Adım Adım Nokia 5800 Modification - by uydu

Sponsorlu Bağlantılar

SİZCE BU BİLGİLER KULLANIŞLI ve İŞE YARAR BİLGİLER MİDİR?

  • EVET

    Kullanılan: 227 87.0%
  • HAYIR

    Kullanılan: 34 13.0%

  • Kullanılan toplam oy
    261
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
ilk sayfada fw deki dilleri çıkartmayı anlattım ama dil eklemeyi öğrenmek isteyen var mı?

--------------- Ekleme ---------------

şuanda başka bir FW de deniyorum haydi hayrlısı...


hayırlısı

sonucunu bende merak ediyorum. yaptıklarının görüntüsünü paylaşabilir misin rica etsem
 


ByOrkO

ByOrkO

Üye
Yok dostum estafurullah ne sıkılması.

Şöyle yapmanı tavsiye ederim. Muhakkak internette birsürü fw görüyorsundur. Fw sinin Resimlerini yayınlayarın içinde İllaki birileri farklı menü icon ları kullanmıştır. Sende bu fw yi indir içini aç ve istediğin *.mif i al kullan derim ben. Zaten başkalarıda aynısı nı yapıyor. Farklı bir nokia model in in menü ikonunu beyeniyorsan nafirim den o dosyaları indir içini açıp ordan al ve kullan.

Ha birde Nokia Editor ün v.7 si ve Nokia Firmrware Editor 0.2 std var. Bu progları kullan. Daha yeni kullanışlı ve sıkıntısız. Son çıkan programları takip et. Repack da sorun yaşamassın. Ayrıca dosyaların içine herşeyi atıp balon gibi şişirme. Bu raf2 nin bi kapasitesi var , 33 mb kadar bişey. daha fazla olursa jaf atarken problem olur.

Orjinal dosyalarda killme taskman falan yokki sen eklersen olur. Anladığım kadarıyla başka birinin hazırladığı fw den çıkarma yapma istiyorsun.

Bu konunun ilk aşamasında anlatılan tema ve program gömme olayı varya, işte bu işlemi tersten uygularsan çıkartabilirsin.

Yani önce silmek istediğin programların sis dosyalarını internetten bul. sonra şu siscontant prg mını aç bakalım hangi klasörlere neler çıkartıyor. Bunları not et yada ekranın bi tarafında dursun sonra da gidip rof2 nin içinden bu dosyaları bulup sil.

Birde dil ekleme ve çıkarma işlemine bak derim.

çok saol ewet C6 fw de deniyorum...teşekkürler hepsini deniyeceğim...
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
çok saol ewet C6 fw de deniyorum...teşekkürler hepsini deniyeceğim...
dostum C6 fw yi yükle ama dikkat etmen gereken şeyler var.

Mesela Türkçe dil yüklemen gerekir önce c6 fw sine. Sonra flash lamalısın Yoksa ingilizce kullanırsın

Hack konusunda bi sıkıntı yok ama

Kesinlikle tekrar normal yazılım ile flash lamadan nokia updater yada foto yada ovi suite ile telefonu günzellemeye çalışma. Ne olur bilmiyorum ama bu işin ustası olan PNHT bu şekilde uyarmış.

PHNT , hollox dan sonra 5800 hack leyen yöntemi bulan ve bu c6 fw sini 5800 yüklenicek şekilde düzenleyen kişi.

c6 fw 5800 için özel düzenlenmiş halini yüklemelisin.

Gidip nafirim den c6 dosyalarını indirip flash lama sakın telefon çöker gider.
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
CFW ler de Bluetoot ismi nasıl ayarlanıyor merak eden var mı?
 

wakingdead

Üye
Eline sağlık hocam çok güzel hazırlamışsın çokta işime yaradı.
Yalnız birşey göremedim menü icon'larını nasıl ayarlıyoruz?
Her firmware de iconların yeri değişik oluyor birinde mesajlar ortada oluyor diyerinde yukarda başta bunu nasıl düzenleyebilirim?
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
Eline sağlık hocam çok güzel hazırlamışsın çokta işime yaradı.
Yalnız birşey göremedim menü icon'larını nasıl ayarlıyoruz?
Her firmware de iconların yeri değişik oluyor birinde mesajlar ortada oluyor diyerinde yukarda başta bunu nasıl düzenleyebilirim?


