Radyolar İçin RAM Dosyaları (GÜNCEL)

Sponsorlu Bağlantılar



ReaLTurK

ReaLTurK

Üye
radyo d , pal fm ve pal station eklemeniz mümkünmü acaba ?
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
radyo d , pal fm ve pal station eklemeniz mümkünmü acaba ?

Maalesef üçü de yayınlarda mms yöntemini kullanıyor. Symbian mms desteklemiyor. Pls yayınları olması lazım radyoların.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
teşekkürler
 

Lyre1907

Üye
lig radyo mümkün mü??? ntv spor radyo ve radyo spor da varsa lütfen

tesekkurler...
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
lig radyo mümkün mü??? ntv spor radyo ve radyo spor da varsa lütfen

tesekkurler...



Lig Radyo
ve Radyo Spor ilk mesaja eklenmiştir. NTV Spor'un pls linkini bulamadım. Ya pls yayını yada ben bulamadım :)
 
sekil_27

sekil_27

Üye
Teşekkürler.indirip denedim cok güzel ve çalısıyor.trt fm .trt 1 ,trt 2 .ekliyebilirmisınız.bir de kontur gidip gitmedini yanıtlarmısınız.
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler.indirip denedim cok güzel ve çalısıyor.trt fm .trt 1 ,trt 2 .ekliyebilirmisınız.bir de kontur gidip gitmedini yanıtlarmısınız.

Maalesef TRT Radyolarının hiçbirinin pls yayını yok. Hepsi mms sistemini kullanıyor. 3g yada GPRS'ten bağlanırsanız tabikide kontör gider. Bu kablosuz internetinizden radyo dinlemek içindir. Bunun içn ise Telefonda Real Playera Girdikten sonra Ayarlar >>> Akış >>> Şebeke >>> Erişim nok. kullanımda ' yı seçerek ordan kablosuz internetinizi bir kereliğine mahsus seçin. Bundan sonra her radyoya tıkladığınızda kablsozu internetinizi kullanacaktır.
 
maviayymen

maviayymen

Üye
arkadaşlar best fm eklermısınız
 
nejdet can

nejdet can

Üye
Çok teşekkürler Süper bir paylaşım sizden 1 kanal ricam olacak birde sorum olacak

Kanal isteğim
1- Star FM 98.8

Sorum: Her Radyo kanalına bağlanmak istediğimizde "sunucu bağlantısı gerekiyor bağlansın mı " şeklinde soruyor bunu sormaması ve otomatik bağlanması için ne yapabiliriz...
 

aserdar30

Üye
Tv lerin pls adresleride oluyormu acaba nokia 5800 ile tv izlemek istiyorum da...:hmmm
 
zx6r

zx6r

Üye
N73 de çalışırmı acaba
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar best fm eklermısınız

Best FM ilk mesaja eklenmiştir.

Çok teşekkürler Süper bir paylaşım sizden 1 kanal ricam olacak birde sorum olacak

Kanal isteğim
1- Star FM 98.8

Sorum: Her Radyo kanalına bağlanmak istediğimizde "sunucu bağlantısı gerekiyor bağlansın mı " şeklinde soruyor bunu sormaması ve otomatik bağlanması için ne yapabiliriz...

Radyonun pls'si var ancak galiba kirasını ödememişler. Bahsettiğin radyonun sitesi bu mu?

Evet sunucu bağlantısı gerekiyor uyarısı her zaman çıkar. Çünkü 3g ve gprsden bağlandığında liranın gidebileceğini uyarmak için Nokia'nın genel uyarısı. Ama biz kablosuzda bağlandığımız için sorun yok tabi :oke:

Tv lerin pls adresleride oluyormu acaba nokia 5800 ile tv izlemek istiyorum da...:hmmm

Olur. Sonuçta 5800 RealPlayer'ından bağlanıyoruz. Uyumsuz codecli bir yayın olmadıkça tv de izleyebilirsiniz. Ancak pls yayını yapan kanallar çok az.

N73 de çalışırmı acaba

Genel olarak RealPlayeri olan symbianlarda çalışacağını düşünüyorum. Test için bitanesini at ve dene. Ancak N73'de Wifi olmadığı için sınırsız 3g&gprs internetiniz olmadıkça (vodafone aylik sınırsız cepnet gibi bir paketiniz olmadıkça) kullanmamanızı öneririm. Liranız bir çırpıda biter.
 
nejdet can

nejdet can

Üye

Radyonun pls'si var ancak galiba kirasını ödememişler. Bahsettiğin radyonun sitesi bu mu?

Hızlı cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim verdiğiniz radyo linki doğru tekrar teşekkürler
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Bu ram dosyalarının türkiye ulusal kanallar için olanı vardı bir ara internette. Aradım bulamadım. Tv ramlarini nerden bulabiliriz. Yada o ramlar bi işe yaramadığı için netten silindide ondan mı bulamadım :hmmm bilgisi olan varmı ?
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
Hızlı cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim verdiğiniz radyo linki doğru tekrar teşekkürler


Takipteyim radyoyu. Resmi sitesinden pls linkini kaldırmamışlar. Demekki geçici bir süre bu aksaklık. Her gün deneyeceğim plsyi. Eğer çalıştığı bir güne denk gelirsem ilk konuya eklerim. Sen konuyu takip etmeye devam et :)
 

xErKaNx

Üye
Kardes guzel bir paylasim olmus senden ricam lalegul fm bulabilirmisin. Ben cok aradim ama bulamadim
 
MegaloManiaX

MegaloManiaX

Üye
    Konu Sahibi
Bu ram dosyalarının türkiye ulusal kanallar için olanı vardı bir ara internette. Aradım bulamadım. Tv ramlarini nerden bulabiliriz. Yada o ramlar bi işe yaramadığı için netten silindide ondan mı bulamadım :hmmm bilgisi olan varmı ?

Pls yayınları orta kalitedir. Eskiden kullanılıyordu tvlerde ancak artık kalmadı. Kanallar artık internetten HQ dediğimiz canlı yayınları kullanıyorlar. Yani yüksek kalite. Bu yüzden bırak tvleri artık radyolar bile kaliteli yayın için WMP'nin sistemi olan mms linklerini kullanıyorlar :) Bu yüzden pls ile yayın yapan tv kanalı bulabileceğini sanmıyorum.​


--------------- Ekleme ---------------

Kardes guzel bir paylasim olmus senden ricam lalegul fm bulabilirmisin. Ben cok aradim ama bulamadim

Maalesef Lalegül FM'in pls'si mms olarak verilmiş. İşin garibi o da göçmüş. Ne mmsi var nede httpsi.
 
petrucci82

petrucci82

Üye
web bağlantısıyla dinliyoruz di mi?
 


Üst Alt