Tuba.Erva
Üye
neyse mutluyum bu sefer bısey demıycemvay be konu açmayıda öğrendin bu günleride gördüm ya
tebrik ederim ayrıca hayırlı olsun


tesekkürler ama daha işe alınmadımkı konusmaya gıtcem kabul edersem teklıflerınıhayırlı olsun.
işinde başarılar kolay gelsin.


saol abimmmmmmmmhaydi seni kutLuyorum TubahayırLı oLsun kardeşim
![]()


tesekkürlersena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?
--------------- Ekleme ---------------
sena tebrik koyuyorum tuba....
bide bi sorum olacak profil resmindeki kız senmisin?


yok begenmemek değil benım 3 senem özel hastanelerde gectı..sınava aylar kalmısken dersaneyi bırakıp özele gıtmek ıstemedım o yuzden ılk teklıfı reddettım cunku özelleri cok iyi bılıyorum..millet iş bulmak için ölür sen iş beğenmiyorsun.hayırlı olsun Tubiş.
tesekkürler canımHayırlı olsun Tuba![]()

saol abiadına çok sevindim inşallah hayırlı... olur...
geçen konuşyuklarımızı da aklında bulundurarak git...
dualırımız seninle...

saolwalla ne işi onu pek anlayamadım amahayırlı olsun
![]()

saol azizAziz™;2488005' Alıntı:tebrikler Tuğba işin hayırlı uğurlu olur inşallah..![]()

tesekkür ediyorummm║█►→ØиuЯ←◄█║;2487948' Alıntı:Tebrik ediyorum seni :alkıs :alkıs

saol abi aynenHayırlı uğurlu olsun senin adına sevindikaileden birisi daha işe başladı
![]()