ben bunu anlayabilmek için 2 farklı cfw yi açıp karşılaştırıyorum hocam. Şimdilik birşey söyliyemiyeceğim. siscontents160 veya sisexplorer programı ile .mif dosyalarını değiştirmeyi başarabildin mi?
 
henes_42

henes_42

Üye
dün nokia maps 3.04 şu anki son sürümü modifiyeye entegre ettim ve başarı ile kurdu, c boyutundan en az 10 mb kazandım, ilk açılış 79.8 mb oldu. şimdi bu bilgiler ışığında diğer kafamdaki programları entgere edeceğim. selamlar
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
dün nokia maps 3.04 şu anki son sürümü modifiyeye entegre ettim ve başarı ile kurdu, c boyutundan en az 10 mb kazandım, ilk açılış 79.8 mb oldu. şimdi bu bilgiler ışığında diğer kafamdaki programları entgere edeceğim. selamlar


Eywallah hocam. Yorum un ve çalışmaların için teşekkürler. Ekran görüntülerini de paylaşır mısın burda. Birde entegre ederken kullandığın yöntemleri.:oke:

--------------- Ekleme ---------------

Yeni Eklenen Yazıları bu renk te bayayacağım.

--------------- Ekleme ---------------

cok tesekkürler peki ev ekranlarını nasıl entegre edicez nokia 5800 için ?
bide hafıza kartında klaösörleri türkçeleştirme işlemi varmıs o nasıl oluyor ?


Yeni ev ekranı ve program gömme işlemi anlatıldı

--------------- Ekleme ---------------

Bluetooth ismini nasıl yazıyorlar merak edenler ;

*.CORE\private\100069CC\DefaultBTReg.ini açın ve 'Nokia 5800 XpressMusic' yazan yere istediğinizi yazın !!!
 
ByOrkO

ByOrkO

Üye
ilk sayfada fw deki dilleri çıkartmayı anlattım ama dil eklemeyi öğrenmek isteyen var mı?

--------------- Ekleme ---------------




hayırlısı

sonucunu bende merak ediyorum. yaptıklarının görüntüsünü paylaşabilir misin rica etsem

denedim fakat bi farklılk görmedim.nokia fw editörn yenisi yükledim onlada anca dil türkçe yaptm inglzceyi sildm.Oynadığımda PHNT nin C6 sı :)

--------------- Ekleme ---------------

Eywallah hocam. Yorum un ve çalışmaların için teşekkürler. Ekran görüntülerini de paylaşır mısın burda. Birde entegre ederken kullandığın yöntemleri.:oke:

--------------- Ekleme ---------------

Yeni Eklenen Yazıları bu renk te bayayacağım.

--------------- Ekleme ---------------




Yeni ev ekranı ve program gömme işlemi anlatıldı

--------------- Ekleme ---------------

Bluetooth ismini nasıl yazıyorlar merak edenler ;

*.CORE\private\100069CC\DefaultBTReg.ini açın ve 'Nokia 5800 XpressMusic' yazan yere istediğinizi yazın !!!

Şu entegre etme işlemini bir ben beceremedm:D maps falan nasıl yaptn???normade yeni maps bayağı büyük?
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
denedim fakat bi farklılk görmedim.nokia fw editörn yenisi yükledim onlada anca dil türkçe yaptm inglzceyi sildm.Oynadığımda PHNT nin C6 sı :)

--------------- Ekleme ---------------



Şu entegre etme işlemini bir ben beceremedm:D maps falan nasıl yaptn???normade yeni maps bayağı büyük?


entegre etme işini anlattım arkadaşım ilk sayfadan takip et, sürekli güncelleniyor
 
arfter

arfter

Üye
Default temayı nasıl değiştiriyoruz, bilgilendirirseniz sevinirim. ;)
 
bybilal

bybilal

Üye
kardeş bu tema gömme işini nasıl yapıyoruz ?
 

