Burda Preator dıye bı admın varmıs?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
:d:
 


huri$

huri$

Üye
ne desem bo$ bo$star seçilmek onun hakkiydi ata nie vermiyorsun bu karde$imin starlik hakkini
bence sen hak hukuk i$leriyle ugra$maa :ehe
 
zibidi39

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
anlamam valla ben ole tuba.. yanardonerlı olma :D:D:D demekkı beyendınde tesekkur ettın demekkı atanın kotu yonlerı senın hosuna gıdıo aslında bu konuyu bana ata actırdı senı tongaya dusurmek ıcın bıttım sen kızım :D:D;)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ne kadar adaletsiz bir dünya bu ya :d:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
anlamam valla ben ole yanardonerlı olma :D:D:D demekkı beyendınde tesekkur ettın demekkı atanın kotu yonlerı senın hosuna gıdıo aslında bu konuyu bana ata actırdı senı tongaya dusurmek ıcın bıttım sen kızım :D:D;)
kötüyüm be kötüyümm:eller::eller:
 
zibidi39

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
senı lord of the kotu ılan edıyorum
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Preyatör var ben preatoru görmedim
 

Perfect!

Üye
hiç yakıştıramadım ayıp valla ata bey :D 3-5 kız msn si için yapılırmı
hem çocuğun starlığını ver bari :D
:ehe:kop::d:
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
bu konudan hiç bişey anlayamadım :d:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Dünün acısını çıkarıyor forum fasulyesi :ehe
Gereksizlere daha uygun bu konu, çünkü amacı belli konunun :)
 

Hkn's

Üye
konunun amacını anlamadm:islik
tuba acıklar belki :D:D ısmı gecıyor orda
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Dünün acısını çıkarıyor forum fasulyesi :ehe
Gereksizlere daha uygun bu konu, çünkü amacı belli konunun :)
Zeki insan nasıl da belli ediyor kendini :d:

Konunun amacını merak edenler için tekrar gelsin; Praetor söylüyor:
Yok yahu... Forum fasulyesi o. :D
Ciddiye alma :d: Bir süre sonra ampule çarpıp yanarak telef oluyor zaten konularda :d:

Bu konuya kuyruk acısı mı derler, içler acısı mı derler bilmem ama anladığım kadarıyla bu sefer ampulu ıskalamış gelmiş kan emmeye çalışıyor bizimkisi :d:
Yani asıl kendisi milletin msnini araklamaya çalışıyor.
Bakınız:

VARAN 1) Konunun başlığına "Praetor" gibi herkesin gözüne öyle veya böyle çarpmış bilindik bir isim koyuyor ve herkesin konuya girmesini sağlıyor.

VARAN 2)
NOT:BU ARADA PEMBE ILE KAPALI OLAN ALAN HURISIN MSN ADRESI
Bir bayanın msn adresine zaten sahip olduğunu söyleyerek insanların güvenini kazanıyor. Dikkat edin! Konuyla hiç alakası olmamasına rağmen BÜYÜK BÜYÜK yazmış bir de akıllı :d:
Veeee;


VARAN 3)
tanısalım omercım [email protected] ekle kardesım
Herkese msn adresini yayıyor!
Tabii bu tanışma hevesine Alone'nin "YALNIZ" anlamına gelen nicki ve hoş avatarı da etkili olmuş olabilir:
http://www.maxicep.com/uyeler/uye-224693/al-/
:d::d::d:

2-3 kız msn almakmış amacım :d:
Yahu ben zaten herkesin msn adresini görebiliyorum :D Hatta gizledikleri yaşını da hatta "ip"sini bile!.. İstesem evini bile bulurum kız msnlerini ne yapacam :d:


Foyanı da böyle ortaya çıkarırlar güzel kardeşim :naughty:
Anlayana zibidi saz, anlamayana davul zurna az :d:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
cok güldüm ya:ehe tam bir avukattan beklenecek hareket delillerle konustun:eller::eller:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
aLσηє;2470613' Alıntı:
tövbe tövbe koskoca ömer yazıyo orda ayıp ayıp:ehe
Bilal de erkek ismi mesela :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:zuhaha:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt