Arkadaslar benim makınamdamı sorun var acaba? singtool.exe tıkladıgımda çalışmıyor Uygulama hatası veriyor Neden acaba?

aynen aertifika hatası diyor telefonu hacklemeye de gerek yok5800 da ben denedim olmuyor baglantı sorunu var dıyor.bide verdigin program sertifikasız.
wifi ile baglansa zaten ne gerek varki bilgisayarla baglansın madem wifi şartHackli telefonlarda çalışıyor..veya kendi sertifikanızlada sartifikalarsanız oluyor.
birde kurulduktan sonra change connectionsatn tıklayın . wifi ile de bağlanırsınız.Bağlantı sorunu olmaz
