LYS'de tüm öqrencilere başarılar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Geldk :ehe
çok ii de dqildi kötü de deqildi.orta şeker :ehe
 


Revengeful

Emekli Yönetici
orta şeker yetmio işte :D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
qelecem qelecem :eller:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Anılll senin için özel olarak geç yapacaklar :ehe kıymetini bil git çalış biraz daha :D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Anil tam sicaqa kaldi :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Anılll senin için özel olarak geç yapacaklar :ehe kıymetini bil git çalış biraz daha :D

Yok hacım ondan değil:D.Bu dil sınavı onun için saati farklı.

Anil tam sicaqa kaldi :ehe
Sıcak mı:s
Sınava girdiğimde 21 derece idi.Bir dolu yağdıki.. şu an 10 derece.DondumT-shirtle:D
..
Bu arada 80 soru vardı hiçbir ingilizce kaynağının ağzını açmadan,sadece okulda ve denk gelen turist ablalardan:D öğrendiğim kadarı ile girdim sınava..
60 soru işaretleyebildim:D

Yani bir nevi hobi olarak girdim sınava:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kötü geçmiş belli serverda gördük :hmmm :hmmm
 
Aziz™

Aziz™

Üye
benimde pek iyi geçtiği söylenemez..:s
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Oo iiymş bzm Anıla bak sen hele :ehe
Aziz qardş üzülme ayni yolun yolcusuyuz :D
 
zibidi39

zibidi39

Üye
boku yedık :D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
:zuhaha: aynen óyle :haha:
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Aziz™

Aziz™

Üye
:ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
benım mat2 15dakıkada bıttı:ehehaftaya bakalım nolcak o da 5 dakıka sürer
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
off qeleceqimzin kötü olmasyla dalqa qeçer duruma qeldik :D
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Bu gün sınava giren arkadaşlarıma başarılar :oke:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ay benım sınav pazar:eheunutmusum..herkese basarılar:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt