Konu üyelerin genel isteği üzerine gereksizler bölümüne taşındı ki bence de yeri burası.
Buyurun beyler, muhabbet serbest... (Kurallar dahilinde tabii)

Gereksizlere bile gereksiz bi konu![]()

yinede ayrılmayız birbirimizden.biz buraya aitiz sende git oraya gelme leynnnnn 
