Şu arkadaşlık ortamına bak şu sevgi saygıya ve sımsıcak güzel insanların arkadaşların olduğu koskoca aileye bakinsan gidermi yahu deli olsa
gitmez
şahsen ben kovsalar bile gitmem
Ailemi seviyorum
![]()
bırakmamda...neyse ağzının payını aldı...

harika bir site.Şu arkadaşlık ortamına bak şu sevgi saygıya ve sımsıcak güzel insanların arkadaşların olduğu koskoca aileye bakinsan gidermi yahu deli olsa
gitmez
şahsen ben kovsalar bile gitmem
Ailemi seviyorum
![]()

Konu üyelerin genel isteği üzerine gereksizler bölümüne taşındı ki bence de yeri burası.
Buyurun beyler, muhabbet serbest... (Kurallar dahilinde tabii)


