Nokia 5800 Black V51 İlginç Arıza

Sponsorlu Bağlantılar

umutgidik

umutgidik

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Black V51 İlginç Arıza
Arkadaşlar V50 üstüne V51 yükledikten sonra hergün 6-7 kez ekran yatay çizgilerle doluyor ve tel kilitleniyor. Kvk'ya gönderdim ama ekran kalibre edildi fakat aynı sorun devam ediyor. Sizce sorun ne olabilir? konuyla ilgili resimde koyuyorum
 


levasinay

levasinay

Üye
bende de var reset atıyor tel cizgiler cıktıktan sonra
 
Progressivity

Progressivity

Üye
buna hafıza kartındaki bi program neden oluyor büyük ihtimal bende çok sık yaşıyordum bu programı öncelikle hafıza kartını biçimlendirmeni ve sonra hard format atmanı tavsiye ederim
 
empa35

empa35

Üye
bende aynı çizgiler oluyo hard format atınca geçiyo bazen bilmeden uyumsuz program yükleyince tekrarlıyo 5800'ın tek sorunu :S
 
umutgidik

umutgidik

Üye
    Konu Sahibi
buna hafıza kartındaki bi program neden oluyor büyük ihtimal bende çok sık yaşıyordum bu programı öncelikle hafıza kartını biçimlendirmeni ve sonra hard format atmanı tavsiye ederim
Dediklerini aynen uyguladım ama sorun devam ediyor. Hafıza kartımda sadece 20 adet mp3 ve oviden indirdiğim ebuddy ve brightlite programı var. Ama bu sefer onlarıda kurmadan deneyeceğim. Teşekkürler :)
 
Progressivity

Progressivity

Üye
aynı sorun tekrarlıyorsa yazılımı ovi suite aracılıgıyla tekrar yüklemeni öneririm
 
empa35

empa35

Üye
bu nokıa nın sorunu hiç bi şekilde kendin engeleyemiyon bendede var bi oluyo 2 hafta olmuyo değişik zamanlarda tekrarlıyo..
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
TeLefon hack Limi ?
ArkadaşLarında dediği gibi hiç bişey kaLmasın hafıza kartını 0 yap biçimLendir hard format at
 
empa35

empa35

Üye
TeLefon hack Limi ?
ArkadaşLarında dediği gibi hiç bişey kaLmasın hafıza kartını 0 yap biçimLendir hard format at

aynı sorundede oluyo hafıza kartında hiç bişey yokken hard formatlıyken bile aynı sorun oluyor sonra birden kesiliyo 3 5 gün sonra tekrarlıyo hacklı atsammı ki ?
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
aynı sorundede oluyo hafıza kartında hiç bişey yokken hard formatlıyken bile aynı sorun oluyor sonra birden kesiliyo 3 5 gün sonra tekrarlıyo hacklı atsammı ki ?
Bendede oLuyordu o sorun ama son 2 gündür hiç oLmadı . BiLmiyorum artık bu nedir .s
 

JayJayyy

Üye
son 4-5 gündür olmuyor bende.bozuldu mu ne oldu böyle yapmazdı.2güne bir reset atardı mutlaka:)
 
empa35

empa35

Üye
nokıanın çok büyük ayıbı bu hatayı veren 5800ları toplamaları lazım..
 
umutgidik

umutgidik

Üye
    Konu Sahibi
nokıanın çok büyük ayıbı bu hatayı veren 5800ları toplamaları lazım..

Çok haklısın dostum bence büyük ayıp. Normal kullanırken ekran birden çizgilerle dolup resetleniyor. Ne yaptıysam düzelmedi günde 4-5 kez olmaya basladı. Hafıza kartını çıkarttım ve telefonda hiç yazılım yok am ayine aynı :(
 
empa35

empa35

Üye
Çok haklısın dostum bence büyük ayıp. Normal kullanırken ekran birden çizgilerle dolup resetleniyor. Ne yaptıysam düzelmedi günde 4-5 kez olmaya basladı. Hafıza kartını çıkarttım ve telefonda hiç yazılım yok am ayine aynı :(

aslında bu müşteri haklarından anlıyan arkadaş yokmu bu hatayı veren arkadaşlar olarak nokıa ya başvursak ilgilenseler nasıl bi hak talep edebiliriz :off:
 
umutgidik

umutgidik

Üye
    Konu Sahibi
aslında bu müşteri haklarından anlıyan arkadaş yokmu bu hatayı veren arkadaşlar olarak nokıa ya başvursak ilgilenseler nasıl bi hak talep edebiliriz :off:
Ben kvk teknik servise yarın sorunu bildilrecem vede resmide yolluyacağım. bakalım ne diyecekler
 
empa35

empa35

Üye
Bende nokıa destek hattını mail atmıştım 4 gün sonra aradılar soft format önerdiler yaptım geçmedi bende arın nokıa destek hattını arayım söylüyim olayı...
 
umutgidik

umutgidik

Üye
    Konu Sahibi
Bende nokıa destek hattını mail atmıştım 4 gün sonra aradılar soft format önerdiler yaptım geçmedi bende arın nokıa destek hattını arayım söylüyim olayı...
Ewet destek hattınada atacağım maili çok sıkıcı br durum. Şimdilik herkese ii geceler :)
 
empa35

empa35

Üye
belkide pilden kaynaklana bilir çünkü şarj v51 yüklediğimden beri 2,5 günde bir takıyorum şarj o zamanlar kaynaklanıyo anlamadım ama çok can sıkıcı sorun.

arkadaşlar nokıanın sitesinde bu yazıyor:
Telefonum kendiliğinden kapanıyor
Telefonunuzun gücünde bir problem var gibi görünüyorsa, problem telefonda, bataryada veya şarj cihazında olabilir. Telefonu Nokia servisine götürmeden önce, aşağıdaki kontrolleri yapın:

Bataryayı, kullanım kılavuzundaki talimatlara göre yeniden tamamen şarj edin.
Kullanım kılavuzunda belirtilen talimatlara göre bataryayı çıkarın ve tekrar takın.
Telefon modelinizle uyumlu bir Nokia batarya ve şarj cihazı kullandığınızdan emin olun. Batarya Uyumluluk Tablosu ve Şarj Cihazı Uyumluluk Tablosu’ndan uyumluluğu kontrol edebilirsiniz.
Sizinki ile aynı tipteki başka bir batarya veya şarj cihazına ulaşabiliyorsanız, durumun, telefondan, bataryadan veya şarj cihazından kaynaklanıp kaynaklanmadığını belirlemek için bunları deneyin.
Telefonunuz test etmeniz mümkün değilse veya kapanmaya devam ediyorsa, muayene için en yakın Nokia servis merkezine götürün. Nokia servis merkezi adreslerine Onarım’ın altındaki menüden ulaşabilirsiniz.
 


Üst Alt