kötüyüm be kötüyümmanlamam valla ben ole yanardonerlı olmademekkı beyendınde tesekkur ettın demekkı atanın kotu yonlerı senın hosuna gıdıo aslında bu konuyu bana ata actırdı senı tongaya dusurmek ıcın bıttım sen kızım
![]()


aynenbu konudan hiç bişey anlayamadım![]()

ismim tamamen bana sorulmadan kullanıldı kişisel haklara tecavüz var burdakonunun amacını anlamadm
tuba acıklar belkiısmı gecıyor orda


Zeki insan nasıl da belli ediyor kendiniDünün acısını çıkarıyor forum fasulyesi![]()
Gereksizlere daha uygun bu konu, çünkü amacı belli konunun![]()

Yok yahu... Forum fasulyesi o.
Ciddiye almaBir süre sonra ampule çarpıp yanarak telef oluyor zaten konularda

Bir bayanın msn adresine zaten sahip olduğunu söyleyerek insanların güvenini kazanıyor. Dikkat edin! Konuyla hiç alakası olmamasına rağmen BÜYÜK BÜYÜK yazmış bir de akıllıNOT:BU ARADA PEMBE ILE KAPALI OLAN ALAN HURISIN MSN ADRESI

Herkese msn adresini yayıyor!tanısalım omercım [email protected] ekle kardesım




Hatta gizledikleri yaşını da hatta "ip"sini bile!.. İstesem evini bile bulurum kız msnlerini ne yapacam 


VARAN 3)Herkese msn adresini yayıyor!
Tabii bu tanışma hevesine Alone'nin "YALNIZ" anlamına gelen nicki ve hoş avatarı da etkili olmuş olabilir:
http://www.maxicep.com/uyeler/uye-224693/al-/
![]()

Bilal de erkek ismi meselaaLσηє;2470613' Alıntı:tövbe tövbe koskoca ömer yazıyo orda ayıp ayıp![]()

