ama yine de maxicep e yuklememek lazım gözden kaçmış değilde bunu yayınlayan arkadaş senin isminle yayınladığı için senden izin alındığını düşünmüş olabilirler yine de senin yaptığın gibi olmadığını dusundugum için indirmeyi denemedim bile yeni fw ni sabırsızlıkla bekliyorum ben şimdiden emeğine sağlık
 

estami

Üye
kesinlikle sana katılıyorum ustadım ben bu soruyu sordugumda bana ne bi cevap geldi ne de başka bişey ama yine de maxicep e yuklememek lazım gözden kaçmış değilde bunu yayınlayan arkadaş senin isminle yayınladığı için senden izin alındığını düşünmüş olabilirler yine de senin yaptığın gibi olmadığını dusundugum için indirmeyi denemedim bile yeni fw ni sabırsızlıkla bekliyorum ben şimdiden emeğine sağlık


Katılıyorum Megalo üstadım yeni FW'yi sabırsızlıkla bekleyenlerdenim..
 
İskenDer™

İskenDer™

Üye
Teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

Megolomaniax' a Bir Cevap VerLmeLi !.s .s ( yetkililer . )
 


Üst Alt