Burda Preator dıye bı admın varmıs?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EroL

EroL

Emekli Yönetici
memet abi paylaşımı atayada göstersemmi acaba :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor ve Revengeful


aLone

aLone

Üye
benim ki boru gibi erkek ismi ;):D
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Deli fişeğimi:D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Aynen :ehe :yuvarlandebelen:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Göster göster tabi Ataya :yerlerdesürün:
 
zibidi39

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
Zeki insan nasıl da belli ediyor kendini :d:

Konunun amacını merak edenler için tekrar gelsin; Praetor söylüyor:


Bu konuya kuyruk acısı mı derler, içler acısı mı derler bilmem ama anladığım kadarıyla bu sefer ampulu ıskalamış gelmiş kan emmeye çalışıyor bizimkisi :d:
Yani asıl kendisi milletin msnini araklamaya çalışıyor.
Bakınız:

VARAN 1) Konunun başlığına "Praetor" gibi herkesin gözüne öyle veya böyle çarpmış bilindik bir isim koyuyor ve herkesin konuya girmesini sağlıyor.

VARAN 2)
Bir bayanın msn adresine zaten sahip olduğunu söyleyerek insanların güvenini kazanıyor. Dikkat edin! Konuyla hiç alakası olmamasına rağmen BÜYÜK BÜYÜK yazmış bir de akıllı :d:
Veeee;


VARAN 3)
Herkese msn adresini yayıyor!
Tabii bu tanışma hevesine Alone'nin "YALNIZ" anlamına gelen nicki ve hoş avatarı da etkili olmuş olabilir:
http://www.maxicep.com/uyeler/uye-224693/al-/
:d::d::d:

2-3 kız msn almakmış amacım :d:
Yahu ben zaten herkesin msn adresini görebiliyorum :D Hatta gizledikleri yaşını da hatta "ip"sini bile!.. İstesem evini bile bulurum kız msnlerini ne yapacam :d:


Foyanı da böyle ortaya çıkarırlar güzel kardeşim :naughty:
Anlayana zibidi saz, anlamayana davul zurna az :d:

aferım knaka gusel yazmıssın beyendım :D benım profıle bıseyler yazmıssın cewap verdım hatta soruda sordum ama cewaplamamsın ne ayak?:D

bu arada konudan bısey anlamayan arkadasların anlamamsı normal nedved ıle konustum anlayınca destek verdı bana bu forumda en samımı oldugum bı kac ınsandan bırısı benım espırı anlayısım bıraz degısık herkesle anlasamıyoz tek bu adamla boyle saldırıos bırbırımıze mesela gecen fasulye demıs benım hakkımda baska bı uyeye dese cıngar cıkartırdı bugun mesela benım actıgım konu baska bı admıne acılsa benı banlamıstı coktan onun ıcın bu adamı sewıyorum msn de dahada aktıf olursa cok daha sewıcem bu arada benı engelledıysen senı bulurum olum
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
kulaklarım çınladı bi ara konuyu okurken:ehe yok canım kimse kız msni almak için böyle yollara başvurmaz.zaten en kolay yolu face de iki okey oynarsın pat msn gelir :d:
 
Pure Life

Pure Life

Üye
aferım knaka gusel yazmıssın beyendım :D benım profıle bıseyler yazmıssın cewap verdım hatta soruda sordum ama cewaplamamsın ne ayak?:D

bu arada konudan bısey anlamayan arkadasların anlamamsı normal nedved ıle konustum anlayınca destek verdı bana bu forumda en samımı oldugum bı kac ınsandan bırısı benım espırı anlayısım bıraz degısık herkesle anlasamıyoz tek bu adamla boyle saldırıos bırbırımıze mesela gecen fasulye demıs benım hakkımda baska bı uyeye dese cıngar cıkartırdı bugun mesela benım actıgım konu baska bı admıne acılsa benı banlamıstı coktan onun ıcın bu adamı sewıyorum msn de dahada aktıf olursa cok daha sewıcem bu arada benı engelledıysen senı bulurum olum

Msn den engellemesi için msne girmesi lazım :ehe Kırk yılda bir zor online oluyor
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
demek ki ata abinin üzerinde ilk denemasyonu bn yapmamışım:kop::ehe
 
zibidi39

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
bak bunu kacırmısın atacım hemen ekle luıgatına :D:D:D:D denemasyın ha bıe bunun yanılmasyonu vardır :D denemasyon yanılmasyon
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
atamasyon
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yeni daha, denemasyon üye :ehe
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
yhani ilk denemeyi bn yapmamışım :hmmm:P:

--------------- Ekleme ---------------

Yeni daha, denemasyon üye :ehe
bana baksana sen ne dalga geçion bnle?:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

yakında oda olcak :ehe:ehe

--------------- Ekleme ---------------

bak bunu kacırmısın atacım hemen ekle luıgatına :D:D:D:D denemasyın ha bıe bunun yanılmasyonu vardır :D denemasyon yanılmasyon
anlıyorum iilk defa bu kelimeyi gördüğünüz için tepki normal o eklemiştir çoktan lugatına :ehe:ehe
 
Utku

Utku

Üye
:d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt