XBasic 1.2 5800 XM v51 {Hız-Sadelik-Hack} MODİFİYE FW

Sponsorlu Bağlantılar

Progressivity

Progressivity

Üye
C6 fw sıktı artık o widget olayınında pek bi esprisi yokmuş açıkçası :D orjinal sade ama hızlı bir sürüme geçtim XBasic gerçekten çok güzel şuan için hiç bi sorunla karşılaşmadım zaman içinde karşılaşırsam eğer buraya yazarım
 


discoinferno

Üye
kardeş yer tespit etmede sorun mu var?
 
Progressivity

Progressivity

Üye
gerçekten çok hızlı ve şuana kadar herhangi bi sorun yok OraTsu ev ekranı ztn widget benzeri özelliğe sahip ve çok kullanışlı diğer ev ekranlarına gerek bile yok tavsiye ediyorum herkese modifiye C6 fwden çok daha iyi ve hızlı diyebilirim
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
gerçekten çok hızlı ve şuana kadar herhangi bi sorun yok OraTsu ev ekranı ztn widget benzeri özelliğe sahip ve çok kullanışlı diğer ev ekranlarına gerek bile yok tavsiye ediyorum herkese modifiye C6 fwden çok daha iyi ve hızlı diyebilirim
evet maalesef c6 dan daha hızlı :(
c6 yazılımınında arayüz hızı özellikle dokunmatiği gerçekten harika....
 
ozkan1979

ozkan1979

Üye
kötü arkadaşım bıravo sana ya başarıların devamını dilerim
 

djomerrr

Üye
Bende yükleyecem ama bazı olumsuz yorumlar yüzünden vazgeçtim gibi bişey yaa ama yinede emeğe saygı
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
kutluay5

kutluay5

Üye
2 teşekkür yeter mi :D
 

serukanu7

Üye
JAF version 1.98.62
Detected PKEY: 90009B6C
Card life counter: 99.99%
P- nokia module version 01.02
FBUS INTERFACE NOT CONNECTED!!!
USB Cable Driver version: 7.1.29.0
Changing mode...Done!
FILES SET FOR FLASHING:
MCU Flash file: NONE
PPM Flash file: NONE
CNT Flash file: NONE
APE Variant file: NONE
Changing mode...
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
Done!
Searching for JAF saved location of ini...
Checking path: D:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356\

Searching for default location of ini...
Checking path: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\
Scanning ini files...
Searching for default location of ini...
Checking path: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\
FILES SET FOR FLASHING:
MCU Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_prd.core.C00
PPM Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_prd.rofs2.V01
CNT Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_C01_prd.rofs3.fpsx
APE Variant file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_026_000_U01.uda.fpsx
Languages in ppm: English,French,German,Italian,Spanish,Portuguese
Changing flashing settings...
Searching for default location of ini...
Checking path: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\
FILES SET FOR FLASHING:
MCU Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_prd.core.C00
PPM Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_prd.rofs2.V02
CNT Flash file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_C01_prd.rofs3.fpsx
APE Variant file: c:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356\RM-356_51.0.006_026_000_U01.uda.fpsx
Languages in ppm: English,French,Turkish,German,Dutch
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Error reading phone init data...
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Sending RAW loader...
Using 009.012.005
Elf2flash 09.11.000
CMT RAW loader...
Patching RAW boot step1...
Patching RAW boot step2...
Patching RAW boot step3...
Sending RAW Loader...
Error booting phone...
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Not found!!!
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Sending RAW loader...
Using 009.012.005
Elf2flash 09.11.000
CMT RAW loader...
Patching RAW boot step1...
Patching RAW boot step2...
Patching RAW boot step3...
Sending RAW Loader...
Error booting phone...
Changing mode...Done!
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Error reading phone init data...
Detected P-: 90009B6C
P- nokia module version 01.02
Init usb communication...
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Sending RAW loader...
Using 009.012.005
Elf2flash 09.11.000
CMT RAW loader...
Patching RAW boot step1...
Patching RAW boot step2...
Patching RAW boot step3...
Sending RAW Loader...
Error booting phone...

arkadaşım bütün dediklerini yaptım 5 saattir yüklemeyle uğraşıyorum olmadı ... bu hatayı veriyor acil yardım edersen sevinirim ...
 
bybilal

bybilal

Üye
teşekkürler
 

serseri_617

Üye
son aşamada su hatayı verıo napmalıyım???

PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found
Error reading phone init data...
 

serseri_617

Üye
eyvallah teşekkurler. ufak sorular var tabı yıne mesela bunu yapmadan hafıza kartına felan reset attık ya mesela ndrive kaldı orda sımdı npc suıte ıle o yedeklemeyı gerı yuklesem eskı uygulamamalr calısırmı bunla bı cakısma felan olurmu??

