Nokia 5800 Black V51 İlginç Arıza

Sponsorlu Bağlantılar

Progressivity

Progressivity

Üye
ölme eşşeğim ölme onları yapana kadar sen direk götür kardeşim servise, servisin işi o ztn
 


karayel90

karayel90

Üye
Yahu nedir bu nokia yayınladığı firmwarelerde bi sorun oluyo nokia x3 te de donma sorunu oluyormuş telefonun firmwaresi hatalı çıkmış ama bazı x3 lerde sorun olmuyormuş
 
simaros

simaros

Üye
ilginç bir sorun
 
empa35

empa35

Üye
sorun olanlardan servise giden varmı?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
acaba kaç kişide aynı sorun devam ediyor
 
wairhumer

wairhumer

Üye
bende de buna benzer bı sorun var fakat bu kadar aşırı degıl yaklasık 1 ayda 1 kere fln oldu ve ınce ınce cızgıler cıktı bır kac tane ve sonrasında hemen reset pek canımı sıkmadı dogrusu belkı versıyondandır bıraz sabredıp v60 ı beklemek lazım bence
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
benim 5230 dada buna benzer bi sorun oluyo arada ama çok nadir... daha dogrusu telefonu kastıgım zaman böle 8-9 program açık bişiler yüklüyom fln çok kasarsa ekran öle gidiyo reset atıyo geri geliyo...
 
petrucci82

petrucci82

Üye
bu arıza için bütün herşeyi denedikten sonra bir de sim kartının içinde telefon rehberi veya mesaj var mı kontrol et eğer vvarsa sil..bi de bunu dene saçma gibi geliyor ama ilk aldığım hafta bunu yaşadım 30 defa hem karta hem telefona format attım döndüm sim kartları değiştirdim içi boş olanı taktım sorun olmadı fakat rehber ve mesaj olanı taktım bu ekranı verip reset attı..sildim sim kartta ne varsa düzeldi.ama yine bende bazen hafıza kartına kurduğum prolardan sonra bunu yaşıyorum..o yüzden bir pro kurup 2-3 gün kullanıyorum arada teli açıp kapatıyorum..eğer sorun yoksa kalıyor varsa gidiyor..dediğimi dene..
 
'Maxi Genç

'Maxi Genç

Üye
vay be ilginç böylesini ilk defa görüyorum :D
 
empa35

empa35

Üye
pil değiştirip de sorunu çözebilen varmı?? bu sorunu yaşıyanlar içinde hacklı teli olanda aynı sorun varmı ?
 

PraNgA4

Üye
ßen daha dün aldım telefonu sorunla karşılaşmadım sanırım eski modellerde oluyor arkadaşlar?
 
SilentOne

SilentOne

Üye
siz nediyonuz ark 5800 aldı hatta ikimzde aynı gün aldı sim kartı takti teline nokia yazısı cıktı tel menünün girdiqi yeri kalmadı bnde aynı sorun yok sim kartını bnim tele taktı aynı sorun bn onun teline taktım sim kartımı bişi yok sorun sim kartttaymıss :D
 

Dark Magic

Üye
ne anlattın be SilentOne :D
valla eğlendim :naughty:
 
empa35

empa35

Üye
siz nediyonuz ark 5800 aldı hatta ikimzde aynı gün aldı sim kartı takti teline nokia yazısı cıktı tel menünün girdiqi yeri kalmadı bnde aynı sorun yok sim kartını bnim tele taktı aynı sorun bn onun teline taktım sim kartımı bişi yok sorun sim kartttaymıss :D

sorun sim karttamı yani:sopa:

--------------- Ekleme ---------------

2 aylık 5800'ımı servise götürdüm bügün bornova merkezdeki nokıa clup'A teknik servisteki adam sorunu biliyorum çözerim ama nokıa 5800 a müdahale etme hakkımı kaldırdı dedi istanbula yollucaz orda yapıp 15 güne yollarlar dedi bende verdim gitti artık beklicem 15 gün :( kaç güne gelmezse yeni telefon vermeleri lazım ?

--------------- Ekleme ---------------



sorun sim karttamı yani:sopa:

--------------- Ekleme ---------------

2 aylık 5800'ımı servise götürdüm bügün bornova merkezdeki nokıa clup'A teknik servisteki adam sorunu biliyorum çözerim ama nokıa 5800 a müdahale etme hakkımı kaldırdı dedi istanbula yollucaz orda yapıp 15 güne yollarlar dedi bende verdim gitti artık beklicem 15 gün :( kaç güne gelmezse yeni telefon vermeleri lazım ?

nokıa clupa verdiğimiz telefonu hangi siteden takip ediyoruz |-)
 

PraNgA4

Üye
uzulerek soylurum ki bgun banada oldu arkadaslar.. Sorun kendini gostermeden 2 dk once sensor islevini yitiriyor telefon ekrani telefonu yan dondurdugunuz halde yatay moda gecmiyor ve telefon cizgileri cikartip 5-6 sn. Sonra kendini yeniden baslatiyor daha telefonu alali 1 hafta olmadi insallah can skci bi hal almaz bu olay ve guncellemeyle cozulur.. Simkartla nasil alakasi olur cozemedim.. Yada simkartin nesinden sorun cikartir? Operatorden mi acaba..?

Not: Turkcell kullaniyorum.
 
Scudrox

Scudrox

Üye
Kardeşim 5800'da yaşanması gereken bir sorunu yaşamışsın. Üzülme erkenden başına gelmesi iyi olmuş ki yaptırabilesin.
Ver Kvk ya 2 günde değiştiriyolarlar.
 

PraNgA4

Üye
Kardeşim 5800'da yaşanması gereken bir sorunu yaşamışsın. Üzülme erkenden başına gelmesi iyi olmuş ki yaptırabilesin.
Ver Kvk ya 2 günde değiştiriyolarlar.

Telefonu yeni aldim hemen gondermekle dogrumu yaparim ?. Henuz 1 kere oldu bu sorun cunku.. Ve cihazda ne gibi degisiklikler ayaparlar sizce, garantiden cikarmi?
 
PhoenixGuard

PhoenixGuard

Üye
Sorun Devam Ediyorsa İki Tane Problem Olabilir,
Birincisi, Ramden Olabilir Arkaplanda Fazla Program Çalıştırmakdan Dolayı Ram Doldu İse Böyle Yapıp Reset Atabiliyor,
İkincisi v50'den v51e Yükseltme Sırasında Belki Bir Problem Olmuş Olabilir, v51 Dosyalarını Manuel Olarak İndirin ve JAF Ile Telefona Sıfır Kurulum Yapın, Hafıza Kartını Tamamen Biçimlendirin Çünkü İçerisinde Sistem Dosyaları Oluyor Belki Bundanda Yapabilir,

2. İşlemi Yaptığınızda Problem Kalmayacağını Umut Düşünüyorum Ama Yine Yapıyor ise Telefon Sorunlu Olabilir.
 

PraNgA4

Üye
guncellestirmeyi nasil eski haline dondurucem manuel olarak derken neyi kastettiniz? Ben bu jaf dan falan anlamam ama alicagim dilden anlatirsaniz 1 gunumu almaz arastirip hallederim :)
 


Üst Alt