Nokia N86 8MP farklı fotoğraf problemi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
conyx

conyx

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N86 8MP farklı fotoğraf problemi!
arkadaşlar merhaba.
çok tuhaf bi problemle karşılaştım, çözemedim. yardımınıza ihtiyacım var.
Nokia N86 8MP telefonumla fotoğraf çekiyorum. ama çektigim fotografları telefonumda farklı gösteriyo. daha önceden telefonuma 580 wallpaper diye bi klasör yüklemiştim. bunun içinde arabalar çiçekler böcekler filan vardı. mesela ben simdi bi arkadasımın fotosunu cekiyorum, o şahıs telefonda araba olarak gözüküyor. baskasını cekiyorum böcek olarak gözüküyo. önce çok güldüm eglenceli geldi bakalım sen ne olarak gozukceksin filan diye geyik yaptık. ama problem devam edince sinirim bozuldu 580 wallpaper klasöründeki fotoları random olarak çektiklerimle değiştiriyor telefon. bilgisayarda fotolar normal gözüküyor. sorun telefonda fotolara bakmak istediğimde ortaya cıkıyor.
wallpaper klasörünü sildim, fotoları bilgisayara attım tekrar telefona attım düzelmedi. virüs filan olabilir mi?
yardım edebilecek olan var mı:))))))
 


Lacrymosa

Üye
Olay gerçekten komikmiş. :D Fal çeker gibi. :)

Soruna gelirsek şöyle diyebilirim. Telefondan o klasörü ve söz konusu resimleri kaldır. Kamera ayarlarında kullanılan hafızayı önce telefon sonra tekrar hafıza kartı yap. Varsayılan kayıt ismi gibi bir ayar varsa onu değiştir. Örneğin önceden "Görüntü" ise sen onu "Foto" olarak değiştir. Daha sonra fotoğraf çek ve dene. Sorun düzelirse o resimlerin olduğu klasörün adını değiştir. Tekrar telefona at.
 
conyx

conyx

Üye
    Konu Sahibi
klasörü silmeme ragmen eski cektigim fotolar hala farklı gozukuyordu. kapattım actım ve kaydedilecek hafızayı degistirdim. simdi duzeldi. cok tesekkür ederim adem. bi daha da atmam o wallpaperleri.
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
.Fal gibi :D:D:D Güzel tabir :D
 
majesteeee

majesteeee

Üye
:d:harbiden komikmiş yaaa bana da atsana şu wallpaperleri:d:
 

mhacan1

Üye
tşk
 
Anußis

Anußis

Üye
valla ya ne o öyle gülmekten öldüm
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Sağol
 
badboydm

badboydm

Üye
Hafıza kartına format çek ;)

--------------- Ekleme ---------------

Olay harbi komikmiş :D
 

Starsley

Tam komedi ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt