yha yenı konu acamıorum bende????? napmam gerekıorrrrrrr

Alsınlar bunu alsınlar!!! Admin yapsınlarvalla arkadas haklı cok kotu yonetıolar hatta gecen gun baktım atanın profılıne su yenı cıkan 1 trılyonluk telefondan aldım yazıodu kardesım bende sneın yanındayım gecen gun konu actım ata hakkında benıde elestırdıler fıkrılerımızı soyeleyemıyoruz hemen hosuna gıtmedıklerı konuları sılıp balıyolar bızım gıbılerı.
bende senın sıtende calısmak ıstıyorum admin olarak alsana benı ?


