iphone IOS 4.0 güncellemesi yapan varmı....!!!

Sponsorlu Bağlantılar

maktama

maktama

Üye
:nono:inşallah 4 üncüsünüde alırız.(allah herkese nasip etsin super cihaz..)

:megafon:ayrıca kardeşim şunu düşünecek olursak.adamlar bir sonraki güncelleme ile bu sorunu cözücez diyorlar.bu me demek sence yani üründe teknik olarak bi arıza yok sadece yazılımsal bi sorun var.teknik olarak bi sorun olsa piyasadan geri toplatırlar.yazılımsal bi sorundada iphone4 de yüklü olan ios4 ü sen iphone 3gs ye yüklüyorsun bu nedemek yani o sorun artık sendede var.çünkü tasarım olarak iphone 4 gibi görünmesede yazılım olarak 4 oluyor.
:nono:bir de konuyu bu yönden degerlendirmeni riCA ediyorum..:bann:


Arkadaşım, iphone4lerde metal kasa anten görevi gördüğü için ve insan vücudu da iletken olduğu için bu sorun yaşanabiliyor. Senin iphone3g ya da 3gs'nin antenin anteni yazılımla kasaya bağlanamayacağına göre daha fazla teori üretmene, yanlış fikirler sunup insanları istemeden de olsa yanıltmana gerek yok diye düşünüyorum.
Sonuç olarak yanlışsın ve bu yanlışını göstermemize rağmen halen savunmaktasın, bir de bu yönden düşün, eğer yapabilirsen tabii ki!!!...
 


theceme

Üye
ben güncelleme yaptım herşey iyi güzel ama mms gönderemıyorsunuz öyle bi menü yok
 
*Slayer*

*Slayer*

Üye
Şİmdi bu 3Gs ios4 var jailbreakı bumudur? y.içi turkcellden aldım.
Arkadaşlar herkesin bilmesi için yazıyorum bu yazıyı. Iphone 3G 16 GB kullanıcısıyım ve telefonum Türkiye den alınmış olup faturalı ve kayıtlıdır. Daha önce jailbreak 3.1.3 kullanıyordum ve 1 gecelik sabahlayarak yaptığım araştırma sonucu bugün telefonuma IOS 4 yükledim. Telefonum kayıtlı olduğu için unlock gibi bir sorunum olmadığı için bu riski göze aldım. Ardından redsnow aracını kullanarak telefonuma jailbreak işlemini uyguladım. Hiçbir sorun yada aksilikle karşılaşmadan gayet güzel çalıştı. Cydia kuruldu ve ardından bütün uygulama ve programlarımı tekrar yükledim ve sorunsuz kullanıyorum. IOS 4 gerçekten çok hoş ve kullanışlı olmuş. Eskiden birçok uygulama olduğu için sayfa sayfa gezerek arıyordum. Şimdi ise klasörler oluşturarak uygulamaları içlerine atarak kategorilendirip kolayca erişebiliyorum. Birde benim gözlemlediğim daha stabil çalışıyor yani eski işletim sistemi 3.1.3 e göre biraz daha hızlı gibi geldi bana. Multitasking özelliği ile çok daha kullanışlı hale gelmiş diyebilirim. Özellikle de Navisgasyon kullanırken geçiş yapabilmek güzel. Herkese tavsiye ederim. Umarım burada yazdıklarım sizler için faydalı olur.
Yapmanız Gerekenler

1-)ITUNES 9.2 İndirin ve Bilgisayarınıza Kurun

2-) IOS 4 bilgisayarınıza indirin.


3-)RedSnow' u Bilgisayarınıza İndirin.


-Bu araçları bilgisayarınıza indirdikten sonra 3.1.3 yada farklı biz yazılıma sahip telefonunuza öncelikle orjinal haliyle IOS 4 yükleyin. (Önemli Not: Bu işlemleri yapmadan önce telefonunuzun Back-Up ını almayı sakın unutmayın. Aksi taktirde bütün herşeyiniz silinecektir.)

-Bu işlemin ardından RedSnow programını çalıştırın. Programı çalıştırdığınızda karşınıza bir sihirbaz çıkacak ne neleri seçmeniz gerektiğini soracaktır. Herhangi bir değişiklik yapmadan ileri diyebilirsiniz. Browse bölümünde İndirmiş olduğumuz IOS 4 yazılımını seçiyoruz ve ileriyi tıklıyoruz.