2 bu telefon sımdı hacklenmısmı oldu

3 flashlamadan once youtube a falan gıremıodum sımdı sorun cozuldumu

4 bu rompatcher dedııgı ne oluyo bunun ıcındekı uygulamaları ben tek tek yukleyecem heralde???

emeklerıne sağlık tekrardan guzel oldu telefon bee:)
 
elkusta

elkusta

Üye
ellerine sağlık ama ben yapamadım jaf da not found yazıyor ufs_driveri system32 kopyaladım açmatuşuna bastığımda balon çıkmadı bu işlemi notebook ta yapıyorum yardım edermisiniz.
 

yabiq31

Üye
PRESS POWER ON NOW!
Searching for phone...Found


bu hatayı almaktan o kdr çok sıkıldım ki anlatamam.Bi sürü forum gezdim ve cözüm bulamadım telefonum nokia5800 xm pc xp hersey tamam ama şu telefon kapalıyken bağlanmasını bi halledemedim lütfen ama lütfen şu işe bi çözümü olan varsa ilgilensin :(

--------------- Ekleme ---------------

sanırım hallettım nasıl yaptımıda bılmıorum ard arda denedım pc suite yukledım vs fln.. nese saolun.
 

sezer9314

Üye
kusura bkamayın çok kirletiorm sayfayı fakat herşey çok güzel öncedende hacklıydi ama format attım bu versionda hackleyemiordm sbp shell fln vardı herneyse..

şuan bloetoothumu açamıorum ilk gördügüm hata bu ve çok önemli bnm için bunu nasıl düzeltebilirim varmıdır bi yolu yordamı.. yardım edebilirseniz gerçekten teşekkür ederim. özel mesaj atamıorum o yüzden buraya yazıorum ve 2 3 gün sonra yolculugum var ve uzun bi süre nete giremicem gibi bu kdr rahat şekilde o yüzden ilgilenen çıkarsa çok mutlu olucam .
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
kusura bkamayın çok kirletiorm sayfayı fakat herşey çok güzel öncedende hacklıydi ama format attım bu versionda hackleyemiordm sbp shell fln vardı herneyse..

şuan bloetoothumu açamıorum ilk gördügüm hata bu ve çok önemli bnm için bunu nasıl düzeltebilirim varmıdır bi yolu yordamı.. yardım edebilirseniz gerçekten teşekkür ederim. özel mesaj atamıorum o yüzden buraya yazıorum ve 2 3 gün sonra yolculugum var ve uzun bi süre nete giremicem gibi bu kdr rahat şekilde o yüzden ilgilenen çıkarsa çok mutlu olucam .
dostum bütün yazılım dosyalarını kaldır.sıfırla.bilgisayardan.sonra nokianın yazılımnı pc ye yeniden kur firmware dosyalarını ardından modifiye dosyalarını ilgili klasöre at.ve yeniden jafla
büyük ihtimal yükleme esnasında fw dosyalarını diğer dosylalarla karıştırdın ?
 

yabiq31

Üye
buldum nedenini içindeki rompacthlerden biri bluetooth u kitliyormuş bi sürü rompatch olunca şaşırdım hepsini onaylamıştım keşke o rompatchlerin hangisi neye yarıo bilebilsem :) açıklama yapabılırsenız sahane olur ona göre autoya alırım sürekli açık olur.
 
rucows

rucows

Üye
bir sürü C6 yazılımından sonra en son ümit olarak bu yazılımı denemek istedim, çünkü C6 yazılımlarında tele hiç dokunmasam max 2 gün gidiyordu şarj (kurcalasam 1 gün), fakat XBasic 1.2 kurdum ve tele hiç dokunmadan abartısız söylüyorum 5.gün sabahında batarya zayıf diye uyarmaya başladı, (Ev Teması :Parmak Kullanımı'nda) bir arada zorlamayı düşünüyorum teli tahminim 2,5 gün filan idare edecektir,dokunma hassasiyetide arttı, basar basmaz yazıyo, kamerada sorunsuz benim için C6 CFW bitmiştir, yaşasın XBasiC , yaşasın kotukoylu :D
 
-hasangun-

-hasangun-

Üye
    Konu Sahibi
bir sürü C6 yazılımından sonra en son ümit olarak bu yazılımı denemek istedim, çünkü C6 yazılımlarında tele hiç dokunmasam max 2 gün gidiyordu şarj (kurcalasam 1 gün), fakat XBasic 1.2 kurdum ve tele hiç dokunmadan abartısız söylüyorum 5.gün sabahında batarya zayıf diye uyarmaya başladı, (Ev Teması :Parmak Kullanımı'nda) bir arada zorlamayı düşünüyorum teli tahminim 2,5 gün filan idare edecektir,dokunma hassasiyetide arttı, basar basmaz yazıyo, kamerada sorunsuz benim için C6 CFW bitmiştir, yaşasın XBasiC , yaşasın kotukoylu :D
o değilde kardeş sen o bataryayı bana satsana..
ne müthiş bi batarya o ya 5 gün vay be... :D
 


Üst Alt