Paranoya
Üye
stabiliteden bende emin değilim çok sıkıntı çıkarabilir ama gsm yani arama wcdma edge gprs gibi sistemlerde sıkıntı çıkarmayacaktır diye umuyorum çünkü bu tarz donanımların çiplerini üretene belli başlı firmalar var ve arm işlemci kendi içerisinde bluetouth, "bir ihtimal wifi" ,ram ,rom denetçileri ve bilgiayara bağladığımız com denetçisini içermekte ve "bir ihimalde ses çipide" işlemciye dahil durumda olabilir ve telefonda en alt seviyede olsa 3g "wcdma 384 kbps" vardır telefonu test moduna getirdiğinizde aktif oluyor yazılımsal olarak kapalı veya edge olarak gösteriliyor![]()
eee yani ?
tahminicede üzrinde donanımlar yadığım şekilde


ı kuruldu ve açıldı fakat wifi çalışmadı ama doğru firmwareyi yüklediğimde eski haline geldi garanti vemrek biraz zor çünkü firmware olayı kumar gibi birşey