5530 v30 Güncelleme Yayınlandı!

Sponsorlu Bağlantılar

Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
5530 v30 Güncelleme Yayınlandı!
Güçlü donanımsal özelliklerinin yanı sıra 5. Sürüm Symbian işletim sistemine sahip olan telefon için yeni bir firmware yayınlandı. V20 versiyonunun ardından V30 ile telefonda karşılaşılan birçok hata giderilmiş. Nokia Software Upadeter'ın yanı sıra FOTA ile de gerçekleştirilebilen güncelleme işlemi diğer firmware versiyonlarında olduğu gibi kullanıcı verilerini korumayı amaçlayan UDP fonksiyonuna sahip.


Güncelleme ile giderilen sorunlar ise şu şekilde sıralanıyor:
- Nümerik klavye ile karakter girişlerindeki karakter atlamaları
- V20 sonrasında yaşanan tuş tonu problemleri
- Şarj esnasındaki arkaplan aydınlatması
- Wi-Fi ile yapılan bağlantılardaki YouTube hataları
- Ayarlar ekranın kaydedilmemesi


Arkadaşlar ben hemen deniyorum sonucu size bildiririm ;)

işte bir video:


nasıl yapılacağına gelince pcde nokia software updaterin kurulu olması lazım(telefonu alırken mini bir cd veriyolar onda war...)sonra telimizi bilgisayara pc suite ile bağlayın ve programından yugun adımları takip ederek telefonunuzu güncelleyin ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus3787, pessimistvhdt ve efe-


nuh096

nuh096

Üye
vay vay en sonunda cikti hep bunu bekliyordum :)

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar ben yükledim bomba :)
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
aynen sensör çok hassass sanki seste biraz iyileştirme de war shazam ve ovi senk. uygulamaları eklenimiş menüyede kinetic scroll özelliği eklenmiş tawsiye ederim :)
 

Serkan``

Üye
Sensör ve scroll konusunda harika iş yapmışlar zaman kaybetmeden yükleyin derim. =)
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
cidden süper olmuş.Müzik menüsü felan degismis.Gizle secenegi var artık :)..
Ayrıca Kineting scroll hakkını yapıyor..Sensörlerde inanılmaz bir hızlılık var...
5800 yanında kaplumbaga gibi kalıyor..Tesekkür ediyorum maxicep topluluguna..
Beni bu konuda bilgilendirdigi ve her zaman güncel haberlerle beni yeni seylerden haberdar olmamı sagladıgı icin..
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
Bende dün gece wifi ile güncelledim teli, uzun zamandır bekliyodum. v30 gerçekten süper :)
 
Ne0

Ne0

Üye
Tam olarak cihazımı nasıl güncelleyebilirim. Şu anda V20 yüklü.. uygulamalar - Yazılım Güncelleme menüsünden mi ?
 

Serkan``

Üye
Tam olarak cihazımı nasıl güncelleyebilirim. Şu anda V20 yüklü.. uygulamalar - Yazılım Güncelleme menüsünden mi ?

Evet aynen öyle,Yazılım Güncelleme'ye gir kısa bir süre içinde ''Telefon Yazılımı'' çıkacak karşına yaklaşık 9 megabaytlık bir dosya,ve onu seçip kuruluma bırakacaksın,kendiliğinden telefon kapanıyor o süre zarfında yükleniyor.
 
Ne0

Ne0

Üye
tamam teşekkürler.. Şu anda İşleniyor diyo sadece.. Bakalım yüklicekmi :)


--------------- Ekleme ---------------

İşleniyor dedikten sonra hiçbişi olmuyo. Normal yazılım güncelleme ekranına geri dönüyor neden acaba ?
 

Serkan``

Üye
tamam teşekkürler.. Şu anda İşleniyor diyo sadece.. Bakalım yüklicekmi :)
--------------- Ekleme ---------------
İşleniyor dedikten sonra hiçbişi olmuyo. Normal yazılım güncelleme ekranına geri dönüyor neden acaba ?

Bu bende de bir ara çok oluyordu arada böyle tutukluk misali yapıyor galiba,dene birkaç kez daha,ayrıca bağlantı olması şart biliyorsun,bağlantı problemin olabilir mi ?
 
