Skyfire Türkiye için Skyfire by ARES

Sponsorlu Bağlantılar

yesim53

yesim53

Üye
teşekkürlerrr :)
 


selcuk_04

Üye
çok sağol sonunda oldu videoları izleyebiliyorum artık.Sende olmasan napardım ben :D bazen kasıo ama okadarda olsun good
 

fur_123

Üye
slm arkadaşlar bende n 95 var skyfire yükledim ama nasıl çalışır hiç bilmiyorum yardımci olun lütfen şimdiden teşekkürler
 

saykomana

Üye
Kardes Sİngtool resmin de en alttaki sekme de gözat deyince hangi sini koycaz seninkinde HellooX2 sertifikalı... gibi bişe var ama indirdiğim dosyalara bu yok. Birde bunu krunca tel garantiden çıkmıyo dimi?
 

ARES_scx

Üye
    Konu Sahibi
Kardes Sİngtool resmin de en alttaki sekme de gözat deyince hangi sini koycaz seninkinde HellooX2 sertifikalı... gibi bişe var ama indirdiğim dosyalara bu yok. Birde bunu krunca tel garantiden çıkmıyo dimi?
bunu yüklemekle telefon garantiden çıkmz. istediğiniz zaman uninstall edebirsiiz.

sertifikanı aldınsa Hellox programının unsigned versiyonun bul ..

googleda arat " hellox2 unsigned download" diye arat çıkar.
veya burdan indir link :


sonra signtool ile bu helloxu kendi aldığın .cer ve . dosyaları ile signed yap. ve bu helloxsigetli olan

sis dosyasını cebe at ve kur. hellox kurduktan sonra çalıştır rompatcher diye bir dosya kurulacak bu prgoramda installserveri yeşi renkli hale getir yani 1 sefer tıkla .artı tüm imzaszı sertifikasız programları kurarsın.
kolay gelsin..
 

gkhn_fb_1907

Üye
n79 sertıfıka sorunu verıo acıl yardm arkadaslar msj atın sımdıden tesekkurler
 

ARES_scx

Üye
    Konu Sahibi
n79 sertıfıka sorunu verıo acıl yardm arkadaslar msj atın sımdıden tesekkurler
telefonun hakli değil se kendine ait sertifikanla sertifikalatman gerekir.

Telefonuna ait .cer ve . dosyaları ile sertifika alman gerekir. önceki sayfalarda sertifika almak hakkında bilgiler verildi ordan yapabilrsin.veya forumda arat OPDA dan sertifika almak şeklinde arat.sorunu öyle çözersin
 

saykomana

Üye
Ben singtool programında en alttaki sing sekmesine ne koycaz diodum.senin verdiin linkteki unsigned i koydum zaten resimdeki ki bi ama sing yeri boş
linkteki resimdede işaretlerdim
 

Mikado_suphi

Üye
ewet arkadaşlar sertifikası olmayan sertifika alsın çok basit ama birgün beklemek lazım. Bu sitede istediğiniz herşeyi arama bölümüne yazarak bulabilisiniz. Buna dikkat pres dosyası bütün bunlara zahmet vermeden ulaşa bilirsin kopyala yapıştır ile hemen çalışıyor tek yapman gereken arama bölümüne skyfire kuramıyorum yazman çıkan mesajlarda link verilmiştir. Bundan daha basit emin olun.
 
everest11

everest11

Üye
tek turkıye ıcın sorunu cozmez dıger ulkeler turkıyeden daha sorunlu ornek almanya
 

anyy_ra

Üye
5800 xm de sorunsuz çalışmaktadır.
 
futbol123

futbol123

Üye
sağolasın
 

saykomana

Üye
Benim sorduğum yer sing yaptıktan sora kaydedilecek yermiş.bendede sorunsuz çalıştı.youtube a rahat rahat giriyorum. fizy.com dan müzik bile dinleyebildim. online oyun bile açıyo.şimdiye kadar kullandığım en iyi tarayıcı :D bu arada tel nokia E71
 
saerox1

saerox1

Üye
5800xm bende çalışmadı
 

evrenkarabulut

Üye
arkadasım tesekkurler sertifikalastırdıktan sonra deniyecem hata veriyor
 

balyoz61

Kapalı Hesap
müthişsin tşkr
 

memocih

Üye
saol kardeşim
 
kutukak

kutukak

Üye
Kurulumda sürekli dahili bileşen hatası alıyorum :s Sistemim hackli hiç bir dosyada bu uyarıyı almadım nasıl kurabilirim?
 

mrzoglu

Üye
evet kardeş sertifika nası alınyr
 

ARES_scx

Üye
    Konu Sahibi
evet kardeş sertifika nası alınyr

önceki sayfalarda resimli olarak anlatılmıştır.( 2.sayfada ) ordan adım adım yapabilrisin.

--------------- Ekleme ---------------

Kurulumda sürekli dahili bileşen hatası alıyorum :s Sistemim hackli hiç bir dosyada bu uyarıyı almadım nasıl kurabilirim?

çok ilginç bir durum. öyle bir hata vermemesi lazım .hangi firmwareyi kullanıyorsun. daha önce sisteme entegre edilmiş olması imkansız.

eğer telefonun firwaresinde bu program varsa ancak dahili bileşen hatası verir. başka türlü olamz. veya daha önce skyfire kurmuşsan onu kaldır.(uninstal yap) .. sonra bunu kur düzelmesi gerekir. :oke:
 


Üst Alt