S60 Telefon 'Güvenlik Kodu' Kırma..

Sponsorlu Bağlantılar

tlgcn38

tlgcn38

Üye
    Konu Sahibi
S60 Telefon 'Güvenlik Kodu' Kırma..
NOT:Arkadaşlar bunu yaparken telefonunuz eski ayarlarına dönecektir bilginiz olsun.
NOT:PC Suite kurulu olacak



Bu siteden Nemesis Servic Suite Zipli dosyayı indirin(6.3 mb)
Sonra bunu kurun...

Sonra Telefonunuzu PC Suite ile birlikte bilgisayara bağlayın...
Telefonunuz bağlandıktan sonra Nemesis isimli programı çalıştırın.
Program açıldığında Sağ üst köşede büyüteç resmi çıkacak ona bir kez tıklayın.
Sonra gelen ekrandan TOOLS yazan yere tıklatın.
FACTORY SETTİNG kısmından FACTORY' i işaretleyin ve RESET tuşuna basın.
Birkaç saniye sonra telefonununuz güvenlik kodu eskisi gibi, yani 12345 olacaktır.Bundan sonra 12345 olur ve değiştirebilirsiniz.Ben denedim oldu.


NOT:Arkadaşlar proğramı kurduktan sonra açın ve telefonunuzu bağlayın....
Proğramın telefonunuzu görmezi lazım...

ÖNEMLİ: ÇOK DİKKATLİ OLUN YANLIŞ BİR ŞEY YAPMAYIN BU PROGRAMLA TELEFONA SADECE YAZANLARI YAPIN..

Bide TEŞEKKÜR edin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: HummetliTunar, brksnr, ibomuro ve 5 diğerleri


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
teşekkürler.
 
Tufanbeyi

Tufanbeyi

Üye
Kardeşler Hepinize Hayırlı Geceler.Bana N 82 Sim Lock ( Sim Kilit ) Tek Hatta Çalışıyor Kırıcı Lazım.Elinde olan veya sitede,sitelerde yerini bilen varsa yardım etsin lütfen
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşler Hepinize Hayırlı Geceler.Bana N 82 Sim Lock ( Sim Kilit ) Tek Hatta Çalışıyor Kırıcı Lazım.Elinde olan veya sitede,sitelerde yerini bilen varsa yardım etsin lütfen
Konu Aç Kardeş :):evet:
 

samsun21

Üye
n 73 de de calışıyor kardeş tşk ederim:)
 
ungood20

ungood20

Üye
tehlikeli break.
 

sancaktr

Üye
kardesım benım telefona yenı sim kart taktım güvenlık kodu sordu .unuttgum ıcın gıremıyorm. telefon kapalı sekılde pc ye bagladım pc suite devreye gırmedı.telefonu actm ekranda guvenlık kodu sorarken tekrar bagladım yıne pc görmedı telefonu.nasıl halledebılırm yardımcı olursan sevinirim. telefon nokıa 6230i.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
    Konu Sahibi
forumda telefon kapalıyken bilgisayara bağlama gibi konular var kardeşim ara butonundan bulabilirsin.
 
Tufanbeyi

Tufanbeyi

Üye
kardesım benım telefona yenı sim kart taktım güvenlık kodu sordu .unuttgum ıcın gıremıyorm. telefon kapalı sekılde pc ye bagladım pc suite devreye gırmedı.telefonu actm ekranda guvenlık kodu sorarken tekrar bagladım yıne pc görmedı telefonu.nasıl halledebılırm yardımcı olursan sevinirim. telefon nokıa 6230i.
Kardeş Eğer Güvenlik Kodu İse Telefonu Nemesis İle ALLAHIN İzniyle Açarsın.Nemesisi Kur ve Kablo İle Bağla..Forumda Yönergeler Var Zaten Uygulaman Yeter.Ayrıca Varsa Daha Önce Takılı Olan Sim Kartı Tak Veya Hatsız Modunda Aç Ve PC ye Öyle Tak..Hayırlı Olsun Şimdiden
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş Eğer Güvenlik Kodu İse Telefonu Nemesis İle ALLAHIN İzniyle Açarsın.Nemesisi Kur ve Kablo İle Bağla..Forumda Yönergeler Var Zaten Uygulaman Yeter.Ayrıca Varsa Daha Önce Takılı Olan Sim Kartı Tak Veya Hatsız Modunda Aç Ve PC ye Öyle Tak..Hayırlı Olsun Şimdiden

Yardımsever Kardeşimizden ALLAH razı olsun.. :evet:
 
aabLuka

aabLuka

Üye
6630 da işe yaramadı :s
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
    Konu Sahibi
s60 larda işe yaraması lazım
 

gencmobil

Üye
bende nemesis programı factory error diyor.. olmuyor.. n73 kullanıyorum
 

steward

Üye
çok teşekkür ederim sorun halloldu. ancak kapatıp açınca oluyor bilginiz olsun
 

fsdincer

Üye
çok saolasın arkadas ne zamandır arıyordum sonunda başardım :)
 


Üst Alt