iphone IOS 4.0 güncellemesi yapan varmı....!!!

Sponsorlu Bağlantılar

dundaryunus

dundaryunus

Üye
    Konu Sahibi
iphone IOS 4.0 güncellemesi yapan varmı....!!!
slm arkadaşlar son güncelleme sürümü hakkında bilgisi olan varmı..

sürümü 4 e yuksellettikten sonra jealbreak yapan varmı

varsa yolu yöntemi nasıl

bilgilendirirseniz sevinirim.

bende 3.1.3 jealbreak var (( unlock SUZ ))

yardımlarınızı bekliyorum.hiç olmadı yükleyip bekleyeceğim. :aha::aha::aha:
 


kaan_tk

Üye
ben yapyım güzell oldu cogu seyiii degidti performansı artı diye bilirim hack olayı daha yok cıkmadı önumuzdekiay cıkıcakmıs jealbreak arkadaşim
 

yunuser67

Üye
Bende dün aksam kurdum yeni versiyonu ve sorunsuz çalışmakta
Ancak jb daha çıkmadı haftaya sanırım çıkacakmış. Bu arada 4os U çok farklı bulamadım özellikle multitasking olayı. MSN desin çıkınca kapanıyor. Bastan tekrar uğraş dur. Sadece ağ bağlantısı kapama ve klasorleme olayı hoşuma gitti. Pişman gibiyim sanki çünkü navigasyonlarm filan gitti. O kadar uğraşmıştım jb filan neyse beklicez artık...
 
bejum3

bejum3

Üye
evet ben yaptim oldu telefonum 3g 16gb.su anda sadece 3g lerde oluyor onuda soylim. once orjinal ios 4.0 yukleyin sonra redsnow orjinal firmware gosterip tekrar yukleyin anlatim burda: kernekli arkadasa tsk.lutfen dikkatlice okuyun anlatilanlari. kolay gelsin
 
elizkundura

elizkundura

Üye
yok jb cıkmış hatta cydaiaya girin orda for ios 4 bile diyor dev team jb yi cıkardı ama cok kişi denemedigi için şu ana sadece beklemede
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben custom firmware kurdum ve ultrasnow ile unlock yaptım şu an sorunsuz kullanıyorum..
 
Dj_RaPToR_06

Dj_RaPToR_06

Üye
ben yaptım arkadasm jb de yaptım on numara herkese tawsıyem :D 3g 8gb jb 4 os fw :D redsnoww :D
 
zed313

zed313

Üye
Bende dün aksam kurdum yeni versiyonu ve sorunsuz çalışmakta
Ancak jb daha çıkmadı haftaya sanırım çıkacakmış. Bu arada 4os U çok farklı bulamadım özellikle multitasking olayı. MSN desin çıkınca kapanıyor. Bastan tekrar uğraş dur. Sadece ağ bağlantısı kapama ve klasorleme olayı hoşuma gitti. Pişman gibiyim sanki çünkü navigasyonlarm filan gitti. O kadar uğraşmıştım jb filan neyse beklicez artık...
telefonun 3gs mi 2g yada 3g mi ?
 
dundaryunus

dundaryunus

Üye
    Konu Sahibi
ben custom firmware kurdum ve ultrasnow ile unlock yaptım şu an sorunsuz kullanıyorum..

slm.
ben hala kurmadım çünkü dev team çıkardıgı jb beta sürümü için sizinkiler bete sürümümü yoksa en son yayınlanan örjinal sürüm mü??
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben yapmadım bir yerden buldum.. bunu yani..
 

lacomparsita

Üye
*Slayer*

*Slayer*

Üye
ben güncelledim çok beyendim:) Sizede tavsiye ederim
 

kemal28

Üye
Slm Benimki yurt dışından geldi 3Gs 32gb benimkine bi arkadaş 4.0 yükledi jb yaptı unlock yaptı çok deli bişi oldu.
Ama ben halen pc den indirdiklerimi yükleyemiyorum?? :(
 
dundaryunus

dundaryunus

Üye
    Konu Sahibi
şimdi indirip yükleyeceğim bakalımn nasıl olacak.olmadı jb için beklerim napim merak ettim nasıl bişe..


ayrıca güncelleme sonrası 4.0 da sol ele alınca sinyal gücü azalıyormus menü arsı geçiş.yeni bir sürüm gelecekmiş 4.0.1 diye..
 
