Hep birlikte yardım edin bana lütfen,,

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fb123w

Üye
    Konu Sahibi
Hep birlikte yardım edin bana lütfen,,
Benim telefonum iPhone 3GS 16GB.
Alalı en fazla 3 hafta oldu,ve sürümü 4.0 ama ben istemiyorum bi yrdım edin yol gösterin de yapim çogu şeyi örendim DFU mod felan ssh midir bi kayıt varmış onu bilmiyorum.
Hiç adam gibi prgram yükleyemedim hepsi paralı ve tüm gameloft oyunlarını indirdim ama 4.0 olduğu için yapamıyorum.
Yardım edin de şu tel.3.1.3 yapalım ben hemen Spirit le jailbreakimi yaparım,iTunes den gameloftun oyunlarından taa tüm programlara iphone aldık ama bi ..halta yaramıyor of ya..
Yardım edin lütfen.

 


*Slayer*

*Slayer*

Üye
gerekli bilgi burada yazıyor negative kardeşimiz burada anlatmış ben sahsen beceremedim:) buyur link : http://www.maxicep.com/iphone-3g-de...-3-1-3-e-dusurmek-os-4-to-3-1-3-a-369316.html
Benim telefonum iPhone 3GS 16GB.
Alalı en fazla 3 hafta oldu,ve sürümü 4.0 ama ben istemiyorum bi yrdım edin yol gösterin de yapim çogu şeyi örendim DFU mod felan ssh midir bi kayıt varmış onu bilmiyorum.
Hiç adam gibi prgram yükleyemedim hepsi paralı ve tüm gameloft oyunlarını indirdim ama 4.0 olduğu için yapamıyorum.
Yardım edin de şu tel.3.1.3 yapalım ben hemen Spirit le jailbreakimi yaparım,iTunes den gameloftun oyunlarından taa tüm programlara iphone aldık ama bi ..halta yaramıyor of ya..
Yardım edin lütfen.

--------------- Ekleme ---------------

DFU moda almak kolay bende ilk başlarda hiç anlamıyordum forumdaki arkadaşlar saolsun. Dfu mod power ve menu tusu ile yapılan birşeydir. bilgisayarında itunesinde olması lazım. gerekli bilgiyi asagıda vereyim.

  1. Cihazınızı kapatın
  2. Bağlantı kablosu ile USB’den bağlayın.
  3. Güç ve ana menü tuşlarına aynı anda 10saniye basılı tutun.
  4. Ana menü tuşuna basmaya devam edin ama güç tuşuna basmayı bırakın.
  5. Yaklaşık olarak 15-20 saniye içerisinde bilgisayarınız “Yeni Donanım Bulundu” diyecektir. Bunu dediği anda DFU moduna geçmiş oluyorsunuz.
Bu uyarı vermezse fakat ekranınız hala kararık ise DFU Modu gene aktif durumdadır. Fakat ekranda herhangi bir ibare (apple logosu, itunes bağlantısı gibi) varsa DFU moduna geçememişsinizdir. İşlemleri tekrarlamanız gerekmektedir.
 

fb123w

Üye
    Konu Sahibi
Bende beceremedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt