JokerGSM
Üye
Genel olarak Oyunlar ile ilgili...!
Özel mesajla mod lara ulaşayım dedim maalesef özel mesaj hakkımız yokmuş (anlamlı gelmedi pek)
Şöyle bir isteğim olucak...
N97 kullanıcısıyım.
Sensörlü oyunların ayrıca rağbet gördüğü sanırım aşikardır.O kadar arandım tarandım ama sensör uygulamalarının yanında sensör oyunları diye bir başlık göremedim...Rica etsem(k) bu tip bir düzenleme yapılabilirmi ?
Şöyle bir isteğim olucak...
N97 kullanıcısıyım.
Sensörlü oyunların ayrıca rağbet gördüğü sanırım aşikardır.O kadar arandım tarandım ama sensör uygulamalarının yanında sensör oyunları diye bir başlık göremedim...Rica etsem(k) bu tip bir düzenleme yapılabilirmi ?