-Bu işlemden sonra RedSnow sizi DFU moda geçmeniz için yönlendirecektir. Direktiflere uyarak zamanında DFU moda geçtiğiniz anda telefonunuza yüklenmeye başlayacaktır.

(Önemli Not: Bu işlemler belirttiğim gibi Türkiye den alınmış kayıtlı ve faturalı IPHONE 3G 16 GB' de uygulanmış ve çalıştırılmıştır. Ancak sizin de bildiğiniz üzere bu işlemlerin riski vardır ve her zaman her telefonda olacağı garanti edilemez. Burda yazılanlardan dolayı herhangi bir sorun ile karşılaşan kişilerin herhangi bir hak talep etmeleri gibi bir durum söz konusu olamaz.)

--------------- Ekleme ---------------

selam kardeş ben yeni apple kullanıcısıyım. Elimde 3gs 32gb var. Y.içi turkcellden aldık. Şimdi sana birşey soracam.
1- Telefonda 4.0 yüklü birinci linki indirmesem olurmu
2-Unlock dediğiniz nedir?
3-Back-up nedir? Nasıl yapılır?
Yukardakilerin cevabını verirsen sevirim. Şimdiden Teşekkür ederim:hmmm
Arkadaşlar herkesin bilmesi için yazıyorum bu yazıyı. Iphone 3G 16 GB kullanıcısıyım ve telefonum Türkiye den alınmış olup faturalı ve kayıtlıdır. Daha önce jailbreak 3.1.3 kullanıyordum ve 1 gecelik sabahlayarak yaptığım araştırma sonucu bugün telefonuma IOS 4 yükledim. Telefonum kayıtlı olduğu için unlock gibi bir sorunum olmadığı için bu riski göze aldım. Ardından redsnow aracını kullanarak telefonuma jailbreak işlemini uyguladım. Hiçbir sorun yada aksilikle karşılaşmadan gayet güzel çalıştı. Cydia kuruldu ve ardından bütün uygulama ve programlarımı tekrar yükledim ve sorunsuz kullanıyorum. IOS 4 gerçekten çok hoş ve kullanışlı olmuş. Eskiden birçok uygulama olduğu için sayfa sayfa gezerek arıyordum. Şimdi ise klasörler oluşturarak uygulamaları içlerine atarak kategorilendirip kolayca erişebiliyorum. Birde benim gözlemlediğim daha stabil çalışıyor yani eski işletim sistemi 3.1.3 e göre biraz daha hızlı gibi geldi bana. Multitasking özelliği ile çok daha kullanışlı hale gelmiş diyebilirim. Özellikle de Navisgasyon kullanırken geçiş yapabilmek güzel. Herkese tavsiye ederim. Umarım burada yazdıklarım sizler için faydalı olur.
Yapmanız Gerekenler

1-)ITUNES 9.2 İndirin ve Bilgisayarınıza Kurun

2-) IOS 4 bilgisayarınıza indirin.


3-)RedSnow' u Bilgisayarınıza İndirin.


-Bu araçları bilgisayarınıza indirdikten sonra 3.1.3 yada farklı biz yazılıma sahip telefonunuza öncelikle orjinal haliyle IOS 4 yükleyin. (Önemli Not: Bu işlemleri yapmadan önce telefonunuzun Back-Up ını almayı sakın unutmayın. Aksi taktirde bütün herşeyiniz silinecektir.)

-Bu işlemin ardından RedSnow programını çalıştırın. Programı çalıştırdığınızda karşınıza bir sihirbaz çıkacak ne neleri seçmeniz gerektiğini soracaktır. Herhangi bir değişiklik yapmadan ileri diyebilirsiniz. Browse bölümünde İndirmiş olduğumuz IOS 4 yazılımını seçiyoruz ve ileriyi tıklıyoruz.

-Bu işlemden sonra RedSnow sizi DFU moda geçmeniz için yönlendirecektir. Direktiflere uyarak zamanında DFU moda geçtiğiniz anda telefonunuza yüklenmeye başlayacaktır.

