fb123w
Üye
Hep birlikte yardım edin bana lütfen,,
Benim telefonum iPhone 3GS 16GB.
Alalı en fazla 3 hafta oldu,ve sürümü 4.0 ama ben istemiyorum bi yrdım edin yol gösterin de yapim çogu şeyi örendim DFU mod felan ssh midir bi kayıt varmış onu bilmiyorum.
Hiç adam gibi prgram yükleyemedim hepsi paralı ve tüm gameloft oyunlarını indirdim ama 4.0 olduğu için yapamıyorum.
Yardım edin de şu tel.3.1.3 yapalım ben hemen Spirit le jailbreakimi yaparım,iTunes den gameloftun oyunlarından taa tüm programlara iphone aldık ama bi ..halta yaramıyor of ya..
Yardım edin lütfen.
Alalı en fazla 3 hafta oldu,ve sürümü 4.0 ama ben istemiyorum bi yrdım edin yol gösterin de yapim çogu şeyi örendim DFU mod felan ssh midir bi kayıt varmış onu bilmiyorum.
Hiç adam gibi prgram yükleyemedim hepsi paralı ve tüm gameloft oyunlarını indirdim ama 4.0 olduğu için yapamıyorum.
Yardım edin de şu tel.3.1.3 yapalım ben hemen Spirit le jailbreakimi yaparım,iTunes den gameloftun oyunlarından taa tüm programlara iphone aldık ama bi ..halta yaramıyor of ya..
Yardım edin lütfen.
buyur link : 