Radyolar İçin RAM Dosyaları (GÜNCEL)

Sponsorlu Bağlantılar

scarface--

scarface--

Üye
şahanesin teşekkürler.... benimde favorim fenomen:oke:
 


fbrdwn

fbrdwn

Üye
Direk Nokia İntenet Radyoyu kurun binlerce dünya radyo kanalı var,400 küsür tane Türkçe radyo kanalı var uğraşmaya gerek yok ram dosyalarıyla
 
Panzehirturk

Panzehirturk

Üye
Arkadaslar nokia 5800 da radyo fenomen, powerturk, power fm ve power xl i açtıgımda baglanıyor ama ses gelmiyor. diger radyolarda böyle bir sorun yok. Son yeni 46 ile baslayan adreslerinden sonra böyle oldu. Sorun bende mi diye düşündüm, 5800'ı olan bir kaç arkadasımda da denedim onların telefonunda da aynı sorun var baglanıyor ama ses yok. Yardımcı olabilen varsa konuyla ilgili sevinirm.
 
DPool

DPool

Üye
Teşekkürler :good:
 

dodgesnake

Üye
linkleri yenilermisin
 

gkhn321

Üye
usta metro bulabilrmsn ?
 
cratec

cratec

Üye
pal station ekleyebilir misiniz gerçekten güzel radyodur
 

mfsyzgt

Üye
Beyler bu tür şeylere gerek yok. Nokianın kendi internet radyo programı var en dandik radyolar bile var. Ben telefonuma güncellemelerden yüklemiştim.
 
matador191

matador191

Üye
bende de e71 var realplayer da medya klibi oynatılamıyor dıyor ne yapmalıyım ??
 

darkness24

Üye
merhaba alemfm'inde ram dosyasını sana zahmet koyarmısın link olarak şimdiden teşekkürler :)
 

ucar_14

Üye
net üzerinden mi dinleniyor
 

tusubasa

Üye
likler hepsi bozuk tsk inderemdim
 

Avunyali

Üye
nokianin internet radyo su da vardi ama paylasim icin sagol :))
 

pea

Üye
ustacım alem fm in .ram ını bulabilirimisn
 


Üst Alt