arkadaşlar sertifika ile ilgili problem lütfen bir bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

onur936

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sertifika ile ilgili problem lütfen bir bakın
arkadaşlar forumda baktım yalnız çok karışık anlatılanlar eminim benim gibi birçok kullanıcıda anlayamamıştır açıkca söylüyorum bu telefon konularında pek başarılı değilimdir:) bu yüzden sizden ricam ayrıntılı olarak anlatmanız en ince ayrıntısına kadar rica ediyorum:) telefonuma birçok program attım ve bunların bir kısmında "güvenilmiyen bir sağlayıcıdan alınan korumalı bir nesne yüklenemez" diyor ve yüklenmiyor biliyorumki bir çoğunuz bu problemi çözdünüz ve sizlerden ricam "ayrıntılı" bir şekilde bana yardımcı olmanız neyi nereye atıcam neyi nereden silicem hepsini anlatmanız ayrıca sertifika falan filanda yazıyor bunuda bazı arkadaşlar imei nolarını bazı program ya da sitelere vererek halletmiş ama ben buna güvenmiyorum ve yapmamda sizlerden ricam şu işime bir el atın hep beraber halledelim:) gerekirse özelden(msnden) de görüşebiliriz şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkür ederim:) bu arada telefonum 5800 dır:) Lütfen yardımlarınızı esirgemeyin bu kardeşinizden:)
 


snndrsn

snndrsn

Üye
binpda security manager denedin mi kardeş ben de n73'e kurdum bu programı her türlü sertifika sorununu halletti ama 5700'a kurdum bi işe yaramadı belki 5800'da işe yarar
 

onur936

Üye
    Konu Sahibi
binpda security manager denedin mi kardeş ben de n73'e kurdum bu programı her türlü sertifika sorununu halletti ama 5700'a kurdum bi işe yaramadı belki 5800'da işe yarar

aga hiçbişey denemedim çünkü anlamıyorum ayrıntılı bir şekilde anlatım rica ediyorum bilenlerden:bilmm
 
snndrsn

snndrsn

Üye

aga burdan belki bişeyler yaparsın biraz araştırdım 5800 için telefona program atarak olmuyo galiba
 

onur936

Üye
    Konu Sahibi

aga burdan belki bişeyler yaparsın biraz araştırdım 5800 için telefona program atarak olmuyo galiba


aga çok teşekkürler yardımın için ama ben v50ye geçtim çok memnunum şuanda yinede teşekkür ederim zahmet edipte yardım ettiğin için çoğu İNSAN onuda yapmıyor:bigstar:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt