Zeki insan nasıl da belli ediyor kendini
Konunun amacını merak edenler için tekrar gelsin; Praetor söylüyor:
Bu konuya kuyruk acısı mı derler, içler acısı mı derler bilmem ama anladığım kadarıyla bu sefer ampulu ıskalamış gelmiş kan emmeye çalışıyor bizimkisi
Yani asıl kendisi milletin msnini araklamaya çalışıyor.
Bakınız:
VARAN 1) Konunun başlığına "Praetor" gibi herkesin gözüne öyle veya böyle çarpmış bilindik bir isim koyuyor ve herkesin konuya girmesini sağlıyor.
VARAN 2) Bir bayanın msn adresine zaten sahip olduğunu söyleyerek insanların güvenini kazanıyor. Dikkat edin! Konuyla hiç alakası olmamasına rağmen BÜYÜK BÜYÜK yazmış bir de akıllı
Veeee;
VARAN 3) Herkese msn adresini yayıyor!
Tabii bu tanışma hevesine Alone'nin "YALNIZ" anlamına gelen nicki ve hoş avatarı da etkili olmuş olabilir:
http://www.maxicep.com/uyeler/uye-224693/al-/
2-3 kız msn almakmış amacım
Yahu ben zaten herkesin msn adresini görebiliyorumHatta gizledikleri yaşını da hatta "ip"sini bile!.. İstesem evini bile bulurum kız msnlerini ne yapacam
Foyanı da böyle ortaya çıkarırlar güzel kardeşim
Anlayana zibidi saz, anlamayana davul zurna az![]()
benım profıle bıseyler yazmıssın cewap verdım hatta soruda sordum ama cewaplamamsın ne ayak?
aferım knaka gusel yazmıssın beyendımbenım profıle bıseyler yazmıssın cewap verdım hatta soruda sordum ama cewaplamamsın ne ayak?
bu arada konudan bısey anlamayan arkadasların anlamamsı normal nedved ıle konustum anlayınca destek verdı bana bu forumda en samımı oldugum bı kac ınsandan bırısı benım espırı anlayısım bıraz degısık herkesle anlasamıyoz tek bu adamla boyle saldırıos bırbırımıze mesela gecen fasulye demıs benım hakkımda baska bı uyeye dese cıngar cıkartırdı bugun mesela benım actıgım konu baska bı admıne acılsa benı banlamıstı coktan onun ıcın bu adamı sewıyorum msn de dahada aktıf olursa cok daha sewıcem bu arada benı engelledıysen senı bulurum olum
Kırk yılda bir zor online oluyorDenemasyon mu?demek ki ata abinin üzerinde ilk denemasyonu bn yapmamışım![]()

yhani ilk denemeyi bn yapmamışımDenemasyon mu?![]()


bana baksana sen ne dalga geçion bnle?Yeni daha, denemasyon üye![]()

yakında oda olcakatamasyon


anlıyorum iilk defa bu kelimeyi gördüğünüz için tepki normal o eklemiştir çoktan lugatınabak bunu kacırmısın atacım hemen ekle luıgatınadenemasyın ha bıe bunun yanılmasyonu vardır
denemasyon yanılmasyon