alpozer

Üye
eline sağlık...
bi sorum olacak

ben 5800 xm rm-356 black 0573741 kodlu telefonumu v51 e güncelleyerek hacklemek istiyorum
ama navifirm de benim kodum yok 0573740 black var onu yüklesem bi sorun olurmu ?
 

ygr

Üye
hack e ne gerek war rom patcher yükleyin o yapıyo zaten :D

--------------- Ekleme ---------------

siscogent link koyarmısın acaba ??
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
hack e ne gerek war rom patcher yükleyin o yapıyo zaten :D

--------------- Ekleme ---------------

siscogent link koyarmısın acaba ??



rompatcher ı hacksiz telefona nasıl yüklüyorsun dostum merak ettim.

google ye siscogent download yaz çıkar

--------------- Ekleme ---------------

kardeş bu tema gömme işini nasıl yapıyoruz ?


Program gömme işlemi ile aynı işlem i yapıcaksın

--------------- Ekleme ---------------

eline sağlık...
bi sorum olacak

ben 5800 xm rm-356 black 0573741 kodlu telefonumu v51 e güncelleyerek hacklemek istiyorum
ama navifirm de benim kodum yok 0573740 black var onu yüklesem bi sorun olurmu ?


Olur arkadaşım yapabilirsin. Ayrıca nafirim de 0573741 neden yok bilmiyorum. Baya forum sitesinde bu konuda soru var. arattırınca en v31 i gösteriyor.

Bir sorun olmaz dostum euro2 yazdığına göre türkçe dil desteği var. Rahatlıkla yükleyebilirsin.


Ben Nokia 5800 v51.0.6 RM-356 Country Turkey TR Blue V1 - MR (0579270) kullanıyorum

--------------- Ekleme ---------------

Default temayı nasıl değiştiriyoruz, bilgilendirirseniz sevinirim. ;)


ROFS2\private\10202be9\101F876F.tx dosyasını aç.

Son satırda ' 0x14 string "200039EF" 0 cap_rd=alwayspass cap_wr=alwaysfail ' yazıyor.

200039EF bu numara UID numarasıdır. Bu numarayı default yapmak istediğin theme nin numarası ile değiştirip kaydet ve jaf ile flashla. KOLAY GELSİN. SONUCUNU BEKLİYORUM...

Not : UID numarası öğrenmek için , entegre etmek istediğin theme nin sis dosyasını siscontents160 programı ile aç. Dosyaları extract etmeden önce programın sol üst köşesinde Package UID : 0X******** yazıyor.

UID kodun kırmızı ile yazdığım ******** kısmıdır.
 
arfter

arfter

Üye
Not : UID numarası öğrenmek için , entegre etmek istediğin theme nin sis dosyasını siscontents160 programı ile aç. Dosyaları extract etmeden önce programın sol üst köşesinde Package UID : 0X******** yazıyor.

UID kodun kırmızı ile yazdığım ******** kısmıdır.

Yalnız bu package uid hangi temayı denersem deneyeyim aynı değişmiyor. 0xA00000EB
 
uydu

uydu

Üye
    Konu Sahibi
Yalnız bu package uid hangi temayı denersem deneyeyim aynı değişmiyor. 0xA00000EB


Hmmm anladım. Şimdi bende burda yazan konuyu inceliyorum. Olayı çözersem yazıcam
 

ygr

Üye
hacksiz telefona nasıl yüklüyosun diyosunda yüklenmiyor zaten senin linklerdeki dosyaları fw ye enjentek ettikten sonra sertifikalayıp yüklersin sonra uygun patch'i bulup her türlü işlemi yaparsın ben bunu diyorum
 
arfter

arfter

Üye
Hmmm anladım. Şimdi bende burda yazan konuyu inceliyorum. Olayı çözersem yazıcam

Teşekkürler Uydu, verdiğin linkle sonunda yapabildim!.., ;) :oke:
 
aztechno

aztechno

Üye
çok emek harcamışsın emeklerine sağlık kardeş
 


Üst Alt