(Önemli Not: Bu işlemler belirttiğim gibi Türkiye den alınmış kayıtlı ve faturalı IPHONE 3G 16 GB' de uygulanmış ve çalıştırılmıştır. Ancak sizin de bildiğiniz üzere bu işlemlerin riski vardır ve her zaman her telefonda olacağı garanti edilemez. Burda yazılanlardan dolayı herhangi bir sorun ile karşılaşan kişilerin herhangi bir hak talep etmeleri gibi bir durum söz konusu olamaz.)

--------------- Ekleme ---------------

DFU nedir bunuda sorayım
 
maktama

maktama

Üye
Şİmdi bu 3Gs ios4 var jailbreakı bumudur? y.içi turkcellden aldım.

--------------- Ekleme ---------------

selam kardeş ben yeni apple kullanıcısıyım. Elimde 3gs 32gb var. Y.içi turkcellden aldık. Şimdi sana birşey soracam.
1- Telefonda 4.0 yüklü birinci linki indirmesem olurmu
2-Unlock dediğiniz nedir?
3-Back-up nedir? Nasıl yapılır?
Yukardakilerin cevabını verirsen sevirim. Şimdiden Teşekkür ederim:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

DFU nedir bunuda sorayım

1) cevabım yok
2) unlock sim kilidinin kırılmasıdır ama sen türkcellden aldığın için gerek yok. O konuda rahatsın yani:)
3) backup telefonu bilgisayara bağlayıp itunes ile eşzamanlama yapman demektir.

DFU açılımını bilmesemde servis modu gibi birşeydi sanırım, nasıl DFU moduna alındığını şimndi hatırlamıyorum, bu forumlardan ya da googldan aratırsan hemen bulabilirsin.
 

argentosoma

Üye
selam kardeş ben yeni apple kullanıcısıyım. Elimde 3gs 32gb var. Y.içi turkcellden aldık. Şimdi sana birşey soracam.
1- Telefonda 4.0 yüklü birinci linki indirmesem olurmu
2-Unlock dediğiniz nedir?
3-Back-up nedir? Nasıl yapılır?
Yukardakilerin cevabını verirsen sevirim. Şimdiden Teşekkür ederim:hmmm

-Öncelikle şunu belirtmek isterim benim jail break işlemini yaptığım telefon Iphone 3G 16 GB modelidir. Senin telefonun ise Iphone "3GS" 32 GB burdaki model farkına dikkatini çekmek isterim. Her ne kadar Redsnow un readme dosyasında 3GS içinde yapılabilir diye yazsa da kesin olur yada sorun yaşamazsın diyemiyorum. Çünkü benim kullandığım model 3G.
-Telefonunda 4.0 yüklü olsa bile elinde birinci linkteki dosya olmadan jailbreak işlemini uygulayabilmen malesef mümkün değil. Çünkü RedSnow jailbreak işlemini yapman için OS 4 dosyasını browse yaparak seçmeni isteyecektir. Aksi halde bir sonraki işleme geçebilmen mümkün olmaz.
-Unlock yurt dışından alınmış olan telefonların Türkiyedeki sim kartların burdada çalışması için yapılması gereken bir işlem ve senin telefonun kayıtlı olduğu için böyle bir sorunun olmayacaktır.
- Back Up ise cep telefonunun bütün hafızasının bilgisayarına kaydedilmesi ( Telefonunda Kişiler, Uygulamalar, Oyunlar vs.) Back Up işlemini Itunes' dan yapabilirsin. Itunes programını biraz kurcalarsan çok rahat bulabileceğine inanıyorum.

Jailbreak uygulaması daha önce de yazdığım gibidir. Uygulanmış denenmiş ve de çalıştırılmıştır. Artık gerisi sana kalmış. Ben riskini göze alıyorum ve sorun olmaz diyorsan deneyebilirsin. Keşke biraz daha bekleseydin telefonu almak için çünkü IPHONE 4 yurtdışında satışa sunuldu ve kapış kapış satılıyor. IPHONE 4' ün teknik özellikleri eski modellere göre çok daha üstün. Artık almışsın bize de iyi günlerde kullan demek düşer. Umarım yazdıklarım işini görür.
 
