Hadi beni kutlayın işe baslıyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
Hadi beni kutlayın işe baslıyorum..
dersaneye gıttıgım ıcın iş basvurusunu reddetmıstım..
dersler bıttı denemeler var aynı teklıf yıne geldı:pro:

yarın gıdıp görüscem inatla beni istiyorlar yerıme baskasını bakmamıslar bugün aradılar:aha:

hadı benı kutlayın yıne özledıgım formalarımı giycem:dance:
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye
sena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?

--------------- Ekleme ---------------

sena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?
 

Perfect!

Üye
vay be konu açmayıda öğrendin bu günleride gördüm ya :ağlarım:

tebrik ederim ayrıca hayırlı olsun
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
haydi seni kutLuyorum Tuba :hoba: hayırLı oLsun kardeşim :sarıl:
:alkis:alkis:dance::disko:
 
jeki01

jeki01

Üye
hayırlı olsun.
işinde başarılar kolay gelsin.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
vay be konu açmayıda öğrendin bu günleride gördüm ya :ağlarım:

tebrik ederim ayrıca hayırlı olsun
neyse mutluyum bu sefer bısey demıycem:ehe

saol:sarıl:


--------------- Ekleme ---------------

hayırlı olsun.
işinde başarılar kolay gelsin.
tesekkürler ama daha işe alınmadımkı konusmaya gıtcem kabul edersem teklıflerını:haha:

şaka bir yana 2 kere aradılar kesin gırerımde işe gıcıklık yapıp bu sefer onlar kabul etmıyomus:haha:


--------------- Ekleme ---------------

haydi seni kutLuyorum Tuba :hoba: hayırLı oLsun kardeşim :sarıl:
:alkis:alkis:dance::disko:
saol abimmmmmmmm:sarıl::heyo2:

--------------- Ekleme ---------------

sena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?

--------------- Ekleme ---------------

sena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?
tesekkürler:oke:
yok ben değilim yabancı bir film ızlemıstım ordakı aktörlerden cok sevmıstım ondan koydum..
hem ben japonum :naughty:
 

Perfect!

Üye
valla japonmusun burdan belli olmuyo :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
millet iş bulmak için ölür sen iş beğenmiyorsun.hayırlı olsun Tubiş.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
millet iş bulmak için ölür sen iş beğenmiyorsun.hayırlı olsun Tubiş.
yok begenmemek değil benım 3 senem özel hastanelerde gectı..sınava aylar kalmısken dersaneyi bırakıp özele gıtmek ıstemedım o yuzden ılk teklıfı reddettım cunku özelleri cok iyi bılıyorum..
sımdı dersanede dersler bıttı..sadece deneme oluyoruz bu hafta sonu bıtırdık..o da haftada 2 kere deneme oluyoruz..tam o anda tekrar aradıkları ıcın kabul ettım yoksa yıne etmezdım cunku sınav daha önemlı benım ıcın..saol
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayrlı olsun, ne forması :D
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Hayırlı olsun Tuba :sarıl:
 
kol@j

kol@j

Üye
adına çok sevindim inşallah hayırlı... olur...
geçen konuşyuklarımızı da aklında bulundurarak git...
dualırımız seninle...
 
Consul9

Consul9

Üye
walla ne işi onu pek anlayamadım ama :allalla: hayırlı olsun:)
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
Tebrik ediyorum seni :alkıs :alkıs
 
Aziz™

Aziz™

Üye
tebrikler Tuğba işin hayırlı uğurlu olur inşallah..:)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
walla ne işi onu pek anlayamadım ama :allalla: hayırlı olsun:)
saol :evet:

--------------- Ekleme ---------------

Aziz™;2488005' Alıntı:
tebrikler Tuğba işin hayırlı uğurlu olur inşallah..:)
saol aziz:sarıl:

--------------- Ekleme ---------------

║█►→ØиuЯ←◄█║;2487948' Alıntı:
Tebrik ediyorum seni :alkıs :alkıs
tesekkür ediyorummm:megafon:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayırlı uğurlu olsun senin adına sevindik:) aileden birisi daha işe başladı:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Muhammet DEDE
Cevap
31
Görüntüleme
3K
Muhammet DEDE
catalfleg
Cevap
15
Görüntüleme
165K
loss_pain
Cevap
0
Görüntüleme
5K


Üst Alt