Ne0

Ne0

Üye
bağlantı'dan wlan ağına bağlanıyorum. Sonrasında yazılım güncellemesine girip yapıyorum..Ama aynı sorun :) Usb ile pc ye bağlayıp, Pc suite'den yapmam mümkünmüdür bunu acaba?
 

Serkan``

Üye
Otomatik bağlanmayı kapatın,yani her defasında bağlanacağı yöntemi sorsun,Yazılım Güncelleme'ye girdiğiniz zaman sorsun ve o zaman WLAN'ı seçin,ben de dün gece WLAN ile yaptım.

Nokia Software Updater ile güncellemek mümkün fakat hiç yapmadım öyle,programı bilgisayara kurduktan sonra sizi yönlendiriyor,yazılanları yaparak güncelleme yapılabilir USB bağlantısı kullanılarak.
 
Ne0

Ne0

Üye
Bana yazılım güncellemesine girdimi hangi bağlantı ile yükleyeceğimi uyaran pencere çıkmıyor.. Tam olarak hangi ayarları değiştirmem lazım yardımcı olurmusunuz ?
 

Serkan``

Üye
Menu > Ayarlar > Bağlantı > Hedefler > Seçenekler > Varsayılan Bağlantı'yı ''Her zaman sor'' olarak ayarlıyorsunuz.
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar saçmalamayın tabiki de nokia software updater ile güncelleyin şöyleki sizin indirdiğiniz tel.den dosya 9 mb nokia softwareden inen 144 mb...
nasıl yapılacağına gelince pcde nokia software updaterin kurulu olması lazım(telefonu alırken mini bir cd veriyolar onda war...)sonra telimizi bilgisayara pc suite ile bağlayın ve nokia software updater programından yugun adımları takip ederek telefonunuzu güncelleyin ;)
 
Ne0

Ne0

Üye
nokia software updater ile telefonu v30.0.009 sürümüne yükselttim :) Gerçekten kullanışlı iyi güzel.. Arkadaşında dediği gibi 144 Mb'Lık bir güncelleme oldu.. Güncelleme bitince valla telefon dili ingilizcede olmadı, rehberimdeki isimlerde duruordu.. Güzel oldu :)
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
ile telefonu v30.0.009 sürümüne yükselttim :) Gerçekten kullanışlı iyi güzel.. Arkadaşında dediği gibi 144 Mb'Lık bir güncelleme oldu.. Güncelleme bitince valla telefon dili ingilizcede olmadı, rehberimdeki isimlerde duruordu.. Güzel oldu :)
hayırlı olsun:evet:
 

Serkan``

Üye
Software'den yaparken bir türlü telefonu görmüyor bağlı olmasına rağmen,bekliyorum bekliyorum yok bulamıyor,sorun nedir anlamadım. =S

--------------- Ekleme ---------------

Software'den yaparken bir türlü telefonu görmüyor bağlı olmasına rağmen,bekliyorum bekliyorum yok bulamıyor,sorun nedir anlamadım. =S
 
Consul9

Consul9

Üye
    Konu Sahibi
Software'den yaparken bir türlü telefonu görmüyor bağlı olmasına rağmen,bekliyorum bekliyorum yok bulamıyor,sorun nedir anlamadım. =S

kardeş nokia software updater ın güncel olduğundan emin ol yoksa şu yazdığımdan indir,telefonun açık olacak ve pc suite ile bilgisayara bağlayacaksın mesaj ayarlarından kullanılan hafızanın telefon hafızası olduğundan emin ol, baktın yine olmuyor driverları güncelle o da olmadı usb soketinde arıza wardır bir cafe ye gidip 1:30 saate(net hızına göre değişebilir...) işini halledebilirsin ;)

--------------- Ekleme ---------------



sanırım sende bu ekran gelmiyor (bu benim v.10dan v.20ye güncellerken...)
 

Serkan``

Üye
Evet kardeş gelmiyordu bu ekran,ayrıca dediğin gibi telefondan yapılan güncelleme hikayeymiş sağ ol tecrübe oldu bana da,neyse uğraşmak istemedim bugün NokiaShop'a götürdüm halletsinler yarın öğlen alacağım,ilk yazılım için de öyle yapmıştım,kurcalamayım bir sorun çıkar falan diye.Çok teşekküler yine de yardımların içim. =)
 


Üst Alt