minoo
Üye
aynenVay beeburayamı gelmek istiyorsun
![]()

--------------- Ekleme ---------------
ya da Gazi üni
İstnbl da olur bni alırlarsa tbi 
aynenVay beeburayamı gelmek istiyorsun
![]()

İstnbl da olur bni alırlarsa tbi 
ne başım patlicak minnoş en önde beni qörürsünAraştırdın demek
--------------- Ekleme ---------------
buralarda çok protesto ve miting oluyo başın patlar![]()

Aziz senin bitti mi yoksa sen de girecek misin bu sınava![]()


saol Mertcmbaşarılarr................
Aziz™;2405938' Alıntı:teşekkür ederim kardeşim..![]()