Dj_RaPToR_06

Dj_RaPToR_06

Üye
şimdi indirip yükleyeceğim bakalımn nasıl olacak.olmadı jb için beklerim napim merak ettim nasıl bişe..


ayrıca güncelleme sonrası 4.0 da sol ele alınca sinyal gücü azalıyormus menü arsı geçiş.yeni bir sürüm gelecekmiş 4.0.1 diye..


kım salladı kardes ole bıse olması mumkun deıl ne sol elı ya :D ıphone senın sol elıne aldıqını nerdn anlıcak :D:islik
 
minutari

minutari

Üye
Os4 için jailbreak (3Gs) olayını bilen konu açıp anlatsın arkadaslar. Çok sevaba girer. Bizzat ben üç sure okurum ölmüşlerine...
 
dundaryunus

dundaryunus

Üye
    Konu Sahibi
kım salladı kardes ole bıse olması mumkun deıl ne sol elı ya :D ıphone senın sol elıne aldıqını nerdn anlıcak :D:islik


:nono:buyur kardeş oku........:bann: :naughty::naughty::naughty: :aha:

iPhone 4'ün Sinyal Güçü Sorunu, iOS 4.0.1 Güncellemesi İle Çözülecek!

Apple’ın ilk günden bir buçuk milyon gibi devasa bir satış rakamına ulaşan yeni mobil akıllısı iPhone 4’ün sinyal çekim gücü için bir çözüm bulundu. Steve Jobs’un telefonu doğru tut gibi sert mizacı karşısında şaşkına uğramayı başaran tüketiciler için yayınlanacak iOS güncellemesi ile birlikte işletim sistemi 4.0.1 güncellemesine terfih edecek.


( Steve Jobs, sorunu kabüllenecek mi? )

Apple’ın yardım forumlarında yer alan bilgilere göre önümüzdeki hafta içerisinde yayınlanacak olan bu güncelleme ile birlikte iPhone 4’ün daha iyi ve daha temiz bir sinyal gücü almasına olanak sağlanırken, cihazın menüler arasında geçişiyse hızlandırılacak. Bildiğiniz gibi iPhone 4 sol elle tutulduğunda sinyal seviyesi oldukça düşüyor. Apple şimdilik bu güncelleme ile ilgili henüz bir bilgi vermesede, en geç bu hafta içerisinde resmi bir duyuru yayınlayabilir.


Teknoloji Haberleri | Gönderen: DeadSiLeNCe | Tarih: 28.06.2010 - 02:05:21​
 
maktama

maktama

Üye
:nono:buyur kardeş oku........:bann: :naughty::naughty::naughty: :aha:

iPhone 4'ün Sinyal Güçü Sorunu, iOS 4.0.1 Güncellemesi İle Çözülecek!

Apple’ın ilk günden bir buçuk milyon gibi devasa bir satış rakamına ulaşan yeni mobil akıllısı iPhone 4’ün sinyal çekim gücü için bir çözüm bulundu. Steve Jobs’un telefonu doğru tut gibi sert mizacı karşısında şaşkına uğramayı başaran tüketiciler için yayınlanacak iOS güncellemesi ile birlikte işletim sistemi 4.0.1 güncellemesine terfih edecek.


( Steve Jobs, sorunu kabüllenecek mi? )

Apple’ın yardım forumlarında yer alan bilgilere göre önümüzdeki hafta içerisinde yayınlanacak olan bu güncelleme ile birlikte iPhone 4’ün daha iyi ve daha temiz bir sinyal gücü almasına olanak sağlanırken, cihazın menüler arasında geçişiyse hızlandırılacak. Bildiğiniz gibi iPhone 4 sol elle tutulduğunda sinyal seviyesi oldukça düşüyor. Apple şimdilik bu güncelleme ile ilgili henüz bir bilgi vermesede, en geç bu hafta içerisinde resmi bir duyuru yayınlayabilir.


Teknoloji Haberleri | Gönderen: DeadSiLeNCe | Tarih: 28.06.2010 - 02:05:21​

Çok güldüm yaaa, YOksa sende iphone 4 mü var?!!:D:D:ah Öyle bir olayın sende gerçekleşebilmesi için iphone4'E sahip olman gerekli:d: Yani bence ilk önce sen oku biraz:bye2::bann:
 


Üst Alt