dundaryunus
Üye
iphone IOS 4.0 güncellemesi yapan varmı....!!!
slm arkadaşlar son güncelleme sürümü hakkında bilgisi olan varmı..
sürümü 4 e yuksellettikten sonra jealbreak yapan varmı
varsa yolu yöntemi nasıl
bilgilendirirseniz sevinirim.
bende 3.1.3 jealbreak var (( unlock SUZ ))
yardımlarınızı bekliyorum.hiç olmadı yükleyip bekleyeceğim.


sürümü 4 e yuksellettikten sonra jealbreak yapan varmı
varsa yolu yöntemi nasıl
bilgilendirirseniz sevinirim.
bende 3.1.3 jealbreak var (( unlock SUZ ))
yardımlarınızı bekliyorum.hiç olmadı yükleyip bekleyeceğim.



3g 8gb jb 4 os fw
Sizede tavsiye ederim

buyur kardeş oku........

Öyle bir olayın sende gerçekleşebilmesi için iphone4'E sahip olman gerekli
Yani bence ilk önce sen oku biraz