*Slayer*

*Slayer*

Üye
Telefonu ben babamla takas ettim. Babamın amerikada arkadaşı var yalnış hatırlamıyorsam 190$ a getirecekti 2 tane:D 1 tanesine ben kesik atarım:D
-Öncelikle şunu belirtmek isterim benim jail break işlemini yaptığım telefon Iphone 3G 16 GB modelidir. Senin telefonun ise Iphone "3GS" 32 GB burdaki model farkına dikkatini çekmek isterim. Her ne kadar Redsnow un readme dosyasında 3GS içinde yapılabilir diye yazsa da kesin olur yada sorun yaşamazsın diyemiyorum. Çünkü benim kullandığım model 3G.
-Telefonunda 4.0 yüklü olsa bile elinde birinci linkteki dosya olmadan jailbreak işlemini uygulayabilmen malesef mümkün değil. Çünkü RedSnow jailbreak işlemini yapman için OS 4 dosyasını browse yaparak seçmeni isteyecektir. Aksi halde bir sonraki işleme geçebilmen mümkün olmaz.
-Unlock yurt dışından alınmış olan telefonların Türkiyedeki sim kartların burdada çalışması için yapılması gereken bir işlem ve senin telefonun kayıtlı olduğu için böyle bir sorunun olmayacaktır.
- Back Up ise cep telefonunun bütün hafızasının bilgisayarına kaydedilmesi ( Telefonunda Kişiler, Uygulamalar, Oyunlar vs.) Back Up işlemini Itunes' dan yapabilirsin. Itunes programını biraz kurcalarsan çok rahat bulabileceğine inanıyorum.

Jailbreak uygulaması daha önce de yazdığım gibidir. Uygulanmış denenmiş ve de çalıştırılmıştır. Artık gerisi sana kalmış. Ben riskini göze alıyorum ve sorun olmaz diyorsan deneyebilirsin. Keşke biraz daha bekleseydin telefonu almak için çünkü IPHONE 4 yurtdışında satışa sunuldu ve kapış kapış satılıyor. IPHONE 4' ün teknik özellikleri eski modellere göre çok daha üstün. Artık almışsın bize de iyi günlerde kullan demek düşer. Umarım yazdıklarım işini görür.
 

super2000

Üye
redsnowdan jailbreak yapmaya çalışıyorum this mc model ipod touch 2g diyor bir türlü yapamadım yardım edebilir misiniz ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bildiğim kadarıyla mc modellere olmuyor.sürüm 4.0 mı?
 
*Slayer*

*Slayer*

Üye
nadir birşey sorcm arkadas vermiş ya ios4u bilgisayarına indirin diye. onu indirdiğimde itunes indi:( yardımcı olabilirsen sevinirim
 
carantinas

carantinas

Üye
walla bende 3gs 3.1.3 jbli os4 yukseltmeyi dusunuorm ama korkuyorum jb beklemeyide istemiyorum..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
orjinal yurdışı sim kartınız yoksa hiç denemeyin.
 
carantinas

carantinas

Üye
argentosoma kardes bi yontem onermısın ama bu sistem 3gs lerde de calısır mı yoksa sadece 3g mi oluyor bu arada nadir snein indirdigin hazır hacklenmis os4 firmware i duzgun calısıor mu bakarsın icine biri keylogger felan gomer o saman ne yapcaz?

--------------- Ekleme ---------------

ve bu arada bende ki orjinal tr den alınma..

--------------- Ekleme ---------------

argentosoma kardesim onerdigin yontem olmuyor redsnow firmware kabul etmiyor nasıl becerdin anlamadımç
 

baltaci11

Üye
bende 3G var itunesten sürümünü güncelledim ve gayatte memnunun tavsiyede ederim.
 
memoli_xx

memoli_xx

Üye
arkadaslar ben yurd dişi ve unloclu tlime kurdum sorunsuzca yukledim ve unlocku kurdum ipone 3g 8gb görsellik olarak güzel tek sorun birazcik yavaslamasi
NOT: firmware yi ve kirma işlemini baska bir siteden gerceklestirdim itunesten inen firmwarede sorun cikiyormus kirma amacli.
 
ExceptionaL

ExceptionaL

Üye
[ipod] & [iPhone 2G,3G] için iOS4.0 jailbreak & unlock çıktı buradan konuya bakabilirsiniz.:D
 


Üst Alt